۰ نفر

آمار مربوط به رمزارز برتر؛

چه مقدار بیت کوین در سود است؟

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰
کد خبر: 635923
چه مقدار بیت کوین در سود است؟

تحلیلگر معروف بازار کریپتو در شبکه اجتماعی توییتر به نام پلن بی،آمار جالبی را از بیت کوین و هولدر های آن به اشتراک گذاشت.این آمار مربوط به درصد بیت کوین های در سود و ضرر است که هرزگاهی پلن بی آن را به اشتراک میگذارد.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ پلن بی Plan B)) در یک توییت اعلام کرد در حال حاضر 40 درصد یا 7.6 میلیون از 19 میلیون بیت کوین در ضرر هستند و 60 درصد یا 11.4 میلیون بیت کوین موجود در سود قرار دارند . میانگین قیمت خریداری شده بیت کوین های در ضرر 45 هزار دلار است. میانگین قیمت خریداری شده بیت کوین های در سود 9 هزار دلار است. دو گروه متفاوت ، دو دیدگاه متفاوت.

چه مقدار بیت کوین در سود است؟

این به معنی است که هنوز تعداد زیادی از دارندگان بیت کوین در سود قرار دارند. کسانی هم که در ضرر قرار دارند کمتر از 2 سال بیت کوین خریده اند که مدت کوتاهی است. پلن بی در ادامه افزود اگر میخواهید با سرمایه گذاری در بیت کوین به سود برسید باید حداقل 3 سال صبر کنید.

در نمودار بالا نقاط قرمز رنگ به این معنی است که بیت کوین های موجود در حداکثر سود ممکن است و هیچکس از خرید بیت کوین ضرر نکرده و نقاط آبی و سبز رنگ یعنی سرمایه گذاران بیت کوین در ضرر به سر میبرند.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال نیست. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.