۰ نفر

از آموزش مبتدی و حرفه ای رمز ارزها تا خرید و فروش آن ها، بیتستان!

۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۴۰
کد خبر: 643045
از آموزش مبتدی و حرفه ای رمز ارزها تا خرید و فروش آن ها، بیتستان!

صرافی‌های دیجیتالی، پلتفرم‌هایی کاربردی برای خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال هستند. نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در هر صرافی به شیوه خاصی انجام می‌شود که توسط خود صرافی تعیین می‌شود.

 

در این مطلب قصد داریم به آموزش خرید و فروش رمزارزهای مختلف در بیتستان بپردازیم که سامانه‌ای آنلاین، آسان و با سابقه برای خرید رمز ارزهای مختلف مثل بیت‌کوین، اتریوم و بیش از ۵۰ رمزارز معتبر دیگر است.

خرید و فروش رمز ارز به سادگی آب خوردن

سامانه مبادله رمز ارز بیتستان یک پلتفرم و بستر امن آنلاین برای خرید و فروش رمزارزهای مختلف مثل بیت‌کوین، اتریوم و بیش از ۵۰ ارز دیجیتال دیگر است. شما به راحتی می‌توانید ۲۴ ساعته در این صرافی به خرید و فروش رمز ارز بپردازید.

خرید و فروش رمزارز در این صرافی به سادگی آب خوردن است. محیط بسیار کاربر پسند و مینیمالی دارد که به هیچ وجه باعث سردرگمی شما نمی‌شود. صرافی Bittestan با فراهم‌آوری امکان خرید ارز دیجیتال و فروش آن‌ها، طی سالیان گذشته توانسته جزو بهترین صرافی‌های کریپتوکارنسی ایرانی قرار بگیرد و خرید و فروش کریپتو کارنسی را برای افراد مبتدی تسهیل کند.

همچنین بیتستان اولین و تنها صرافی ارز دیجیتال ایران است که بصورت رسمی، گزارش سالیانه این حوزه را در تمام رسانه‌های حوزه فناوری ایران به اکران گذاشت که در این برنامه بیش از ۴۰ خبرنگار حضور داشته و از طریق پلتفرم اخبار رسمی، بصورت زنده پخش ویدیویی میشد.

image_1654599264

مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی بیتستان:

بیتستان، یک سامانه مبادله رمزارز آنلاین برای خرید و فروش رمزارزهای معتبر است؛ در بیتستان، می‌توانید به سادگی، بیت‌کوین و سایر رمزارزها را بخرید و یا بفروشید.

  • راحت و سریع

در هر مکان و هر ساعتی از شبانه‌روز، به راحتی هر چه تمام‌تر، ارزهای دیجیتال را معامله کنید، تحلیل‌های منتشر شده را مطالعه و بر اساس دیگر اطلاعات موجود، رمزارز مد نظرتان را با چند کلیک خریداری کنید.

  • امن و مطمئن

در بیتستان به‌روزترین پروتکل‌ها و استانداردهای امنیتی روز جهان به کار گرفته شده است تا خرید و فروش ارزهای دیجیتال در امن‌ترین بستر ممکن صورت بگیرد.

  • تراکنش‌های لحظه‌ای و اتوماتیک

همگام با بازارهای جهانی و بدون معطلی، ۲۴ ساعته به معامله ارزهای دیجیتال بپردازید. داده‌ها و تمامی اطلاعات موجود در بیتستان کاملا با معتبرترین دیتاها همگام است.

  • پشتیبانی شبانه‌روزی

کارشناسان بیتستان، در لحظه به لحظه مراحل خرید و فروش همراه شما کاربران هستند تا در صورت بروز مشکل، به صورت دقیق و کامل راهنمایی‌تان کنند تا بتوانید با خیالی آسوده، به ساده‌ترین روش و با امن‌ترین متد، معاملات و تراکنش‌های رمزارزی خود را به انجام برسانید.

مطلب پیشنهای دیگر برای شما: چند درصد از ثروتمندان آسیا دارای رمز ارز هستند؟

بخش وبلاگ بیتستان، مرجع جدیدترین اخبار حوزه کریپتوکارنسی

یکی از اصلی‌ترین موارد برای وارد شدن به حوزه ارزهای دیجیتال و انجام معاملات سود ده، داشتن اطلاعات کافی در رابطه با ارزهای دیجیتال مختلف و اخباری که در ساعات مختلف در مورد رمزارزها منتشر می‌شود، از اهم واجبات است.

داشتن اطلاعات کافی در مورد هر رمزارز و همچنین دنبال کردن اخبار روزانه حوزه ارزهای دیجیتال موجب خواهد شد تا دید بازتری نسبت به وضعیت بازار داشته باشید و بتوانید به خوبی در این حوزه فعالیت کنید. وبلاگ بیتستان خود بخش‌بندی‌های مختلفی دارد، مثل:

بخش خبرستان

اخبار رمز ارزها در بیتستان به صورت روزانه از مهم‌ترین مراجع خبری دنیای کریپتوکارنسی و ارزهای دیجیتال، انتخاب و به مخاطبین عزیز ارائه می‌شود. در این بخش از بیتستان، می‌توانید آخرین اخبار قانون گذاری بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال در ایران و جهان را مشاهده کنید.

بخش بررسی و آنالیز قیمت ارزهای دیجیتال

اگر به دنبال این هستید که به صورت حرفه‌ای و دقیق به حوزه‌ی رمزارزها ورود کنید، باید در بررسی و آنالیز قیمت ارزهای دیجیتال بسیار خبره باشید تا:

  • از ضرر جلوگیری کنید
  • روند بازار را بهتر حدس بزنید
  • سوار بر موج‌های سودآور شوید

خواندن به‌روزترین و جدیدترین تحلیل‌های ارزهای دیجیتال از منابع معتبر کمک زیادی می‌کند تا بتوانید نسبت به آینده یک ارز دیجیتال دید باز و مناسبی داشته باشید. به عنوان مثال اگر قصد خرید اتریوم دارید، تحلیل‌های صورت گرفته به شما کمک خواهند کرد بتوانید با داشتن اطلاعات جامع اقدام به سرمایه‌گذاری کنید.

buy-crypto

بخش مقالات آموزشی بیتستان

در این بخش نیز به صورت دقیق و جامع، موضوعات مختلف حوزه ارزهای دیجیتال بررسی شده و در قالب مقالات جذاب و کارآمد قرار داده می‌شوند. این بخش جنبه آموزشی دارد و به راحتی می‌توانید کلیه اطلاعات مورد نیازتان را دریافت کنید.

بیتستان سامانه بسیار امنی برای خرید و فروش ارز دیجیتال است؛ در بیتستان می‌توانید خیلی راحت، به خرید رمزارز و فروش رمزارزهای محبوب بازار بپردازید. صرافی Bittestan با فراهم آوردن امکان خرید ارزهای دیجیتال و فروش آن‌ها، طی سالیان گذشته توانسته همواره جزو بهترین صرافی کریپتوکارنسی ایرانی باشد.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.