۰ نفر

رشد خیره کننده اکوسیستم ترا:

از محرک های تقاضای استیبل کوین ترا رونمایی شد

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۰۱
کد خبر: 630628
از محرک های تقاضای استیبل کوین ترا رونمایی شد

جامعه علاقه مندان به اکوسیستم ترا (LUNA)سه پروتکل را نام بردند که می تواند تقاضا برای استیبل کوین UST Terra را تسریع کند.

اقتصاد آنلاین-حسین عسکری؛ یک فعال توییتر ادعا می‌کند که لونا اکوسیستم پلت‌فرم قراردادهای هوشمند با کارایی بالایی بوده که آماده استفاده از سه پروتکل است که احتمالا باعث افزایش تقاضای Terra استیبل کوین ترا  (UST) شود.

۱-معاملات اهرمی، ۲-آپشن های وثیقه، FX: کاتالیزورهای بالقوه برای استیبل کوین UST هستند.

یکی از حامیان لونا در توییتر، موضوعی را که میتواند تقاضای زیادی را برای استیبل کوین UST ایجاد کند، منتشر کرده است.

توییت

اولین پروتکل قرار است یک "درگاه مطمئن و کنترل شده توسط جامعه لونا برای محصولات اهرمی" در لونا ارائه دهد.

مشتریان آن می‌توانند مبادلات اهرمی رمزارزها و شاخص‌های رمزارز اهرمی را که توسط مکانیزم تعادل مجدد خودکار محافظت می‌شوند، معامله کنند.

پروتکل دوم به دارندگان کریپتو اجازه می‌دهد تا با استفاده از رمزارز های مختلف به عنوان وثیقه، دارایی ‌هایی را در بلاکچین ترا ایجاد کنند (mint).

در همان زمان، مشتریان می‌توانند از نقدینگی UST برای کشت سود در پروتکل Anchor (ANC)، محبوب‌ترین ابزار استیبل کوین در کل بخش دیفای استفاده کنند.

آخرین پروتکل، بازارهای DeFi و فارکس را با ارائه معاملات اهرمی برای جفت‌های استیبل کوین مختلف، از جمله آنهایی که دارای استیبل کوین‌های غیر دلاری هستند، ادغام میکند. این امر می تواند ترا را به بخش جدایی ناپذیر از بازار ۶ تریلیون دلاری فارکس تبدیل کند.

استیبل کوین ترا UST از استیبل کوین Binance USD (BUSD) پیشی گرفت و تبدیل به سومین استیبل کوین بزرگ بازار شد. فقط USDT و USDC ارزش بازار بیشتری دارند.

این "تغییر" تاریخی در میان یک کمپین بی نظیر خرید بیت کوین  که توسط مدیر عامل و بنیانگذار ترا، دو کوون Do) (Kwon آغاز شده است، رخ داد.