۰ نفر

راه حل کارآفرین میلیاردر آمریکایی؛

توییت اسپم بزنید، با میم کوین مشهور جریمه می شوید!

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۲۴
کد خبر: 632668
توییت اسپم بزنید، با میم کوین مشهور جریمه می شوید!

مارک کوبان راهی برای حل مشکل اسپم توییتر با استفاده از میم‌کوین دوج‌کوین (DOGE) ارائه کرده است. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیسکس با این نظر موافق است. لازم به ذکر است که ماسک اخیرا توییتر را خریداری کرد.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در توییتر درباره نحوه حل مشکل ربات اسپم پلتفرم بحث کرده است. او قول داده است که مشکل اسپم توییتر را حل کند و تمام تلاش خود را برای آن خواهد کرد. توییتر هفته گذشته موافقت کرد که این شرکت را به مبلغ 44 میلیارد دلار به ماسک بفروشد.

در این بین، اخیرا پیشنهادی از سوی کارآفرین میلیاردر آمریکایی، مارک کوبان ارائه شد. وی ستاره برنامه تلویزیونی شارک تنک و مالک تیم NBA دالاس ماوریکس است.

در توییتی در اوایل صبح یکشنبه، کوبان اظهار کرد که همه یک دوج‌کوین برای پست‌های نامحدود در توییتر کنار بگذارند. اگر کسی پستی را به‌عنوان اسپم علامت‌گذاری و فردی آن را تأیید کند، وی از فرستنده اسپم، دوج‌کوین دریافت می‌کند.

وی همچنین توضیح داد که فرستنده اسپم باید 100 برابر بیشتر دوج‌کوین ارسال کند. با این حال، اگر پست اسپم نباشد، فرد علامت‌گذاری کننده دوج‌کوین خود را از دست می‌دهد.

تا کنون، این توییت کوبان حدود 10 هزار بار لایک شده است. بیلی مارکوس، یکی از خالقان دوج‌کوین گفت: "من این را دوست دارم." ماسک نیز پاسخ داد: "ایده بدی نیست."

2

بسیاری از حامیان دوج‌کوین فکر می‌کنند که پیشنهاد کوبان ایده خوبی است و باعث رشد این میم‌کوین خواهد شد. با این حال، برخی از مردم در مورد دوام آن تردید دارند. برای برخی، نیاز به پرداخت هزینه برای خدماتی که در حال حاضر رایگان است و وادار کردن مردم به استفاده از این میم‌کوین به عنوان ضمانت برای جلوگیری از ارسال اسپم، سوال است.

برخی از افراد این موضوع را مطرح کردند که کاربران غیرمنصف برای سودجویی با این سیستم بازی خواهند کرد. یکی از کاربران توییتر به کوبان گفت: "تو به این موضوع فکر نکردی که چگونه کاربران ناصادقی که مطلبی را به عنوان اسپم علامت‌گذاری می‌کنند که در واقع نیست و افرادی که برای دریافت دوج‌کوین، این اسپم را تایید می‌کنند، برخورد خواهید کرد؟"

مدیرعامل تسلا قول داده که "بهبودهای قابل توجهی" در توییتر انجام دهد. وی ربات‌های اسپم کریپتو را «آزاردهنده‌ترین مشکل توییتر» نامید. قبل از اینکه غول رسانه‌های اجتماعی پیشنهاد خرید او را بپذیرد، گفت اگر پیشنهادش برای خرید توییتر موفق شود، ربات‌های اسپم را از بین خواهد برد و تمام تلاشش را در این راستا خواهد کرد.

ماسک و کوبان هر دو طرفدار دوج کوین بوده اند. ماسک را اغلب "پدر دوج" می‌نامند. در آگوست سال گذشته، این دو نفر گفتند که دوج کوین «قوی‌ترین» ارز دیجیتال برای پرداخت است. تیم NBA کوبان، دالاس ماوریکس، دوج‌کوین را برای خرید کالاها می‌پذیرد و همچنین وی مردم را تشویق می‌کند که با خرید دوج‌کوین، وارد صنعت ارزهای دیجیتال شوند.