۰ نفر

خبر خوش برای مالباختگان آمیتیس؛

دستور بازداشت نماینده های شرکت آمیتیس صادر شد

۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۱۲
کد خبر: 643720
دستور بازداشت نماینده های شرکت آمیتیس صادر شد

پس از انتشار گزارشی تفصیلی در مورد ماجرای کلاهبرداری شرکت آمیتیس و اکبر داداشی توسط اقتصاد آنلاین، اکنون خبر صدور حکم بازداشت نمایندگان استانی این شرکت در سطح کشور منتشر شده است.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ از ماجرای کلاهبرداری شرکت آمیتیس و موسس آن اکبر داداشی که اکنون متواری است، مدت زیادی می‌گذرد. این کلاهبرداری عظیم که تخمین زده می‌شود اکنون حدود 3 هزار میلیارد تومان سرمایه مردم معلوم نیست چه شده، یکی از بزرگترین کلاهبرداری‌های ایران به شمار می‌رود.

با اینکه ماجرای کلاهبرداری اکبر داداشی و شرکت آمیتیس به شکل درستی رسانه‌ای نشده بود، در کنار توجهی که قوه قضاییه به آن داشت، گزارشی تفصیلی توسط اقتصاد آنلاین به منظور کمکی حتی کوچک به مالباختگان تهیه و منتشر شد.

اکنون بعد از گذشت حدود سه روز از انتشار این گزارش، بر اساس منبعی موثق، امروز دستور بازداشت نماینده‌های شرکت آمیتیس در شهرهای مختلف صادر شده است.

محمد مهدی مخبریان نژاد، بازپرس پرنده آمیتیس، با انتشار استوری زیر، از پیگیری جدی‌تر این پرونده خبر داد.

دستور بازداشت نماینده های شرکت آمیتیس صادر شد1

همچنین حسب اطلاعات موثق، بازداشت نمایندگان از امروز آغاز شده و احدی، یکی از نمایندگان شرکت فرداد کار آمیتیس، تحت قرار تامین راهی زندان اوین شده است. یکی دیگر از این نمایندگان نیز با قرار تامین کیفری بازداشت شده است. همچنین نماینده تهران نیز دستگیر و روانه زندان شده است.

پیش از این، بازپرس این پرونده با انتشار دو استوری اینستاگرامی بر لزوم طرح شکایت از نمایندگان استانی و سرعت بخشیدن در این امر ارشاد و تاکید کرده بود.

دستور بازداشت نماینده های شرکت آمیتیس صادر شد2

دستور بازداشت نماینده های شرکت آمیتیس صادر شد3

در پایان لازم است اشاره شود که تیم اقتصاد آنلاین همواره در تلاش بوده تا صدای رسای مخاطبان خود و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان باشد و این موضوع را رسالت خود می‌داند که در راستای حقوق مالباختگان چنین ماجراهایی، قدم بردارد. امید می‌رود که قربانیان این کلاهبرداری عظیم، هر چه زودتر به حق خود دست یابند.

برای خواندن مشروح گزارش مربوط به شرکت آمیتیس و اکبر داداشی کلیک کنید.