۰ نفر

بایننس و سلطه آن بر بازار رمزارزها؛

بایننس به دنبال تاییدیه فعالیت در آلمان

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۲۹
کد خبر: 636842
بایننس به دنبال تاییدیه فعالیت در آلمان

بایننس در حالی که توسعه خود را عمیق تر می‌کند، به دنبال تاییدیه در آلمان است، مدیر عامل بایننس روز چهارشنبه گفت که صرافی در حال مذاکره بر سر تایید مقررات در آلمان است. این توسعه در بحبوحه گفتگوهای جاری با دیگر اقتصادهای بزرگ اروپایی، به ویژه اسپانیا و ایتالیا صورت می‌گیرد.

اقتصاد آنلاین حسین قطبی؛ بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان از نظر حجم، در حال مذاکره با تنظیم کننده مالی آلمان برای دریافت مجوز فعالیت در سراسر بزرگترین اقتصاد اروپا است. رئیس بایننس، چانگ پنگ ژائو، گفت که او به طور فعال با تنظیم کننده‌های آلمانی در ارتباط است. او این را روی صحنه جشنواره راک استارز بازاریابی آنلاین آلمان (OMR) گفت. علاوه بر این، بایننس به طور فعال کارکنان متخصص را برای تیم خود که به زبان آلمانی مسلط هستند، استخدام می‌کند.

بایننس به دنبال تاییدیه فعالیت در آلمان

این اقدام چند هفته پس از ثبت نام بایننس به عنوان یک ارائه دهنده خدمات دارایی دیجیتال در Autorité des Marchés Financiers فرانسه (AMF) انجام شد. وزیر دارایی کشور مجدداً بر تعهد خود به یک ابتکار اروپایی موسوم به PSD2 تأکید کرد که بانک‌ها را مجبور می‌کند داده‌های خود را به روی ارائه‌دهندگان شخص ثالث باز کنند.

بایننس سخت در تلاش است تا به مناطق جدید دست یابد و حضور خود را در حوزه‌های قضایی جدید گسترش دهد. زمان درستی را برای نفوذ در آلمان انتخاب کرده است، زیرا آلمانی‌ها اکنون در خط مقدم پذیرش کریپتو قرار دارند. این کشور در آخرین رتبه‌بندی جهانی رمزارز Coincub در رتبه اول قرار دارد. اولاف شولز (Olaf Scholz)،  وزیر دارایی آلمان از قصد دولت برای تنظیم و قانونی کردن دارایی‌های دیجیتال خبر داد.

بایننس به دنبال تاییدیه فعالیت در آلمان

علاوه بر این، وزارت دارایی فدرال آلمان اولین راهنمای مالیاتی ارزهای دیجیتال را صادر کرد. پیش از این، Commerzbank، یکی از بزرگترین بانک‌های کشور و تا حدی تحت مالکیت دولت، درخواست مجوز برای خدمات نگهبانی ارزهای دیجیتال را داده بود.

بایننس در حال توسعه خود است

ژائو امیدوار است که پلتفرم معاملاتی خود را به بخش‌های بیشتری از قاره بیاورد و توجه را به رویکرد مترقی لیختن ‌اشتاین (Liechtenstein) نسبت به ارزهای دیجیتال جلب کند. بایننس برای مناطق دیگر نیز برنامه‌هایی دارد. امسال نیز در چندین کشور خاورمیانه پیشرفت کرده است. شاید بتوان اظهارات CZ را در تابستان 2021 به یاد آورد. این غول رمزارز گفت که بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان در کشورهای مختلف گسترش خواهد یافت. درخواست مجوز آلمان در بحبوحه مذاکرات جاری با دیگر اقتصادهای بزرگ اروپایی، به ویژه اسپانیا و ایتالیا انجام می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد هنوز هیچ تعهدی از سوی هیچ یک از طرفین وجود ندارد. با این حال، این حرکت می‌تواند به برنامه‌های لابی گری در رم برای مجوز کریپتو اشاره کند.

بایننس به دنبال تاییدیه فعالیت در آلمان

علاوه بر این، بایننس همچنین با درخواست مقامات مالی اسپانیا، مبنی بر توقف ارائه مشتقات ارز دیجیتال در این ایالت، موافقت کرد. این نشانه آن است که مایل است برای کسب موافقت با دولت‌ها مطیع باشد و بازی کند.

همکاری نزدیک با تنظیم‌کننده‌های جهانی برای صرافی‌هایی مانند Binance که توسط مقامات محلی در بازارهای بزرگ، در سراسر جهان چراغ سبز نشان داده شود، بسیار مهم است. هدف این شرکت این است که فقط در چارچوب‌های قانونی کار کند و در همه جا، به ویژه دفاتر مرکزی منطقه‌ای متعدد در سراسر جهان، مجوز داشته باشد.

آینده دارایی‌های دیجیتال

در سال 2022، گسترش ارزهای رمزنگاری شده چرخش جدیدی به خود گرفته است. همه می‌خواهند قطعه بزرگتری را از بین ببرند، از خرید سهام در استارت آپ‌های محبوب گرفته تا توسعه گسترده و فشرده پروژه‌های موجود. با این حال، برنامه‌های توسعه بایننس در حالی است که کریپتو بدترین سقوط خود را در چند وقت اخیر دیده است. ارزش کل بازار کریپتو در چند هفته گذشته بیش از 500 میلیارد دلار کاهش یافته است و بازارها همچنان تحت فشار هستند.

بایننس به دنبال تاییدیه فعالیت در آلمان

در این راستا، CZ در صحبت در Finance Forward گفت که بایننس علیرغم سقوط اخیر هنوز «جریان نقدی مثبت» است و می‌گوید به زودی رونق خواهد داشت.

بایننس در سراسر اروپا گسترش می‌یابد

بایننس با برقراری ارتباط فعال با رگولاتورها و مقامات مالی آلمان، مطمئن است که به یک بازیگر مهم در کشور تبدیل خواهد شد. این شرکت به دنبال گسترش پلتفرم کریپتو به کریپتو خود در سراسر اروپا و توسعه پیشنهاد فیات به کریپتو خود برای کاربران اروپایی است.

بایننس به دنبال تاییدیه فعالیت در آلمان

برخی از مردم در مورد ورود تدریجی رمزارز به زندگی آلمانی‌ها هیجان زده یا مشتاق نیستند. با این حال، بردار حرکت کشور کاملاً واضح است. مجوز در آلمان، بزرگترین اقتصاد اروپا، می‌تواند راه را برای تایید بیشتر مقررات در سایر نقاط این قاره باز کند.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال یا سایرICOها نیست. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود