۰ نفر

بررسی کاردانو از نظر تورم زدایی؛

کاردانو قابلیت تبدیل شدن به بیت کوین را دارد!

۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۴۵
کد خبر: 639479
کاردانو قابلیت تبدیل شدن به بیت کوین را دارد!

با توجه به توییت اخیر "ADA Whale"، یک حساب توییتر متمرکز بر جامعه کاردانو، کاردانو یکی از معدود رمز‌ ارزهایی است که به نحوه توزیع و تورم بیت‌کوین بسیار نزدیک می‌شود. این نهنگ همچنین احساس می‌کند که کاردانو می‌تواند در مقطعی در آینده به دارایی بسیار کمیاب تبدیل شود، زیرا ممکن است مسیری مشابه بیت کوین را دنبال کند.

اقتصاد آنلاین – حسین قطبی؛ نهنگ ADA Whale  فکر می‌کند که بیت‌کوین به دلیل توزیع عادلانه‌اش، به عبارت دیگر پایین ماندن قیمت آن برای مدت طولانی که امکان خرید برای بسیاری را فراهم می‌کند و عرضه ثابت آن، پویایی خود را تا به الان به درستی انجام داده است. ساتوشی ناکاموتو، خالق مرموز بیت‌کوین، معتقد است که کمیابی ممکن است ارزش ایجاد کند. از این رو، حداکثر عرضه بیت‌کوین به 21 میلیون کوین محدود شد. 19 میلیون بیت‌کوین در ماه آوریل استخراج شد و تنها دو میلیون بیت‌کوین در حدود 100 سال دیگر باقی مانده است که استخراج شوند.

 

2

کاردانو، مانند بیت‌کوین اما بر خلاف اتریوم، دارای محدودیت عرضه است و تنها 45 میلیارد ADA تا کنون در طول عمر این رمز ارز ایجاد شده است. در حال حاضر، 33.82 میلیارد ADA در گردش است که 75 درصد از حداکثر عرضه را به خود اختصاص می‌دهد و 34.27 میلیارد ADA تاکنون بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ ایجاد شده است.

 با این حال، به دلیل ادامه شرایط نامطلوب بازار، نهنگ ADA Whale معتقد است که ممکن است اکنون زمان مناسبی برای خرید ADA نباشد. او توصیه می‌کند: «این یک بازار نزولی است، بنابراین در صورت انجام خرید، برای ماه‌ها بازدهی منفی دو رقمی آماده باشید. من فقط سعی می‌کنم این رمز ارز را در یک چشم انداز بلندمدت قرار دهم».

شبکه آزمایشی بسته Vasil Cardano قبل از هارد فورک ژوئن مستقر شد

طبق آخرین گزارش هفتگی شرکت هلدینگ کاردانو، IOHK، شبکه آزمایشی بسته Vasil در حال حاضر برای ارزیابی عملکرد آن با گروهی از dApps و کاربران راه اندازی شده است. تیم توسعه دهنده کاردانو به کار بر روی پیشرفت‌های خاص اجماع در پیش‌بینی رویداد Vasil Hard Fork Combinator (HFC) در ژوئن ادامه می‌دهد.

3

علاوه بر این، IOHK نموداری با اطلاعات رشد شبکه این پروژه ارائه کرد. در حال حاضر، 986 پروژه در کاردانو در حال ساخت هستند. از 943 پروژه قبلی، در مجموع 88 پروژه اخیراً در کاردانو راه اندازی شده است. در حالی که تعداد پروژه های NFT به 5727 تعداد افزایش یافته است. همچنین در طول هفته، Github در مجموع 3028 اتصال داشت و به طور کلی توکن‌های بومی بلاک‌چین کاردانو به 4.9 میلیون رسیده است. همچنین تعداد خط‌های پلوتوس 2745 عدد بوده است. البته لازم به ذکر است که ADA، کوین بومی این پروژه، در حال حاضر با 2.28 درصد کاهش و در قیمت 0.46 دلار معامله می‌شود.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال یا سایرICOها نیست. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.