۰ نفر

مدیرعامل صرافی بیت مکس؛

ارزش آلت کوین ها نصف می شود؟

۲۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۳۰
کد خبر: 645176
ارزش آلت کوین ها نصف می شود؟

مدیرعامل صرافی بیت مکس، آرتور هیز، این احتمال را می دهد که ممکن است در شرایط نزولی فعلی بازار رمزارزها، آلت کوین ها ۵۰ درصد دیگر شاهد افت باشند.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ آرتور هیز، بنیانگذار صرافی بیت‌مکس، اظهار کرد که ممکن است آلت‌کوین‌ها ۵۰ درصد دیگر از ارزش خود را در هفته‌های آینده از دست بدهند.

هیز این احتمال را می دهد که وضعیت نقدینگی در بازار ارزهای دیجیتال در نیمه دوم سال و احتمالاً در آغاز سال ۲۰۲۳ با مشکل مواجه خواهد شد.

وی همچنین اعتراف کرد که دو پیش‌بینی کف قیمتی که قبلا داده بود اشتباه بوده است. هیز در اظهارات قبلی خود اشاره کرد که اتریوم حداقل به هزار و ۵۰۰ دلار و بیت کوین به ۲۵ هزار دلار کاهش می یابد.

پیش بینی اخیر او بر اساس افزایش ۰,۷۵ درصدی نرخ بهره آمریکا توسط فدرال رزرو بوده که از این رو انتظار می رود سرمایه گذارانی که ریسک پذیری کمتری دارند، از دارایی های پرریسک مانند ارزهای دیجیتال اجتناب کنند.

وی همچنین اظهار کرد در بازه زمانی ۳۰ ژوئن تا ۵ جولای زمانی که ترازنامه اولیه فدرال رزرو آغاز به کاهش می کند، ممکن است بازار با فشار بیشتری مواجه شود.

بنیان گذار ۱۰۰x می گوید همچنان به دنبال کف قیمت در بازار نزولی بوده و نسبت به پروژه ens  و nftها دیدگاه صعودی دارد.

در زمان نوشتن این گزارش، آلت کوین هایی مانند اتریوم و سولانا در طول چهار هفته گذشته افت ۴۰ درصدی تجربه کرده که به گفته هیز ممکن است ۵۰ درصد افت دیگر در انتظار سرمایه گذاران باشد.