۰ نفر

خبر خوب برای بازار رمزارزها؛

راه اندازی اولین صندوق قابل معامله معکوس در بورس نزدک

۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰
کد خبر: 646809
راه اندازی اولین صندوق قابل معامله معکوس در بورس نزدک

مایکل سوننشاین مدیر عامل صندوق کریپتو گری اسکیل، ادعا می کند که راه اندازی اولین صندوق قابل معامله معکوس بیت کوین (ETF) در بورس ایالات متحده می تواند نشانه مثبتی برای صنعت ارزهای دیجیتال باشد.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ او معتقد است که تایید محصولات جدید سرمایه گذاری مرتبط با بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده نشان می دهد که بزرگترین قدرت اقتصادی جهان به تدریج بزرگترین ارز دیجیتال را میپذیرد.

صندوق ProShares Short Bitcoin (BITI)، که با عملکرد معکوس بزرگترین ارز دیجیتال هماهنگ است، از روز سه شنبه در بورس نیویورک (NYSE) معامله را آغاز کرد.

با خرید صندوق (BITI) معامله گران میتوانند از پایین رفتن قیمت بیت کوین سود کنند.

صندوق آتی بیت کوین، که در ماه اکتبر با چراغ سبز SECبوجود آمد،به عنوان نقطه عطفی برای رمزارزها در نظر گرفته شد که فاز دوم روند صعودی 2021 را آغاز کرد.

با این حال، SEC تاکنون هر تلاشی برای تایید ETF بیت کوین مبتنی بر دارایی واقعی و خالص را رد کرده است. گری اسکیل در حال حاضر در حال مبارزه با SEC است تا آنها را متقاعد کند و اجازه تاسیس یک صندوق قابل معامله مبتنی بر بیت کوین واقعی را در بورس دریافت کند.

روز شنبه، قیمت بیت کوین به سطح 17500 دلار سقوط کرد، اما پس از آن توانست بهبودی متوسطی را انجام دهد. روز سه‌شنبه، پرچمدار ارزهای دیجیتال تا ۲۱۷۰۸ دلار افزایش یافت.

با این حال، اکثر تحلیلگران نسبت به افزایش قیمت اخیر محتاط هستند زیرا ممکن است این فقط یک جهش گربه مرده باشد.

تام فارلی، رییس سابق گروه نزدک، گفت که بیت کوین ممکن است سطح 17000 دلار را دوباره آزمایش کند.