۰ نفر

هشدار یک تحلیلگر در مورد آلتکوین برتر؛

فروشندگان فعلی اتریوم چه کسانی هستند؟

۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲
کد خبر: 639903
فروشندگان فعلی اتریوم چه کسانی هستند؟

اندرو کانگ تحلیلگر مطرح از شرکت مکانیسم کپیتال،عدم تعادل اساسی بین خریداران و فروشندگان در این مرحله بازار را توضیح می دهد.اندرو کانگ، یکی از بنیانگذاران و شریکان مکانیسم کپیتال، نشان می دهد که هم اکنون چه کسانی در حال خرید و فروش اتریوم (ETH) هستند. به نظر می رسد این لیست ممکن است برای افرادی که به اتریوم (ETH) دیدگاه صعودی دارند، هشدار دهنده باشد.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ به گفته کانگ، تا پایان ماه می 2022، تنها نوسان گیرهای کوتاه مدت،علاقه مند به افزایش سهم اتریوم (ETH) در سبد خود بودند.

2

کانگ می‌گوید معامله‌گران علاقه‌مند به فرصت‌های کوتاه‌مدت اسکالپینگ، به احتمال زیاد اتریوم را به امید رسیدن به اعداد بالاتر کوتاه مدت می‌خرند.

افرادی که اتریوم (ETH) را باور دارند، قبلاً سرمایه خود را برای خرید در کف قیمتی یا همان "buy the dip" خرج کرده‌اند. به این ترتیب، هیچ کس در حال حاضر علاقه ای به خرید اتریوم ندارد.

فروشندگان فعلی اتریوم، موسسات، خرده فروشی ها و ماینر ها هستند

فروشندگان فعلی اتریوم، موسسات، خرده فروشی ها و ماینرها هستند، این در حالی است که فهرست فروشندگان روز به روز بزرگتر می شود.

 اول از همه، این موسسات تجاری هستند که قرار گرفتن در معرض ریسک اتریوم (ETH) را کاهش می دهند، زیرا انتظارات آنها را برآورده نمی کند. همچنین، برخی از بازیگران سازمانی برای پوشش ضررهای خود پس از اتفاقی که برای لونا افتاد، به شدت به پول نقد نیاز دارند.

خرده‌فروش ها همچنین باید اتریوم (ETH) خود را بفروشند، زیرا آنها از همه جهات در ضرر قرار دارند. وضعیت برای بسیاری از پروژه ها دقیقاً یکسان به نظر می رسد: آنها برای پوشش هزینه های خود به پول نقد نیاز دارند.

معامله گران کوتاه مدت و ماینرها دو دسته دیگر از فروشندگان هستند، زیرا اتریوم (ETH) نتوانست پس از افت شدید بهبود یابد. اتریوم در 27 می 2022، سطح 1600 دلار را لمس کرد که 60 درصد کمتر از اوج قیمتی خود در نوامبر است.

کانگ در پایان خاطرنشان کرد، افرادی که قبلاً علاقه‌مند به فروش اما منتظر یک جهش بودند، امید خود را برای بهبودی اتریوم (ETH) از دست می‌دهند و دست به فروش می زنند.