۰ نفر

همایش‌های مهم صنعت کریپتو؛

رویدادهای بزرگ صنعت رمزارزها در ماه مه

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۳۶
کد خبر: 630838
رویدادهای بزرگ صنعت رمزارزها در ماه مه

با توجه به محبوبیت ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک‌چین در سال در سال ۲۰۲۱، بسیاری علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در رویدادهای مختلف این صنعت شده‌اند. از این رو تیم تحریریه اقنصاد آنلاین قصد دارد اواخر هر ماه میلادی، کنفرانس‌ها و رویدادهای مختلفی که در ماه بعد برنامه ریزی شده است، معرفی کند.

اقتصاد آنلاین – حسین قطبی؛در یکی دو سال اخیر، به دلیل وجود همه گیری کرونا رویدادهای بسیاری لغو شدند یا به صورت آنلاین برگزار شدند. امسال یعنی در سال ۲۰۲۲، به دلیل واکسینه شدن تعداد زیادی از مردم در سرتاسر جهان، این فرصت دوباره دست داده است که کنفرانس‌های حضوری بیشتری برگزار شوند. بدون شک رویدادهای مورد‌ انتظار صنعت رمز‌نگاری نیز از این موارد هستند و برگزاری آن‌ها بسیاری را بر سر شوق آورده است. با وجود سخنرانانی از مدیران و بنیانگذاران پروژه‌های بزرگ رمزارز، انتظار می‌رود که در این رویدادها اتفاقات جالبی رخ دهد و صحبت درباره جدیدترین تکنولوژی‌ها می‌تواند اطلاعات زیادی درمورد آینده این صنعت به ما بدهد.

1- DeFi Retreat 2022

2

DeFi Retreat : مدیران اجرایی، قانون گذارن، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و متخصصان CeFi و DeFi را گرد هم می‌آورد. شما با شرکت در این گردهمایی، در شبکه‌های صمیمی و بحث‌های تعاملی در مورد آخرین نوآوری‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های پیرامون DeFi شرکت خواهید کرد.

DeFi Retreat 2022 یک گردهمایی صمیمی در آب‎های بندر سن دیگو است. شرکت‌ کنندگان در مرکز شهر سن دیگو، دهکده بندرگاه، جزیره پناهگاه، تاسیسات کشتی سازی و لنگرگاه خشک، جزیره کورونادو، پوینت لوما، و بنای یادبود ملی کابریلو و بسیاری دیگر دیدن خواهند کرد و در سه عرشه قایق شامل عرشه سرگرمی، عرشه بحث و عرشه آشپزی این رویداد برگذار می‌شود.

جزئیات رویداد:

شروع: 13 اردیبهشت (3 مه 2022)، ساعت 12:00 صبح.

پایان: 13 اردیبهشت (3 مه 2022)، ساعت 9:00 عصر.

محل: آمریکا - شهر سن دیگو - سیتی کروز فرود – اسکله 1.

2- جشنواره بلاک‌چین 2022 - قبرس

3

این گردهمایی، بزرگترین رویداد 2 روزه اروپا در زمینه ارزهای دیجیتال، قراردادهای هوشمند، خدمات مالی، استخراج، کیف پول، بازی‌های ویدئویی، تجارت انرژی، بلاک‌چین، سیستم‌های پرداخت، صرافی‌های رمزنگاری، سرمایه گذاری و موارد دیگر است.

جشنواره بلاک‌چین که در مرکز مالی و فناوری اطلاعات اروپا، لیماسول، قبرس برگزار خواهد شد، انجمن کنفرانس پذیرای حدود 1000 بازدیدکننده است و میزبان بیش از 10000 شرکت کننده آنلاین است. این جشنواره نوید می‌دهد که به یکی از بزرگترین جشنواره‌های رمزنگاری، بلاک‌چین و سیستم‌های پرداخت در صنعت رمز ارزها تبدیل شود.

برخی از سخنران این همایش:

آقای ماریو تانوسیس (Marios Tannousis)، معاون مدیر کل و رئیس واحد مرکزی در کمپانی Invest Cyprus، خانم تانیا بیویک پلانکار (Tanja Bivic Plankar)، رئیس اتحادیه بلاک‌چین اروپا و چند تن دیگر از افراد فعال صنعت رمز ارزها در این جشنواره سخنرانی می‌کنند.

4

جزئیات رویداد:

شروع: 14 اردیبهشت (4 مه 2022)، ساعت 9:00 صبح.

پایان: 15 اردیبهشت (5 مه 2022)، ساعت 6:00 عصر.

محل: اروپا - -قبرس – پارکلین – لیماسول.

3- MIT Bitcoin Expo 2022

5

نهمین نمایشگاه سالانه بیت‌کوین MIT به صورت حضوری در MIT در تاریخ 7 و 8 می برگزار می‌شود. موضوع اصلی نمایشگاه 2022 Breaking Through خواهد بود، به طوری که در سه حوزه اصلی زیر مورد بررسی و سخنرانی واقع می‌شود.

