۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

پیشروی سکه در کانال ۱۲میلیون تومانی

۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۰۰
کد خبر: 603466
پیشروی سکه در کانال ۱۲میلیون تومانی

سکه امامی که دیروز بار دیگر وارد کانال ۱۲میلیون تومان شده بود، امروز با پیشروی در این کانال به ۱۲میلیون و ۴۶۰هزارتومان رسیده است.

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ بازار طلا و سکه امروز با شیب ملایمی در مدار صعودی قرار گرفت و سکه تمام نیز که دیروز کانال ۱۲میلیون تومان را پس گرفته بود امروز در این کانال پیشروی کرد.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، با حدود ۱۰۰تومان افزایش نسبت به صبح، با قیمت ۱۲میلیون و ۴۶۷هزارتومان معامله می‌شود.

سکه بهار آزادی نیز ۱۲میلیون و ۳۰۰هزارتومان قیمت خورده است. در ساعاتی از معاملات امروز، سکه امامی و سکه بهار آزادی هر دو در قیمت ۱۲میلیون و ۳۰۰هزارتومان معامله شدند.

نیم سکه نیز ۶میلیون و ۹۰۰هزارتومان قیمت خورد و ربع سکه در قیمت ۳میلیون و ۹۰۰هزارتومان معامله می‌شود. همچنین قیمت سکه یک گرمی نیز به ۲میلیون و ۲۸۰هزارتومان رسید.

از سوی دیگر هر گرم طلای ۱۸عیار ۱میلیون و ۲۴۷هزارتومان و اونس جهانی طلا نیز ۱۸۳۴دلار است.

حباب سکه چقدر است؟

با احتساب دلار آزاد با قیمت ۲۸هزار و ۲۰۰تومان و اونس جهانی ۱۸۳۴دلاری، حباب سکه امامی با اندکی افزایش به ۲۵۹هزارتومان رسیده است. همچنین حباب نیم سکه و ربع سک به ترتیب برابر با ۷۹۹هزار و ۸۴۳هزارتومان است. حباب قیمتی سکه یک گرمی نیز برابر با ۷۴۸هزارتومان است.