۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

شیبا محبوب‌ترین توکن نهنگ ها/ جایگاه چین لینک در بین بزرگترین کیف پول‌های شبکه

۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۳
کد خبر: 583238
شیبا محبوب‌ترین توکن نهنگ ها/ جایگاه چین لینک در بین بزرگترین کیف پول‌های شبکه

بر اساس سرویس ردیابی ویل استیتز (WhaleStats)، چین لینک (LINK) تبدیل به پرمعامله ترین ارز رمزنگاری شده در بین 1000 کیف پول بزرگ اتریوم(Ethereum) شده است. حجم معاملات این کوین تقریباً 2 میلیون دلار بود.

اقتصادآنلاین - شوان غریب نژاد؛ در 24 ساعت گذشته، نهنگ‌ها بیشتر از توکن‌های معروف دیگری مانند شیبا اینو (SHIB)، کریپتو دات کام (CRO)، OKB و غیره، چین لینک (Chainlink) را معامله کردند. با توجه به تابلو امتیازات دارایی ها، Chainlink با 380 میلیون دلار دارایی در میان بزرگترین کیف پول های شبکه، در جایگاه ششم باقی ماند.

در هفته گذشته، نهنگ ها به دلیل اصلاح بازار جهانی که در هر دو بازار بیت کوین(Bitcoin) و آلت کوین رخ داد، از اکثر پوزیشن های باز شده قبلی خود خارج شدند. محبوب ترین توکن برای نهنگ ها، همچنان توکن SHIB باقی مانده است.

متأسفانه برای دارندگان LINK، توکن بیش از 7 درصد از ارزش خود را از دست داد در حالی که در آخر هفته تقریباً 9 درصد به دست آورد. ادامه فروش ممکن است به اقدام قیمتی بیت کوین مرتبط باشد. طلای دیجیتال، بیت کوین نیز در آخر هفته حدود 4 درصد از ارزش خود را از دست داد. برخی از تحلیلگران خاطرنشان می کنند که اصلاح بازار ارزهای دیجیتال ممکن است با ریسک جهانی بازارهای مالی مرتبط باشد.

در زمان انتشار این مطلب، LINK با قیمت 27.2 دلار معامله می شود و 6.5 درصد از ارزش خود را از دست داده است. در ماه گذشته، چین لینک ۱۷ درصد در ماه گذشته و ۳۰ درصد نسبت به اوج قیمتی را که در 10 نوامبر(19 آبان) به دست آورد، پس از صعود آزمایشی قیمت بیت کوین نیز از دست داد.