۰ نفر

بیانیه رسمی بنیاد آلت کوین برتر؛

افزایش دارایی های غیر کریپتویی بنیاد اتریوم

۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۳۰
کد خبر: 629381
افزایش دارایی های غیر کریپتویی بنیاد اتریوم

بنیادی که بر توسعه‌های شبکه اتریوم نظارت و سرمایه‌گذاری می‌کند، کل دارایی‌های خود را که شامل یک پنجم دارایی‌های غیرکریپتو می‌شود، افشا کرده است.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ بنیاد اتریوم (EF) گزارشی منتشر کرده که نشان می‌دهد خزانه 1.6 میلیارد دلاری آنها عمدتا از اتر (ETH) تشکیل شده است، اما دارایی‌های غیرکریپتویی آنها 18.8 درصد از این صندوق را تشکیل میدهد.

در مجموع، بنیاد اتریوم (EF) که بودجه توسعه‌های اتریوم را مدیریت می‌کند، حدود 0.3 درصد از کل عرضه فعلی اتریوم را در اختیار دارد، که تقریباً 1.3 میلیارد دلار است. با این حال، دارایی های غیر رمزارزی آن سهم قابل توجه 302 میلیون دلار را به خود اختصاص داده است.

گزارش آوریل 2022 اولین گزارشی است که توسط این بنیاد منتشر شده است که به تشریح آنچه در خزانه داری و نحوه تخصیص هزینه ها، از جمله کمک مالی برای پروژه های مختلف مبتنی بر اتریوم، می پردازد. در مجموع، به نظر می رسد که EF دارای یک پایه مالی بسیار قوی است و تنها 48 میلیون دلار در سال 2021 هزینه کرده است.

2

خزانه بنیاد اتریوم در آوریل 2022

در این گزارش آمده است که بنیاد اتریوم دارایی‌های غیرکریپتو خود را از مبلغی که قبلاً فاش نشده بود به 302 میلیون دلار افزایش داده است. این مبلغ به منظور ایجاد "حاشیه ایمنی بیشتر" در تلاش برای محافظت از آن در برابر رکود در بازار ارزهای دیجیتال است.

این بنیاد بلافاصله به درخواستی مبنی بر افشای جزئیات مربوط به آن دارایی های غیر رمزنگاری پاسخ نداد. با این حال، جاستین دریک، محقق اتریوم، در توییتی در 18 آوریل پیشنهاد کرد که دارایی‌های غیرکریپتو فقط ذخایر فیات هستند.

3

این بنیاد 21.8 میلیون دلار را برای تحقیق و توسعه لایه یک (L1) هزینه کرد که بیشترین سهم از هزینه های آن در سال گذشته بود.

9.7 میلیون دلار دیگر برای توسعه جامعه اتریوم، 5.9 میلیون دلار برای اتریوم به عنوان یک پلتفرم توسعه دهنده، 5.1 میلیون دلار برای عملیات بین المللی، 3.6 میلیون دلار برای تحقیق و توسعه ZK (دانش صفر) و 1.9 میلیون دلار برای تحقیقات لایه دو (L2) هزینه کرده است.

4

بیانیه رسمی بنیاد اتریوم در مورد دارایی های خود