۰ نفر

دوج کوین اوج گرفت؛

پرداخت رمزارزی در برخی سینماها

۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۳۰
کد خبر: 629747
پرداخت رمزارزی در برخی سینماها

شرکت سینمایی AMC Theaters پذیرای دوج کوین و شیبا برای پرداخت ها است.

اقتصاد آنلاین – فرناز حیدری؛ شرکت سینمایی آمریکایی AMC Theaters رمزارزهای دوج کوین و شیبا  را به گزینه های پرداخت اضافه کرده است. این شرکت فیلمسازی اکنون چندین رمزارز را از طریق BitPay می پذیرد.

آدام آرون، مدیر عامل AMC Theatersدر یک توییت اعلام کرد افرادی که در سراسر ایالات متحده از برنامه‌های iOS و اندروید این شرکت استفاده می‌کنند، می‌توانند  رمزارزها را برای پرداخت هزینه بلیط و سایر خدمات انتخاب کنند.

طبق وعده های این مدیرعامل در گذشته، برنامه تلفن همراه AMC برای تئاترهای ایالات متحده AMC  اکنون به کمک Bitpay پرداخت های آنلاین را با استفاده از دوج کوین، شیبا اینو و سایر رمزارزها می پذیرد.البته Apple Pay،Google Payو Paypal برای انجام این کار، ابتدا باید به آخرین نسخه برنامه به روز رسانی شوند.

این شرکت تقریباً شش ماه است که پرداخت های رمزارزی را می پذیرند اما برای اولین بار این رویداد در نوامبر 2021 آغاز شد که به مشتریان اجازه می داد با استفاده از بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، بیت کوین کش (BCH) و لایت کوین (LTC) بلیط فیلم و سایر خدمات را به صورت آنلاین خریداری کنند.

پذیرش دوج و شیبا توسط این شرکت از اوایل سال جاری انتظار می رفت. مدیر عامل این شرکت، آدام آرون در گذشته توییت کرده بود که شرکت حداکثر تا مارس 2021 دوج را می پذیرد. اگرچه کمی دیر شده است، اما اکنون به این وعده ها عمل شده است. مشتریان مستقر در ایالات متحده می توانند آخرین نسخه برنامه تلفن همراه AMC را برای دسترسی به پرداخت با دوج و شیبا دانلود کنند. این شرکت سایر رمزارزهایی که قصد پذیرش آنها را دارد فاش نکرده است.