۰ نفر

در پی درخواست کاربران؛

شیبا اینو سرانجام در «رابین هود» لیست شد

۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۰۰
کد خبر: 627500
شیبا اینو سرانجام در «رابین هود» لیست شد

سرانجام شیبا اینو توسط اپلیکیشن سرمایه گذاری بدون کمیسیون رابین هود لیست شده است. قیمت توکن شیبا با توجه به اخبار منتشر شده، ۱۶.۳۵درصد افزایش یافته است و در بحبوحه رکود بازار، از بقیه ارز های دیجیتال اصلی پیشی گرفته است.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛  شیبا در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۵۰۶ دلار در بایننس معامله می شود.

نمودار

چارت شیبا اینو در تایم ۳ دقیقه های

شیبا همراه با سولانا، پالیگان و کامپند در رابین هود اپلیکیشن معاملاتی بدون کمیسیون لیست شده است و تعداد کل ارزهای دیجیتال موجود در رابین هود را به ۱۱ عدد می رساند.

ولادیمیر تنف، مدیر عامل رابین هود و دیگر مدیران بلندپایه بارها از این سؤال مهم در مورد اینکه آیا شیبا اینو باید در فهرست قرار گیرد یا نه، طفره رفته اند، که به گمانه زنی ها در جامعه دامن می زند. در ماه نوامبر، کریستین براون، مدیر عملیات بخش ارز دیجیتال شرکت، به صراحت اعلام کرد که این شرکت کیفیت را بر کمیت ترجیح می‌دهد.

رابین هود در اوایل سال ۲۰۱۸ پشتیبانی از معاملات کریپتو را راه اندازی کرد و در ابتدا از بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می کرد. بعدها لایت کوین، اتریوم کلاسیک، بیت کوین کش و دوج کوین را نیز در همان سال به ترکیب اضافه کرد. علیرغم این واقعیت که بازار کریپتو از سال ۲۰۱۸ تاکنون نوسانات زیادی داشته است، این شرکت تا کنون از فهرست کردن ارز های دیجیتال جدید خودداری کرده است.

این اپلیکیشن معاملاتی بدون کمیسیون پس از تبدیل شدن به انتخاب اپلیکیشن تجارت جوان هزاره، دارای ۱۷.۳ میلیون کاربر فعال است. با این حال، سهام آن بیش از ۸۶ درصد نسبت به اوج آگوست ۲۰۲۱ کاهش یافته است.

توکن شیبا اینو پر درخواست ترین ارز رمزنگاری شده در بین کاربران رابینهود بوده است. یک درخواست در Change.org برای لیست کردن این ارز دیجیتال به ۵۵۹۶۶۱ امضا رسیده است.