۰ نفر

نظرسنجی از ۳۶ متخصص فینتک؛

ارزش ایپ کوین (APE) به صفر می رسد؟

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۳۲
کد خبر: 632202
ارزش ایپ کوین (APE) به صفر می رسد؟

قیمت توکن ایپ کوین، که حدود یک ماه از راه اندازی آن می گذرد، روز پنجشنبه رکورد زد و به بیش از ۲۶ دلار رسید. برخی از کارشناسان بر این باورند که ارزش آن تا پایان ۲۰۲۲ به ۲۷ دلار خواهد رسید.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ در تاریخ 28 آوریل 2022، رمزارز ایپ کوین (apecoin) با قیمت 26.7 دلار به بالاترین سطح تاریخی خود رسید و جایگاه بیست و پنجم را از نظر ارزش بازار در میان 13 هزار و 371 رمزارز را به خود اختصاص داد.

2

نمودار قیمتی ایپ کوین

در همان روز، پلتفرم فایندر (Finder) گزارشی در خصوص پیش‌بینی خود از این توکن را منتشر کرد و بر اساس نظرسنجی از کارشناسان اذعان داشت که ایپ کوین سال 2022 را با قیمت 27 دلار به پایان خواهد رساند.

فایندر در این گزارش از 36 متخصص فناوری مالی (فین‌تک) در مورد قیمت آینده ایپ کوین (APE) نظرسنجی کرد. این ارز دیجیتال اخیرا سر و صدای زیادی به پا کرده و در حین ریزش بازار، روند صعودی در پیش گرفته است. با اینکه ایپ کوین روز پنجشنبه رکورد زد، اما در حال حاضر 15 درصد کمتر از بالاترین قیمت خود معامله می‌شود.

بر اساس نظرسنجی فایندر پیش‌بینی می‌شود که ایپ کوین تا پایان سال 2022 به 27.7 دلار و تا پایان سال 2025 به 25 دلار خواهد رسید. 50 درصد از اعضای این هیات منصفه می‌گویند که زمان فروش APE فرا رسیده، 33 درصد از این 36 متخصص فین‌تک اصرار دارند که مردم باید ایپ کوین نگه دارند و 17 درصد بر این باورند که بهتر است مردم آن را بخرند.

سه چهارم از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی معتقدند که ایپ کوین، یک میم‌کوین دیگر مشابه دوج‌کوین یا شیبا اینو است.

دیمیتریوس سالامپاسیس، مدرس فین‌تک در دانشگاه فناوری سوینبرن، نسبت به APE بسیار خوش‌بین است و فکر می‌کند تا پایان سال به ۴۵ دلار برسد. هرچند، سالامپاسیس بر این باور است که APE تا سال 2030 فقط 10 دلار ارزش خواهد داشت.

سالامپاسیس گفت: "رواج فعلی NFT بر قیمت ایپ کوین تأثیر می‌گذارد. من معتقدم چنین دارایی‌های رمزارزی که بیش از حد بزرگنمایی شده، به تدریج ناپدید می‌شوند و ارزش خود را از دست خواهند داد؛ زیرا پتانسیل کاربردی آنها ناچیز است."

مدیر دیجیتال ایکس (Digitalx) بر این باور است که ارزش ایپ کوین تا سال 2030 به صفر خواهد رسید

یکی دیگر از افراد خوش‌بین به ایپ کوین، جوزف راچینسکی، کارشناس تکنولوژی پروژه تامسون در رویترز بوده که معتقد است این توکن تا سال 2030 ممکن است به 100 دلار برسد. فرد شبستا، یکی از بنیان‌گذاران فایندر نیز معتقد است که APE می تواند تا سال 2030 به 100 دلار برسد، اما پیش‌بینی وی برای سال 2022، پایین‌تر از میانگین هیات منصفه منصفه بود.

شبستا گفت که انتظار دارد ایپ کوین سال را با 20 دلار در هر واحد به پایان برساند. از طرفی، یک دیدگاه نزولی از سوی متیو هری، رییس سرمایه در Digitalx Asset Management مطرح شد.

مدیر دیجیتال ایکس، بر این باور است که قیمت فعلی ایپ کوین به دلیل تبلیغات بیش از حد بوده و فکر می‌کند که ارزش آن تا سال 2030 به صفر خواهد رسید. ارزش ایپ کوین (APE) به صفر می رسد؟

هری در گزارش توضیح داد: «به نظر می‌رسد که این یک بازی آشکار در زمینه‌های تبلیغاتی فعلی وب3، DAOs و بورد ایپ یات کلاب باشد.

در مجموع، 50 درصد از این هیات منصفه بر این باورند که ایپ کوین تنها یک "میم‌کوین" دیگر است، 20 درصد فکر می‌کنند که APE آینده‌ای دارد و 5 درصد از شرکت‌کنندگان گفتند که درباره ایپ کوین مطمئن نیستند.