۰ نفر

اعتراض کمیسیون بورس و اوراق بهادار به تصمیم دادگاه؛

آخرین خبر از دادگاه ریپل و SEC

۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰
کد خبر: 638440
آخرین خبر از دادگاه ریپل و SEC

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از دادگاه برای جلوگیری از درخواست دارندگان ریپل برای شرکت در فرآیند شهادت و درخواست آمیسی اعتراض کردند.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به دادگاه اطلاع داده که قصد دارد به مجوز درخواست آمیسی که توسط دارندگان ریپل درخواست شده است اعتراض کند.

درخواست آمیسی (amici curiae) یعنی فرد یا سازمانی که طرف یک پرونده حقوقی نیست، اما مجاز است به ارائه اطلاعات به دادگاه است تا به روند حل دعوا کمک کند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از قاضی آنالیسا تورس درخواست تمدید مهلت ثبت اعتراض تا 7 ژوئن به دلیل تعطیلات پیش رو دارد. متهمان و وکلای آمیسی مخالفتی با این درخواست ندارند، به این معنی که دادگاه به احتمال زیاد آن را تایید خواهد کرد.

در ماه اکتبر درخواست وکیل جان دیتون برای مداخله رد شد. با این حال، دادگاه وضعیت آمیسی را به شش دارنده ریپل اعطا کرد که این امکان را برای آنها فراهم می‌کند تا به دادگاه کمک کنند.

دیتون در اوایل ماه می امسال از دادگاه خواست تا از طرف دیگر اعضای جامعه که تحت تأثیر این دعوی قرار گرفته اند، خلاصه ای بنویسد.

این اقدام در پاسخ به شهادت،شاهد SEC، پاتریک دودی بود که هدف از گزارشش توضیح دادن انگیزه دارندگان ریپل  برای خرید توکن بود.

دارندگان ریپل ادعا می‌کنند که، تصور کردن عدم مشارکت آنها در جلسه شهادت کارشناسی بسیار دشوار است. مشارکت آنها به اطمینان از ارائه کامل موضوعات مورد نظر کمک خواهد کرد.