۰ نفر

برنامه‌های توسعه‌ای میم‌کوین ها؛

بیبی دوج DEX با قابلیت توکن ‌سوزی راه‌ اندازی می ‌‌کند

۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۳۲
کد خبر: 628487
بیبی دوج DEX با قابلیت توکن ‌سوزی راه‌ اندازی می ‌‌کند

به دنبال ردپای محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال با مضمون سگ یعنی دوج کوین و رقیب‌ آن شیبا اینو، بیبی دوج کوین (Baby DogeCoin) برنامه‌ی خود را برای راه‌اندازی یک صرافی غیرمتمرکز (DEX)، به نام “BabyDoge Swap”از طریق توییتی بلافاصله پس از راه‌اندازی NFT که در همین ماه، برنامه‌ریزی شده بود، اعلام کرد.

اقتصاد آنلاین – حسین قطبی؛ بیبی دوج رسماً برنامه راه‌اندازی، صرافی غیرمتمرکز خود را اعلام کرد. همانطور که در تویت آمده است، بیبی دوج در راه‌اندازی صرافی غیر متمرکز مورد نظر، ویژگی‌های منحصر به فردی مانند افزایش کاربردها و سوزاندن توکن‌ها را در نظر گرفته است. با این حال، جزئیات رسمی بیشتر در مورد BabyDoge Swap و ویژگی‌های خاص آن هنوز فاش نشده است. بیبی دوج همچنین یک ویدیوی نمایشی ۵۸ ثانیه‌ای را در این زمینه به اشتراک گذاشته است. این ویدئوی نمایشی شامل نگاهی اجمالی به BabyDoge Swap و نحوه عملکرد آن است.

توییت

صرافی غیرمتمرکز نیازی به ثبت نام نخواهد داشت و کاربران می‌توانند با اتصال کیف پول روی بلاکچین بایننس، بدون دردسر تجارت کنند.

در این ویدئوی نمایشی آمده است، که صد در صد BabyDoge Swap آماده است و به زودی پس از ضرابخانه عمومی NFT منتشر خواهد شد.

بیبی دوج پس از دوج‌کوین و شیبا، با ۱.۱ میلیون دنبال کننده، سومین ارز رمزنگاری شده با مضمون سگ در توییتر است. همچنین این توکن وقتی تعداد آدرس‌های فعال آن به ۱.۵ میلیون رسید، به یک نقطه عطف بزرگ در مقایسه با دوج کوین و شیبا رسید. این نقطه عطف باعث می‌شود، بیبی دوج توکن مورد علاقه سرمایه‌گذاران خرد در مقایسه با دوج کوین و شیبا اینو باشد. طبق داده‌های BscScan.com، ۶۱۹۶۷۰ آدرس کیف پول منحصربه ‌فرد دارای DOGE  هستند، در حالی که طبق داده‌های Etherscan.io، تعداد دارندگان Shiba Inu  در حال حاضر ۱،۱۲۷،۳۴۷ (۱.۱۲ میلیون) است.

تعداد کل توکن‌های BabyDoge ۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ عدد است. همچنین از ابتدای سال ۲۰۲۲، بیبی دوج مجموعاً ۱۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن به ارزش بیش از ۵۴.۳ میلیون دلار را با ارسال آن‌ها به کیف پولهای خوردنده، سوزانده است.

​سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال یا سایرICOها نیست. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.