اول، پذیرش بیت‎کوین از بسیاری از موانع تاریخی عبور می‌کند و دنیای ارزهای دیجیتال را وارد جریان اصلی می‌کند. موسسات مالی بزرگ، مانند گلدمن ساکس و جی پی مورگان، میزهای رمزنگاری را برای مشتریان دارای ثروت خصوصی خود ایجاد کرده‌اند. دو ETF فیوچر بیت‌کوین قبلاً در ماه اکتبر راه اندازی شده است. السالوادور بیت کوین را مناقصه قانونی کرده است، کشور زیمبابوه نیز به دنبال چنین اقدامی است. توییتر پرداخت‌های لایتنینگ بیت‌کوین را در پلتفرم خود ادغام کرده است. کوین بیس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال ایالات متحده، وارد بورس شد. شهردار جدید نیویورک قول داده است که سه حقوق اول خود را با بیت‌کوین دریافت کند. شهر میامی یک «بازده بیت‌کوین» را برای شهروندانی که خود را برای استیک کردن ارز دیجیتال اعلام حضور کرده‌اند، در نظر گرفته است.

دوم، فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT)ها در حال پیشرفت قابل توجهی هستند و پروژه‌های تاسیس شده در حال شکستن موانع تکنولوژیکی مهم هستند. مهمتر از همه، تپ روت (Taproot)، فناوری افزایش حریم خصوصی بیت‌کوین و اولین ارتقاء پروتکلی که از زمان Segregated Witness (SegWit) در سال 2017 در بیت‌کوین صورت گرفته است، در 14 نوامبر 2021 در بلوک 709632 فعال شد. این ارتقا که حریم خصوصی، مقیاس‌پذیری و امنیت شبکه را بهبود می‌بخشد، اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های چندشاخه‌ای ساده، پیچیده و شبکه لایتنینگ به طور یکسان در شبکه مورد بررسی قرار گیرند.

سوم، فضای DLT سرانجام درگیر یک بحث پرشور و بسیار پیامد با قانونگذاران و سیاستگذاران در سراسر جهان شده است و راه را برای پیشرفت‌های قانونی احتمالی در نحوه درک ارزهای دیجیتال در ماه‌های آینده هموار می‌کند. بسیار جالب خواهد بود که ببینیم آونگ چگونه می‌چرخد ​​و در پایان چه تصمیمات شاخصی، از جمله؛ توسط رئیس SEC، گری گنسلر، چهره‌ای بسیار آشنا برای پردیس MIT، گرفته خواهد شد.

در نهایت، ما بر این باوریم که Breaking Through نفوذ مداوم بیت‌کوین به ذات تکنولوژی و اقتصادی زمان ما و همچنین انگیزه‌هایی را که در کل فضای DLT امروز الهام گرفته است را در بر می‌گیرد.

سخنرانان:

برخی از سخنران این همایش بزرگ در زیر آورده شده است.

6

7

 

8

 

9

جزئیات رویداد:

شروع: 17 اردیبهشت (7 مه 2022)، ساعت 9:00 صبح.

پایان: 18 اردیبهشت (8 مه 2022)، ساعت 6:00 عصر.

محل: ایالات متحده آمریکا، کمبریج، خیابان ماساچوست.

4- رویداد فین‌تک آسیا 2022

10

برای موفقیت در فین‌تک، مدیران به یک شبکه حرفه‌ای گسترده نیاز دارند و از آخرین پیشرفت‌های صنعت به‌روز می‌مانند. رویداد آسیای فین‌تک رویدادی سالانه است که تصمیم‌گیرندگان را به مدت دو روز گرد هم می‌آورد، تا در مورد آخرین روندهای فین‌تک بحث کنند و در عین حال فرصت‌های شبکه‌ای مولد را تقویت کنند. این رویداد به صورت آنلاین و مجازی برگذاری می‌شود

در طول کنفرانس، شرکت کنندگان در جلسات شبکه‌های غیررسمی، برنامه ریزی جلسات با ارائه دهندگان خدمات و موارد دیگر در سنگاپور شرکت خواهند کرد. سخنرانان رویداد فین تک آسیا در سال 2022، کارشناسان صنعت با سالها تجربه، در اجرای راه حل‌ها و استراتژی‌های فین‌تک موفق هستند.

برخی از سخنرانان:

آقای نیک توماس (Nick Thomas)، معاون اجرایی مستر کارت و چند تن دیگر از افراد با تجربه این صنعت می‌باشند.

11

جزئیات رویداد:

شروع: 19 اردیبهشت (9 مه 2022).

پایان: 20 اردیبهشت (10 مه 2022).

محل: آنلاین و مجازی.