۰ نفر

توسعه خدمات پرداخت با ارز دیجیتال؛

غول فروشگاهی جهان ارز دیجیتال می پذیرد

۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۲۹
کد خبر: 625260
غول فروشگاهی جهان ارز دیجیتال می پذیرد

او تی آر (OTR)غول فروشگاهی جهان با Crypto.com همکاری خواهد کرد تا خدمات ارائه‌دهنده سیستم‌های پرداخت و پایانه‌های جدیدی که امکان پرداخت با رمزارزها را فراهم میکند به مشتریان ارائه دهد.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ غول فروشگاه های زنجیره ای و پمپ بنزین On The Run (OTR) به زودی پرداخت های ارز دیجیتال را در 170 شعبه خود در سراسر استرالیای جنوبی و ویکتوریا می پذیرد. این حرکت به مشتریان این امکان را می دهد که برای پرداخت هزینه بنزین و خوراکی، ارز دیجیتال پرداخت کنند.

شرکت مادر OTR، Peregrine Corporation، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خصوصی در استرالیای جنوبی، همچنین در فروشگاه‌های Subway، Oporto و Smokemart خود، ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد. هنگامی که این سیستم در ماه جولای نهایی شود، به بزرگترین شرکت در استرالیا تبدیل خواهد شد که پرداخت های رمزنگاری شده را در فروشگاه های خود می پذیرد.

این شرکت با صرافی Crypto.com مستقر در سنگاپور کار می کند تا سرویس پرداخت خود را پیاده سازی کند. Datamesh، ارائه‌دهنده سیستم‌های پرداخت مستقر در سیدنی، پایانه‌های فروش را راه‌اندازی می‌کند که به خریداران اجازه می‌دهد از طریق برنامه Crypto.com با دارایی‌های ارزهای دیجیتال خود پرداخت کنند.

یاسر شاهین، رئیس اجرایی Peregrines، اظهار داشت که پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری فرصتی برای جهش همراه با رشد ارزهای دیجیتال است و افزود:

رشد و پذیرش ارزهای دیجیتال در استرالیا و سایر نقاط جهان خارق‌العاده بوده است و فرصتی روشن برای بهره‌گیری از شتاب این فضای رو به رشد به نفع مشتریانمان فراهم کرده است.»

یک نظرسنجی توسط Crypto.com که در ماه فوریه منتشر شد نشان داد که تنها 4٪ از بازرگانان مورد بررسی در سطح جهان قبلاً از ارزهای رمزنگاری شده به عنوان پرداخت استفاده کرده اند، اگرچه نزدیک به 60٪ از بازرگانان علاقه مند به پذیرش پرداخت در سال آینده بودند.

از میان صنعت های مختلف، خرده‌فروشی و خواربارفروشی که با ارائه‌دهندگان کالاهای لوکس مرتبط هستند مایل به پذیرش ارزهای دیجیتال هستند.

با رواج بیشتر استفاده از ارزهای دیجیتال در استرالیا، دولت استرالیا در حال بررسی نحوه تنظیم و قانونگذاری آنها است. در ماه مارس، سناتور اندرو براگ قانون خدمات دیجیتال (DSA) را اعلام کردو بیان کرد که می‌خواهد استرالیا را به «مرکز رمزارز» تبدیل کند.