۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

رشد ۳۰ درصدی متیک در ۲۴ ساعت گذشته/ محدوده مقاومتی کجاست؟

۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۷
کد خبر: 587737
رشد ۳۰ درصدی متیک در ۲۴ ساعت گذشته/ محدوده مقاومتی کجاست؟

متیک در 24 ساعته گذشته توانسته با رشد 30 درصدی به ناحیه مقاومتی معتبر خود نزدیک شود. رمزارز متیک (MATIC) توکن محبوب پروژه پالیگان است که برای حل مشکل کاهش هزینه تراکنش های اتریوم به وجود آمده است.

اقتصاد آنلاین- شیرکو سهرابی؛ همان طور که گفته شد با محبوبیت اتریوم و گسترش پروژهای فراوان بر بستر این شبکه، هزینه های تراکنش اتریوم به شدت بالا رفته است به گونه ای که در حال تنظیم این خبر هزینه هر تراکنش بیش از 11 دلار است. پروژه پالیگان با توکن ویژه خود به اسم متیک (MATIC) برای حل این مشکل ایجاد شده است. این پروژه یک راه کار لایه دوم بر اساس اثبات سهام است که بدون دخالت در تغییر بستر اصلی بلاکچین اتریوم، می تواند هزینه های تراکنش و سرعت عملکرد و مقیاس پذیری را بالا ببرد.

حال که با نام این رمزارز و کارکرد آن آشنا شدیم در ادامه تحلیل تکنیکال متیک و پیش بینی رون آتی آن مورد بررسی قرار می گیرد.

نمودار 1: تحلیل قیمتی رمزارز متیک قبل از رشد روز گذشته

WhatsApp Image 2021-12-07 at 1.34.46 PM

همان طور که در نمودار بالا می بینیم رمزارز متیک با نزدیک شدن به محدوده حمایتی خود که هم تراز با موینگ سفید رنگ 100 روزه و کف  خط روند صعودی (خط زرد رنگ) خود بود، با تقاضای خوبی روبرو شد و توانست تا نزدیک مقاومت مورد نظر(مستطیل قرمز رنگ بالای نمودار) رشد 30 درصدی را در 24 ساعت گذشته تجربه کند. در ادامه و در نمودار زیر با در نظر گرفتن رشد امروز رمزارز، روند آتی آن مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.

نمودار 2: روند قیمتی رمزارز متیک در تایم فریم روزانه

WhatsApp Image 2021-12-07 at 1.34.54 PM

 

طبق نمودار بالا این رمزارز در حال تشکیل یک مثلث افزایشی بوده که در حال حاضر به سقف این مثلث که هم تراز با ناحیه مقاومتی مهم قرمز رنگ است هم تراز است. این الگو در صورتی که نمودار از سقف بالا بشکند می توان گفت در آینده اصلاح رمزارز فقط در جهت صعود و رشد بیشتر سهم است. اما با توجه به اینکه از لحاظ تحلیل زمانی رشد این رمزارز تنها در 24 ساعت به نزدیک 30 درصد رسیده است می توان انتظار اصلاح را در روزهای آینده داشت. دلیل دیگری که می تواند احتمال این تحلیل را بیشتر کند وجود فشار فروش در بازار به ویژه روی بیت کوین در حال حاضر است که می تواند به بازار و متیک نیز سرایت کند. همان طور که در نمودار بالا نیز گفته شد همچنان ناحیه حمایتی معتبر متیک سطح میانگین 100 روزه است که به دلیل تشکیل کندل های بعدی این ناحیه می تواند تغییرات جزئی داشته باشد.