۰ نفر

دلایل احتمال جهش قیمت آلت کوین برتر؛

اتریوم این ماه ۴ هزار دلاری می شود؟

۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۲۰
کد خبر: 625960
اتریوم این ماه ۴ هزار دلاری می شود؟

با توجه به عواملی مانند افزایش جستجو در گوگل برای بروزرسانی جدید اتریوم و همچنین بر اساس الگوی مثلث متقارن، برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این رمزارز در ماه جاری به کانال ۴ هزار دلاری دست یابد.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ سه کاتالیزور بازار نشان می‌دهد که اتریوم در ماه جاری موقعیت مناسبی برای دستیابی به کانال ۴ هزار دلاری دارد.

افزایش جستجو در گوگل برای بروزرسانی "مرج"

داده‌های گوگل ترندز نشان می‌دهد که علاقه کاربران اینترنت به ارتقای شبکه آینده اتریوم که "مرج" نامیده می‌شود، در هفته منتهی به ۲ آوریل به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

جستجو برای کلمه "ادغام اتریوم (Ethereum Merge)" در یک بازه زمانی ۱۲ ماهه به امتیاز کامل گوگل ترندز یعنی ۱۰۰ رسیده که بیشترین ترافیک آن از ایالات متحده، سنگاپور، کانادا و استرالیا بود.

ادغام، که ETH ۲.۰ نیز نامیده می‌شود، به انتقال کامل شبکه اتریوم به اثبات سهام (PoS) از اثبات کار (PoW) اشاره دارد، توسعه‌ای که به عنوان یکی از کاتالیزورهای اصلی بازگشت اتر از ۲ هزار و ۵۰۰ دلار در تاریخ ۱۴ مارس به ۳ هزار و ۵۰۰ تبلیغ می‌شد.

ذخایر اتریوم در صرافی‌ها به پایین‌ترین سطح در سه سال گذشته رسید

در همین حال، روند نزولی عرضه اتریوم در صرافی‌های ارز دیجیتال ادامه دارد.

ذخایر خالص اتر در تمام صرافی‌ها به پایین‌ترین سطح خود از آگوست ۲۰۱۸ کاهش یافته که نشان می‌دهد معامله‌گران به نگهداری بلندمدت اتریوم یا استیک کردن آن در استخرهای نقدینگی دیفای روی آورده‌اند.

نمودار

میزان اتریوم در صرافی‌ها

الگوی تکنیکال به اتریوم ۴ هزار دلاری اشاره دارد

احتمال رسیدن قیمت اتریوم به ۴ هزار دلار در ماه آوریل نیز بر اساس یک الگوی تکنیکال کلاسیک افزایش می‌یابد.

این الگو که «مثلث متقارن» نامیده می‌شود، یکی از الگوهای پر کاربرد در تحلیل بازار است که در واقع ساختاری از قیمت را نشان می‌دهد که در حال فشرده سازی بوده و منتظر یک تصمیم گیری است تا جهت حرکت بعدی قیمت را نشان دهد.

در یک سناریوی ایده آل، مثلث پس از شکسته شدن قیمت در جهت روند قبلی خود حل شده و بنابراین یک "الگوی ادامه‌دهنده" در نظر گرفته می‌شود.

با این حال، شکست مثلث متقارن لزوما منجر به ادامه روند نمی‌شود. به عنوان مثال، رابرت ادواردز و جان مگی، تحلیلگران فنی، در کتاب تحلیل تکنیکی روندهای سهام، خاطرنشان می‌کنند که حدود ۲۵ درصد از شکست‌های مثلث متقارن منجر به برگشت می‌شود، یعنی قیمت در جهت روند قبلی خود شکسته نمی‌شود و در نتیجه پیش‌بینی‌ها را به چالش می‌کشد.

با این حال، با توجه به نمودار زیر به نظر می‌رسد روند بعدی اتریوم صعودی باشد و این رمزارز را به قیمت ۴ هزار دلار برساند.

نمودار2