۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

آموزش استیکینگ (Stkaing) رمز ارز اینترنت کامپیوتر (ICP)

۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۱۷
کد خبر: 611173
آموزش استیکینگ (Stkaing) رمز ارز اینترنت کامپیوتر (ICP)

پروژه اینترنت کامپیوتر پس از راه ‌اندازی رمزارز تحت حاکمیتی خود یعنی ICP، به سرعت مسیر توسعه خود را آغاز کرد. در زمان راه‌ اندازی پلتفرم این پروژه، توسعه دهندگان ‌نقشه راه ۲۰ سال آینده آن را ترسیم کردند، از این رو ICP سریع در رتبه‌های برتر بازار قرار گرفت و به یکی از رمز ارزهای محبوب این بازار تبدیل شد. برای کسب سود از استیکینگ این رمز ارز، راه‌های زیادی وجود دارد که بهترین و پرطرفدارتر ین آن‌ها، قفل کردن کوین‌های ICP در سیستم عصبی شبکه (NNS) استفاده شده در بلاکچین این رمز ارز است.

اقتصاد آنلاین حسین قطبی؛ مکانیزم اجماع پروژه اینترنت کامپیوتر توسط سیستم عصبی شبکه NNS کنترل می‌شود. با استیک کردن کوین‌های ICP در این سیستم، می‌توان در حاکمیت انجمن این پروژه مشارکت کرده و سود کسب کرد. بنابراین در این آموزش قصد داریم نحوه‌ی استیک کوین‌های ICP در پلتفرم NNS را به طور کامل بررسی کنیم. (در مورد رمزارز اینترنت کامپیوتر (ICP) اینجا بخوانید)

آموزش استیک ICP در پلتفرم NNS؛

در ابتدا باید وارد سایت اپلیکیشن NNS با دامنه https://nns.ic0.app شوید سپس با ایجاد یک هویت اینترنتی به اپلیکیشن NNS متصل شوید. برای آشنایی با چگونگی هویت اینترنتی و ایجاد آن می‌توانید از آموزش‌های لینک https://smartcontracts.org/docs/ic-identity-guide/what-is-ic-identity  استفاده کنید.

رمز ارز2

رمز ارز2

حال در تب بعدی به برنامه Network Nervous System (NNS) بروید و با استفاده از صفحه Identity اینترنت، صفحه را مجاز کنید. پس از تایید، شما با موفقیت وارد سیستم عصبی شبکه (NNS) شده‌اید و صفحه‌ی زیر را مشاهده خواهید کرد:

رمز ارز4

با کپی کردن آدرس ظاهر شده، به کیف پول خود که در آن کوین‌های ICP را نگهداری می‌کنید، مراجعه کرده و تعداد ICP هایی که قصد دارید در شبکه استیک کنید را از داخل کیف پول خود به این آدرس انتقال دهید. در ادامه روی تب Neurons سپس روی Stake Neuron کلیک کنید.

رمز ارز5

حال تعداد کل ICP را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، وارد کرده و روی Create کلیک کنید.

رمز ارز6

مدت زمانی که قصد دارید ICP های خود را در شبکه استیک کنید را تنظیم کرده، سپس روی Update Delay کلیک کنید و آن را تایید کنید.

رمز ارز7

در مرحله بعد، موضوعات مورد علاقه خود را برای پیشنهادهایی که می‌توانید به آنها رأی دهید، انتخاب کنید.

رمز ارز8

 با این کار شما مراحل، استیک ICP های خود را در NNS به پایان رسانده‌اید.

لازم به ذکر است طبق گزاشات دیفینتی، نهاد بنیان‌گذار و توسعه دهنده پروژه اینترنت کامپیوتر، با افزایش بازه‌ زمانی استیک، پاداش‌ سالانه‌ استیکینگ نیز بیشتر می‌شود و این بیان‌گر این است که این پروژه نگرشی آینده‌‌نگر و بلندمدت دارد. برای مثال؛ ICP هایی که با حداکثر بازه‌ی 8 ساله استیک می‌شوند، تا 28.9 درصد پاداش رأی‌گیری سالانه دریافت می‌کنند.

رمز ارز9

کلام آخر :

به نقل از معامله‌گران با تجربه در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال؛ ثابت شده است که بهترین راه برای کسب سود در این بازار هولد کردن و نگهداری ارزهای دیجیتال به صورت بلند مدت است. در اکثر مواقع کسانی که از معاملات فیوچرز و اهرم دار استفاده کرده‌اند، دارایی خود را لیکوئید کرده و از بین برده‌اند. بنابراین این دسته از بازارهای مالی افراد پر طمع را سریع متضرر می‌کنند. در نیتجه با هولد و استیک رمزارزهای خود می‌توانید، هم دارایی خود را به صورت بلند مدت نگهداری کنید و هم به توسعه شبکه آن پروژه کمک کنید و از سود شبکه بهرمند شوید. پروژه اینترنت کامپیوتر یکی از گزینه‌های مناسب برای این موضوع است.