۰ نفر

صحبت‌های نگران‌کننده ایلان ماسک در مورد ایالات متحده؛

انقلاب رمزارزها ادامه خواهد داشت؟

۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۲۶
کد خبر: 637595
انقلاب رمزارزها ادامه خواهد داشت؟

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس می‌گوید که اقتصاد ایالات متحده احتمالاً در رکود است و ممکن است برای ۱۲ تا ۱۸ ماه "سخت" باشد.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ این هفته، هم لوید بلانکفین از گلدمن ساکس و هم ایلان ماسک، رئیس تسلا، در مورد موضوع رکود قریب الوقوع در ایالات صحبت‌هایی داشتند و گفته‌های نگران‎کننده‌ای از جانب آن‌ها مطرح شد. پس از ریزش شدید ترا، موضوع بسیار مهمتر است. اما مایک نووگراتز، مدیر عامل گلکسی دیجیتال که لونا را روی بازوی خود تتو کرده است، هنوز فکر می کند "انقلاب رمزارزها دیگر بین مردم پذیرفته شده است و ادامه خواهد داشت."

‎بلنکفین گلدمن ساکس به شرکت ها و مصرف کنندگان توصیه می کند برای رکود اقتصادی ایالات متحده آماده شوند – او می‌گوید این یک "خطر جدی" است.

 لوید بلنکفین، مدیر عامل سابق گلدمن ساکس که اکنون رئیس هیئت مدیره ارشد این شرکت است، در مورد رکود قریب الوقوع در ایالات متحده هشدار داده است؛ او می گوید که شرکت ها و مصرف کنندگان باید خود را آماده کنند و تاکید کرد که این یک "خطر بسیار جدی" است.

‎ایلان ماسک: اقتصاد ایالات متحده احتمالاً در رکودی است که می تواند ۱۸ ماه طول بکشد - او هشدار می دهد که "وضعیت بدتر خواهد شد"

 ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس می‌گوید که اقتصاد ایالات متحده احتمالاً در رکود است و ممکن است برای ۱۲ تا ۱۸ ماه "سخت" باشد. وی افزود: دلیل اصلی تورم این است که دولت یک میلیارد پول بیشتر از پول چاپ کرده است.

‎گزارش تحلیل Onchain می گوید که ذخایر بیت کوین ترا به صرافی‌های بایننس و جمینی ارسال شده است. پس از سقوط ترا که زمانی پایدار بود، تعدادی از مردم تعجب کردند که بیت کوین‌های متعلق به بنیاد لونا چه شده است، زیرا قرار بود این سرمایه برای دفاع از برابری ۱ دلاری UST استفاده شود.

روز جمعه هفته گذشته، شرکت تحلیلی و اطلاعاتی بلاک چین، Elliptic، یک پست  منتشر کرد که بر اساس ابزارهای نظارت شبکه این شرکت، به طور خلاصه محل ارسال بیت کوین را نشان می دهد.

‎مایک نووگراتز، سرمایه‌گذار میلیاردر و مدیر عامل گلکسی دیجیتال، به بررسی سقوط لونا و UST  می‌پردازد. در ۱۸ می، سرمایه‌گذار میلیاردر و حامی ارزهای دیجیتال، مایک نووگراتز، پستی را درباره پیامدهای اخیر بلاک چین ترا منتشر کرد. نووگراتز و شرکتش گلکسی دیجیتال به پروژه ترا اعتقاد زیادی داشتند و این سرمایه گذار حتی یک خالکوبی لونا روی بازوی خود داشت. علیرغم اتفاقات اخیر و ضررهایی که اقتصاد کریپتو در هفته گذشته احساس کرد، نووگراتز تاکید کرد که او هنوز هم معتقد است که انقلاب کریپتو اینجاست تا بماند.