۰ نفر

تجزیه و تحلیل قیمت ADA ؛

کاردانو به کدام جهت می رود؟

۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲
کد خبر: 638722
کاردانو به کدام جهت می رود؟

نمودار ADA، به روند نزولی ادامه می‌دهد و بازگشت به حمایت ۰.۳۵ دلار اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد. تجزیه و تحلیل قیمت کاردانو نشان می‌دهد که قیمت در امتداد یک روند افقی نزولی ادامه دارد. ADA طی هفته گذشته با ردهای متعددی در حدود ۰.۵۵ دلار مواجه شده است و یک دوره فروش قابل توجه سناریوی محتمل قبل از بازگشت خریداران به نظر می‌رسد.

اقتصاد آنلاین – حسین قطبی؛ تحلیل قیمت کاردانو همچنان چشم انداز نزولی را نشان می‎دهد، زیرا قیمت در یک روند افقی طولانی در حدود 0.53 دلار گیر کرده است. از زمان کاهش 12 درصدی در 18 می 2022، ADA نتوانسته از مرز 0.55 دلار عبور کند که این روند به اوج ادامه روند نزولی تبدیل شده است. طی 24 ساعت گذشته، قیمت ADA در محدوده جانبی ثابت ماند و تا 0.50 دلار کاهش یافت و تا 0.53 دلار حرکت کرد. حجم معاملات بیش از 25 درصد کاهش یافت که چشم‌انداز نزولی را بیشتر تقویت می‌کند و پیش از ورود مجدد خریداران به بازار، بازدید مجدد از حمایت 0.35 دلاری اجتناب ‌ناپذیر است.

 

بازار بزرگ‌تر ارزهای دیجیتال سیگنال‌های متفاوتی همراه با کاهش جزئی و پیشرفت‌های جزئی صعودی را نشان داد. پس از حرکت صعودی اتریوم برای نزدیک شدن به رقم 2000 دلار، بیت کوین با یک روند صعودی جزئی به فاصله نزدیک به مرز 30000 دلار بازگشت. در بین آلت کوین‌های اصلی، ریپل و دوج کوین به ترتیب تا 0.40 و 0.08 دلار ادغام شدند. در همین حال، Solana و Polkadot کاهش جزئی را تحمل کردند و به ترتیب به 48.62 دلار و 9.92 دلار کاهش یافتند.

2

تحلیل قیمت کاردانو: روند افقی در نمودار قیمت روزانه گسترش می‌یابد

در نمودار شمعی 24 ساعته برای تحلیل قیمت کاردانو ، قیمت را می‌توان در امتداد یک الگوی مستطیلی نزولی مشاهده کرد که برای اولین بار در 19 مه 2022 ظاهر شد. از آن زمان قیمت با رد چندین برابری در حدود 0.55 دلار مواجه شده است و نتوانسته حرکت معناداری را به سمت بالا ایجاد کند. به نظر می‌رسد این روند مطابق با شاخص‌های فنی اصلی در عملکرد قیمت 24 ساعته ادامه خواهد داشت، زیرا قیمت پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA) در 0.53 دلار باقی می‌ماند.

شاخص قدرت نسبی 24 ساعته (RSI) با کاهش اخیر ارزش بازار این رمزارز، در منطقه اشباع فروش یعنی در 36.26 قرار گرفته است و در 3 روز گذشته رکود داشته است. کاهش 26 درصدی حجم معاملات در 24 ساعت گذشته همچنین به الگوی نزولی پایدار و کاهش ارزش بازار برای ADA تبدیل می‌شود که می‌تواند در معاملات آینده کاهش بیشتری پیدا کند. علاوه بر این، منحنی واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) در حال تشکیل سطوح پایین تر است و می‌تواند در 24-48 ساعت آینده به زیر منطقه خنثی واگرا شود.

3

با این شاخص‌های نزولی، پیش از ایجاد یک روند صعودی معنی دار، حرکت به سمت حمایت در 0.35 دلار محتمل به نظر می‌رسد. در مقابل، شکست به بالای سقف 0.55 دلار می‌تواند مقاومت 0.61 دلاری را وارد بازی کند و احساسات و روند نزولی را باطل کند.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال یا سایرICOها نیست. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود