۰ نفر

درخواست از آژانس محیط زیست؛

مطمئن شوید رمزارزها قوانین زیست محیطی آمریکا را نقض نمی کنند

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۱۲
کد خبر: 630420
مطمئن شوید رمزارزها قوانین زیست محیطی آمریکا را نقض نمی کنند

نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا از آژانس حفاظت از محیط زیست خواستند تا عملیات استخراج ارزهای دیجیتال را بررسی کند.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ بیش از 20 نماینده دموکرات در مجلس نمایندگان ایالات متحده از آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) می‌خواهند تا تأسیسات استخراج کریپتو د ر ایالات متحده را بررسی کند.

روز چهارشنبه، قانون‌گذاران نامه‌ای به مایکل اس. ریگان، مدیر آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا ارسال کردند و از وی خواستند «اطمینان حاصل کند که تسهیلات استخراج ارز دیجیتال قوانین اساسی زیست‌محیطی مانند قانون هوای پاک یا قانون آب پاک را نقض نمی‌کند».

نمایندگان دموکرات امضاکننده این نامه، نگرانی‌های جدی دارند که عملیات استخراج ارزهای دیجیتال جوامع محلی در سراسر این کشور را آلوده کرده و مقادیر بیش از حدی از گازهای گلخانه‌ای را منتشر می‌کند.

این نمایندگان اظهار کردند: ما از آژانس حفاظت از محیط زیست درخواست داریم که مطابقت تأسیسات معدنی اثبات کار(PoW) با قوانین زیست‌محیطی، مانند قانون هوای پاک و قانون آب پاک را ارزیابی کند و هنگام بررسی مجوزها، با جوامع تعامل داشته باشد.

"علاوه بر این، ما از آژانس حفاظت از محیط زیست می‌خواهیم هر گونه آسیبی را که این تأسیسات اثبات کار موجود به جوامع وارد می‌کنند، از جمله، اطمینان از دفع زباله‌های الکترونیکی و کاهش آلودگی صوتی، بررسی و رسیدگی کند."

جارد هافمن، رییس کمیته منابع طبیعی آب، اقیانوس‌ها و حیات وحش، این تلاش را رهبری می‌کند. الکساندریا اوکاسیو-کورتز و رشیدا طلیب از دموکرات‌های سرشناس و همچنین براد شرمن منتقد برجسته رمزارز این نامه را امضا کردند.