۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

حجم تراکنش کاردانو از بیت کوین پیشی گرفت

۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۶
کد خبر: 617954
حجم  تراکنش کاردانو از بیت کوین پیشی گرفت

​علاقه مندان به کاردانو (ADA) آماری را به اشتراک گذاشتند: کاردانو بیت کوین را از نظر حجم تراکنش پشت سر گذاشته است.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ با افزایش فعالیت در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز کاردانو، حجم کل معاملات ثبت شده در آن به بالاترین حد خود رسید.

حجم تراکنش روزانه کاردانو اوج های جدیدی را ثبت می کند

یکی از علاقه مندان ناشناس کاردانو بنام Haskellion در توییتر،آماری را از ترمینال Messari به اشتراک گذاشته است. میساری حجم خالص تراکنش های انجام شده توسط بلاک چین های مختلف را در 24 ساعت گذشته و کل هزینه های جمع آوری شده را نشان می دهد.

کاردانو دارای بیشترین تراکنش 24 ساعته با کمترین مقدار هزینه است.

بر اساس داده‌های Messari ، کاردانو، بیت کوین  را با حجم تراکنش دلاری در 24 ساعت تحت الشعاع قرار داد. تراکنش های کاردانو معادل 33.45 میلیارد دلار بود در حالی که بیت کوین 33.27میلیارد دلار تراکنش داشته است.

در همان زمان، شبکه بیت کوین 23 برابر بیشتر از کاردانو  کارمزد ایجاد کرد: برای بیت کوین، این معیار به 860,000 دلار رسید، در حالی که برای کاردانو به 38,000 دلار می رسد.

رقیب اصلی کاردانو در فضای قراردادهای هوشمند، اتریوم (ETH)، در 24 ساعت گذشته 14.7 میلیون دلار هزینه از مشتریان خود دریافت کرد.

Cardano-Ergo DEX در آستانه راه اندازی شبکه اصلی است

به احتمال زیاد، افزایش تراکنش های شبکه کاردانو را می توان به ورود جریان نقدینگی به اکوسیستم پروتکل های مالی غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو (DeFi) نسبت داد.