۰ نفر

پیشنهاد سازنده میم کوین مشهور؛

از دوج کوین برای انعام استفاده کنید!

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۱۷
کد خبر: 633392
از دوج کوین برای انعام استفاده کنید!

سازنده دوج‌ کوین، شیبتوشی ناکاموتو بر این باور است که ساده‌ ترین راه استفاده از این میم کوین، برای انعام دادن است.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ شیبتوشی ناکاموتو، خالق دوج‌کوین معتقد است که ساده ترین و بهترین حالت استفاده از این میم‌کوین برای انعام دادن است. بنیان‌گذار دوج‌کوین این موضوع را در حالی مطرح کرد که یک انعام دوج‌کوین با استفاده از mydogetip ارسال کرد.

اخیراً، بحث‌های متعددی در خصوص موارد استفاده از دوج‌کوین مطرح شده است. به گفته بنیاد دوج‌کوین، تنها هدف آن این است که این میم‌کوین را به ارز جهانی مورد قبول برای پرداخت کالا و خدمات تبدیل کند.

اخیرا، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، اعلام کرد که اگر کسب‌وکارهای بیشتری دوج‌کوین را بپذیرند، این رمزارز ممکن است کاربرد بیشتری پیدا کند. این میلیاردر همچنین از ایده انعام به عنوان یک مورد استفاده تمجید کرد. با این حال، ماسک استدلال می کند که با وجود موارد استفاده بالقوه در بخش وب۳، ایجاد پل بین اتریوم و بیت کوین مورد نیاز نیست.

پس از اینکه توییتر گزینه انعام دادن را در بیت‌کوین و اتریوم در سال گذشته راه‌اندازی کرد، بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران دوج‌کوین، علناً از توییتر خواست تا انعام دادن با دوج‌کوین را نیز اجرا کند.

طبق گزارش‌های اخیر، ایلان ماسک ممکن است در صورت موفقیت‌آمیز بودن معامله‌اش با توییتر، مدیر اجرایی موقت توییتر شود. بسیاری بر این باورند که اگر ماسک کنترل این پلتفرم رسانه های اجتماعی را به دست آورد، سر و سامان بیشتری به دوج‌کوین خواهد داد.

این ممکن است به این دلیل باشد که مدیرعامل تسلا قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد به کاربران اجازه دهد برای اشتراک توییتر آبی با دوج‌کوین پرداخت کنند.

دوج‌کوین در حال حاضر به قیمت ۰.۱۲۶ دلار معامله می‌شود که بیش از ۶ درصد افت را در طول ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده است. این میم‌کوین نیز در میان افت گسترده بازار رمزارزها، کاهش قیمت را تجربه کرد. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، دوج‌کوین در حال حاضر در جایگاه دوازدهم از نظر ارزش بازار قرار دارد.