۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

چرا روند صعودی MATIC از سر گرفته می‌شود؟

۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۳
کد خبر: 585434
چرا روند صعودی MATIC از سر گرفته می‌شود؟

شبکه پالیگان (MATIC) اخیراً با مشارکت ها و ارائه مجموعه های جدید بدون توقف به پیشروی خود در اکوسیستم NFT ادامه می دهد. این آلت کوین به تازگی در بزرگترین صرافی اسپانیا یعنی Bit2Me لیست شد و همین امر به چشم انداز صعودی برای قیمت MATIC دامن زد.

اقتصاد آنلاین - شوان غریب نژاد؛ با این اقدام، بیش از یک میلیون معامله‌گر ارز دیجیتال در پلتفرم این صرافی به MATIC دسترسی پیدا می کنند که به نوبه خود، به افزایش تقاضا برای این آلت کوین کمک کرده است.

با توجه به همین لیست شدن ها و مشارکت‌های جدید در صرافی ها، قیمت MATIC احتمالاً روند صعودی خود را از سر خواهد گرفت.

میهایلو بیلیچ (Mihailo Bjelic)، یکی از بنیان گذاران شبکه پالیگان، اذعان داشته است که این شبکه پس از صعود به بالاترین نقطه از اکوسیستم دیفای (DeFi)، اکنون بر روی اکوسیستم NFT متمرکز شده است. پالیگان اولین مجموعه از توکن های غیرمثلی Macys خود را در نود و پنجمین سالگرد رژه روز شکرگزاری ایجاد کرد.

افزون بر این، راه حل مقیاس پذیری اخیر به نقطه عطف دیگری در این شبکه تبدیل شده است. پروپوزال ارائه شده برای ورود نسخه سوم یونی سوآپ (Uniswap V3) به پالیگان (Polygon) در مرحله اول با استقبال گرم جامعه UNI مواجه شد.

تحلیلگران در حال حاضر در مورد قیمت MATIC چشم اندازی صعودی دارند و حتی پیش بینی می کنند که قیمت MATIC می تواند در آینده ای نزدیک به بالاترین سطح تاریخی خود برسد. این تحلیلگران با اشاره به تشکیل یک الگوی سقف دوقلو در نمودار روزانه این ارز، معتقد هستند باقی ماندن قیمت بالای EMA نشان دهنده روند صعودی MATIC است.