۰ نفر

تقلای پروژه ترا برای نجات؛

احیای لونا از طریق ایردراپ ممکن است؟

۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۳۵
کد خبر: 639047
احیای لونا از طریق ایردراپ ممکن است؟

​سقوط لونا کل بازار ارزهای دیجیتال را تکان داد. با این حال، این پروژه هنوز نمیخواهد دست از ادامه دادن بر دارد، صرافی‌های ارز دیجیتال هم برای کمک به خسارت دیدگان از طرح جدید لونا پشتیبانی می‌کنند.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ در اطلاعیه‌ای در روز پنجشنبه، ترا جزئیاتی را در مورد ایردراپ توکن بومی جدید در بلاک چین جدید خود با نام Terra 2.0 ارائه کرد. توزیع توکن ها در 27 می 2022 ادامه خواهد یافت و دارندگان ترا لونا کلاسیک، ترا یواس‌دی کلاسیک و انکر پروتکل یواس‌تی که واجد شرایط هستند، توکن های جدید را دریافت خواهند کرد.

صرافی‌های بایننس و FTX خاطرنشان کردند که با تیم ترا در رابطه با ایردراپ آینده همکاری نزدیک دارند. به گفته بایننس، هدف آنها کمک به کاربران آسیب دیده است.

از سوی دیگر، FTX اعلام کرد که از این ایردراپ پشتیبانی می کند و به طور موقت خرید و فروش توکن لونا و UST را در طول ایردراپ متوقف می کند.تیم ترا گفت به غیر از بایننس و FTX آنها همچنین با صرافی‌های بیشتری همکاری نزدیک دارند تا از این ایردراپ پشتیبانی کنند.

بسیاری از صرافی‌ها مانند کوکوین نیز با فهرست‌ کردن و مبادلات توکن‌های جدید ترا در پلتفرم‌های خود، از Terra 2.0 حمایت کردند.

در حالی که برخی حمایت خود را اعلام کردند، همه صرافی ها مشتاق نیستند توکن های جدید را فهرست کنند. سخنگوی صرافی بیت‌مکس در بیانیه‌ای گفت که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای فهرست کردن توکن‌های جدید ترا وجود ندارد.