۰ نفر

تلاش‌های دو کوون برای نجات ترا ؛

طرح احیای لونا به رای گذاشته شد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۰۰
کد خبر: 636697
طرح احیای لونا به رای گذاشته شد

به گزارش The block، مدیرعامل ترا، دو کوون، طرح احیای این پلتفرم را پس از فروپاشی هفته گذشته به رای گیری گذاشته است. به نظر می‌رسد اعضای جامعه مخالف ایده او هستند، اما ممکن است قدرت رای برای جلوگیری از آن را نداشته باشند.

اقتصاد آنلاین – حسین قطبی؛ دو کوون، طرح احیای Terra خود را در میان دارندگان توکن حاکمیت Luna اکوسیستم به رای گذاشته است. برنامه این است که بلاکچین فعلی Terra را فورک کند و طبق یک توزیع مجموعه، مقادیری از Luna را به دارندگان قبلی اختصاص دهد. بسیاری از توکن‌ها مشمول دوره‌های انحصاری طولانی مدت خواهند بود.

این پیشنهاد در حدود ساعت ۷:۳۰ صبح روز چهارشنبه به وقت شرقی منتشر شد. یک ساعت بعد، ۲۳.۶ میلیون LUNA رای موافق و ۱۱.۳ میلیون رای مخالف داشت. این رای برای تصویب نیاز به ۱۸۸ میلیون لونا دارد.

کوون گفت این پیشنهاد که باعث می‌شود، شبکه اصلی ترا به Terra Classic تغییر نام دهد، از پروژه‌های مختلفی از جمله Nexus Protocol، Stader Labs و Flipside Crypto پشتیبانی می‌شود.

همچنین کوون در توییتر گفت: " اگر این پیشنهاد موفقیت آمیز باشد، یک عکس فوری نهایی از شبکه Terra Classic در بلوک ۷۷۹۰۰۰۰ (۲۰۲۲.۰۵.۲۷ ۰۳:۵۹:۵۱+۰۸:۰۰) گرفته و یک شبکه جدید متولد خواهد شد".

با این حال، با توجه به نظرات و رای‌گیری‌ها در مورد نظرسنجی‌های اولیه در انجمن حکمرانی Terra، به نظر می‌رسد که جامعه تا حد زیادی با این پیشنهاد مخالف است. همانطور که The Block پیش از این گزارش داد، یک نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثریت واضح مخالف این ایده هستند. در حال حاضر، این نظرسنجی ۶۲۰۰ رای داشته است که ۹۲ درصد با پیشنهاد کوون مخالفت کرده‌اند. این نظرسنجی برای همه افرادی که وارد تالار گفتمان Terra می‌شوند، خواه لونا، توکن تحت مدیریت شبکه را داشته باشند یا خیر، آزاد بود.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال یا سایرICOها نیست. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.