۰ نفر

تحلیل تکنیکال میم کوین مشهور؛

رالی صعودی دوج کوین در راه است؟

۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۳۵
کد خبر: 623619
رالی صعودی دوج کوین در راه است؟

طبق یک تحلیل، قیمت دوج کوین ممکن است بیش از ۱۵۰ درصد در یک رالی صعودی افزایش یابد. اصلاح چشمگیر قیمت دوج کوین بین ماه می ۲۰۲۱ تا فوریه ۲۰۲۲ که باعث کاهش تقریباً ۸۵ درصدی قیمت شد، به نظر میرسد اکنون متوقف شده است.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ دوج‌کوین هنگامی که قیمت آن دو هفته پیش به سطوح حدود ۰.۱۰ دلار سقوط کرد، خرید قابل توجهی را تجربه کرد که منجر به بازگشت ۳۰ درصدی به ۰.۱۴ دلار از ۲۷ مارس شد. در همین حال، نمودار دوج کوین  یک "الگوی کنج  falling wedge" را نشان میدهد، که نشان دهنده یک صعود طولانی پیش رو است.

رالی صعودی دوج کوین در راه است؟

بازگشت دوج‌کوین از خط روند پایینی falling wedge دو هفته پیش، امکان ادامه حرکت صعودی به سمت خط روند بالایی - نزدیک به ۰.۱۸ دلار را باز می کند و شکست سطح  ۰.۱۸دلار افزایش قیمت دوج‌کوین تا ۰.۳۷ دلار را نشان می‌دهد که بیش از ۱۵۰ درصد نسبت به قیمت امروز است.

سطح قیمت دوج‌کوین برای مراقبت بعدی

دوج کوین اکنون به سمت منطقه ۰.۱۵-۰.۱۹ دلاری پیش می‌رود، محدوده ای که سه سطح مقاومت روانی را در بر می گیرد: میانگین متحرک ۲۰ روزه (EMA ۲۰ خط سبز)، میانگین متحرک ۵۰ روزه( EMA ۵۰ خط قرمز)، و خط فیبو ۰.۶۱۸ (نزدیک به ۰.۱۹ دلار) که همه در نمودار زیر نشان داده شده است.

رالی صعودی دوج کوین در راه است؟

عقب‌نشینی همراه با افزایش حجم، از ناحیه مقاومت مذکور می‌تواند باعث شود دوج‌کوین خط فیبو ۰.۷۸۶ نزدیک به ۰.۱۰ دلار را به عنوان هدف نزولی موقت خود آزمایش کند. برعکس، یک حرکت قاطع می‌تواند منجر به عبور از ناحیه مقاومتی شود و که باعث یک حرکت صعودی به سمت ۰.۲۴ دلار میشود.