۰ نفر

اظهارات میلیاردر مطرح در مورد بازار رمزارزها؛

تهدید اکوسیستم رمزارز توسط طرح های پانزی مانند ترا

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۴۹
کد خبر: 636516
تهدید اکوسیستم رمزارز توسط طرح های پانزی مانند ترا

مدیرعامل شرکت پرشینگ اسکوئر اظهار کرد طرح‌های پانزی مانند ترا، می‌توانند تمام اکوسیستم ارزهای دیجیتال را تهدید کند.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ بیل آکمن، یک میلیاردر، اخیرا در توییتر ادعا کرد از آنجا که ترا یک طرح هرمی بود، انتظار چنین اتفاقات ناگواری می‌رفت.مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه پرشینگ اسکوئر توضیح می دهد که به سرمایه گذاران وعده بازدهی تا 20 درصد با پشتوانه توکن داده شده که ارزش آن به تعداد خریداران جدید بستگی دارد.

از آنجا که هیچ اصول بنیادی و اساسی برای این کسب و کار وجود نداشت، سقوط این توکن آشکار بود.

زمانی که عرضه فروشندگان، خریداران را تحت الشعاع قرار داد، قیمت تکون لونا تقریبا به صفر رسید و سرمایه افراد زیادی را از بین برد.

آکمن می‌گوید ترا توانست به دلیل تبلیغات در مورد ارزهای دیجیتال در سال 2021 تا این حد بزرگ شود.

در حالی که این میلیاردر اذعان می کند که بلاک چین یک فناوری امیدوارکننده است، او هشدار می دهد که طرح های پانزی مانند ترا تهدیدی برای کل صنعت ارزهای دیجیتال است.

وی افزود چنین پروژه های شکست خورده ممکن است منجر به قوانین سختگیرانه شود که در نهایت، خوب و بد را با هم از بین ببرد. از این رو، وی معتقد است که این صنعت باید پروژه های دیگر را بدون هیچ ارزش اساسی خود تنظیم کند.

بر اساس گزارش‌های اخیر، دو کوون، یکی از بنیان‌گذاران ترا، پیشنهاد راه اندازی فورکی از این بلاک چین شکست خورده به منظور احیای پروژه ارائه کرده است. با این حال، تقریباً 90 درصد از اعضای جامعه به این پیشنهاد رای منفی داده اند.

در همین حال، سقوط ترا، بررسی های نظارتی زیادی را به خود جلب کرده است. روز گذشته، یون چانگ هیون، یک سیاستمدار از حزب حاکم کره جنوبی، خواستار برگزاری جلسه‌ای در مورد سقوط UST شد.

به گزارش یونهاپ، تنظیم‌کننده‌های کره جنوبی از صرافی‌ها خواسته‌اند تا تراکنش‌های مرتبط با پروژه بلاک چین را گزارش کنند.

هفته گذشته، جنت یلن، وزیر خزانه داری گفت که ریسک های مربوط به استیبل کوین پس از سقوط UST در حال افزایش است.