۰ نفر

مدیرعامل شرکت سلسیوس؛

بیت کوین و اتریوم امسال رکورد می زنند!

۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۰۴
کد خبر: 629782
بیت کوین و اتریوم امسال رکورد می زنند!

مدیرعامل شرکت سلسیوس، الکس ماشینسکی، بر این باور است که بیت کوین امسال به بالای کانال ۶۰ هزار دلاری و اتریوم به بالای کانال ۴ هزار و ۵۰۰ دلاری صعود می کند.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ مدیرعامل شبکه سلسیوس، الکس ماشینسکی، دیدگاه خود را در مورد بازارهای بیت کوین و اتریوم در اجلاس هفته بلاک چین پاریس به اشتراک گذاشت.

در جریان اجلاس اخیر هفته بلاک چین در پاریس، جوزف هال از کوین تلگراف با الکس ماشینسکی، مدیر عامل شبکه سلسیوس، در مورد چندین موضوع از جمله اینکه بازارهای بیت کوین و اتر به کجا می روند مصاحبه کرد.

به گفته ماشینسکی، بیت کوین حمایت بسیار قوی در حدود ۳۰ هزار تا ۳۳ هزار دلار دریافت کرد. این کارآفرین معتقد است که خرید اخیر بیت کوین توسط ترا نقش مهمی در حمایت از قیمت بیت کوین همراه با سایر موسسات وارد شده به بازار داشته است. او همچنین اشاره کرد که اگر سرمایه‌گذاران خرد به آن بپیوندند، ممکن است بیت‌کوین را به بالاترین حد خود برساند.

مدیرعامل سلسیوس اظهار کرد: "من قطعا فکر می کنم که تقاضا اینجاست. بنابراین، من فکر نمی‌کنم که ما پایین ترین سطح قبلی را ببینیم."

از سوی دیگر، ماشینسکی همچنین تشخیص داد که مشکلاتی وجود دارد. به گفته مدیر عامل سلسیوس، اگر روسیه به حملات خود به اوکراین ادامه دهد، این فشار توسط بازارهای عمومی احساس خواهد شد. جدا از این، او همچنین خاطرنشان کرد که اقدامات فدرال رزرو ایالات متحده نیز ممکن است تاثیر منفی داشته باشد.

به رغم موانع ذکر شده، ماشینسکی بر این باور است که بیت کوین و اتریوم هر دو در سال ۲۰۲۲ به بالاترین حد خود خواهند رسید. او توضیح داد که: "رسیدن به اوج قیمتی جدید طول می‌کشد، اما من همچنان انتظار دارم که بیت‌کوین به بالای کانال ۶۰ هزار دلار و اتریوم به بالای کانال ۴ هزار و ۵۰۰ دلاری صعود کند."