۰ نفر

در پی حواشی مربوط به توکن TNT؛

مرد پشت پرده پروژه توکن تتلو جا زد؟

۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۲۳
کد خبر: 644056
مرد پشت پرده پروژه توکن تتلو جا زد؟

شب گذشته، تتلو به همراه هومن کرمی رومی در کلاب هاوس برگزار کردند و قصد داشتند سوال مردم را پاسخ دهند؛ اما با این حال این روم پر از حواشی بود!

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ به دنبال موج منفی گسترده در مورد توکن تتلو یا TNT، شب گذشته رومی در کلاب هاوس با عنوان "آیا توکن امیر تتلو کلاهبرداری است؟" به منظور شفاف‌سازی و توضیح درباره این پروژه برگزار شد که تتلو و هومن کرمی نیز در آن حضور داشتند.

در حالی که بسیاری از کارشناسان و فعالان بازار بر کلاهبرداری بودن این توکن تاکید دارند، کرمی و تتلو قصد داشتند که با برگزاری این روم، در جلب اعتماد مردم تلاش کنند.

هومن کرمی در این روم گفت: سایت مربوط به توکن TNT را خود ما طراحی کرده‌ایم، نه ورد پرس زدیم، نه قالب خریدیم و نه از سی‌ام‌اس استفاده کردیم. پس ما چگونه می‌توانیم کلاهبرداری انجام دهیم؟

یکی از افراد حاضر در این روم این سوال را مطرح کرد: چرا در صورتی که وایت پیپر ندارید، فروش عمومی را آغاز کرده‌اید؟

هومن کرمی توضیح داد: وایت پیپر توکن TNT در حال طی کردن مراحل ترجمه است و به همین دلیل مدت زمان انتشار آن طول کشیده است.

اما در این بین، برای تتلو نیز این سوال مطرح شد که همه در مورد وایت پیپر می‌پرسند، پس چرا ما وایت پیپر نداریم؟

از طرفی، افراد حاضر در روم بحث کلاهبرداری‌های هومن کرمی در ایران را مطرح کردند که هومن کرمی هم با عصبانیت گفت من دیگر کارهای مربوط به توکن TNT را انجام نخواهم داد و من و تیمم از این پروژه کناره‌گیری می‌کنیم! پس از آن هومن کرمی از روم خارج شد اما بعد از آن مجددا بازگشت!

حال این سوال مطرح می‌شود که چگونه مردم می‌توانند به توکنی اعتماد کنند که تیم آن به راحتی چنین رفتارهای نامعقولی نشان می‌دهند و هر لحظه ممکن است به کلی آن را رها کنند؟!

همچنین تتلو بارها با ایجاد حواشی مختلف مانند مسائلی که با سحر قریشی داشت، همیشه سعی در دیده شدن داشته است. پس باز هم مردم نباید با چنین بازی‌هایی گول بخورند.

لازم است اشاره شود که این مطلب برگرفته از پست میلاد نوری، برنامه‌نویس، در کانال تلگرام وی بوده است.