۰ نفر

آنچه باید درباره تورگ (TORG) بدانید

۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۷:۵۴
کد خبر: 576574
آنچه باید درباره تورگ (TORG) بدانید

با تورگ آشنا شوید: ارز دیجیتالی که در ابتدا میم کوین (meme coin) بود ولی بعد به یک یوتیلی میم (utilimeme) یا ارز کاربردی جهانی تبدیل شد و به سرعت مورد توجه فعالان حوزه کریپتو قرار گرفت. در این مقاله قصد داریم این ارز دیجیتال جدید را به طور کامل معرفی کنیم و دلایل لزوم وجود تورگ در سبد سهام هر سرمایه گذاری را توضیح دهیم.

از زمان ثبت اولین تراکنش بیت کوین در سال 2009 تاکنون، تغییرات بسیار زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال به وجود آمده است. در آن زمان ابهام و شبهات زیادی در رابطه با آینده کوین ها و بازار آن ها وجود داشت. امروزه اما ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال بیش از 2.5 تریلیون دلار است و روزانه بیش از 900 کوین و دارایی جدید وارد این بازار می شود.

با اینکه بیشتر توجهات روی دارایی های برتر بازار مثل بیت کوین و اتریوم معطوف شده است، روزانه ارزهای دیجیتالی مختلفی در بازار عرضه می شوند. به این نوع از کوین ها، میم کوین می گویند.

میم کوین ها به طور شفاف اثبات کرده اند که چه ارتباط محکمی میان دنیای ارزهای دیجیتال و الگوهای رفتاری (میم ها) وجود دارد. ارزهای دیجیتالی مثل داجکوین و شیبا، فقط دو میم کوینی هستند که توانسته اند موج بسیار بزرگی در دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد کنند.

حالا اما محبوبیت الگوهای رفتاری در دنیای کریپتو، الهام بخش ظهور شاخه جدیدی به نام یوتیلی میم (utilimeme) شده که در واقع میم کوینی است که روی کاربرد و ثبات تمرکز کرده است. این تعریف تورگ (TORG) است! در ادامه بیشتر به تورگ (TORG) و مأموریت و ساختار متمایز آن نسبت به سایر ارزهای دیجیتال، خواهیم پرداخت.

تورگ چیست؟

تورگ با نماد TORG، یک ارز دیجیتال جدید است که از زمان راه اندازی در جولای امسال، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است و امواج جدیدی در دریای بی پایان کریپتو ایجاد کرده است. در کنار خصوصیت های رایج اغلب کوین های موجود در بازار مثل سطح امنیتی بالا، غیر متمرکز بودن، ارائه جفت ارزهای معاملاتی و چیزهای دیگر، تورگ تمرکز فوق العاده ای روی کاربرد و ثبات دارد.

بیاید با هم تعریفی برای تورگ ارائه کنیم. این ارز دیجیتال یک ارز کاربردی جهانی (یوتیلی میم) است که اولین ارز دیجیتال با ثبات، کاملا غیر متمرکز و مبتنی بر کاربرد است که هدف آن مشارکتی قابل توجه در توسعه جهانی کیفیت زندگی بشر است. این کوین کریپتویی جدید چشم انداز هوشمندانه ای دارد که ممکن است مناسب اهداف سرمایه گذاری شما نیز باشد. این کوین قصد دارد فعالیت اقتصادی جهان را افزایش دهد و فرصت های جدیدی برای جوانان سراسر جهان ایجاد کند و در عین حال محدودیت های اعمال شده روی جمعیت حاشیه جهان را رفع کند.

نکته جالب پیرامون تورگ این است که فرصت مشارکت در تکمیل مأموریت خود را به همه می دهد. به بیان دقیق تر، شرکت تورگ به تعداد 777 میلیارد تورگ ایجاد کرد و در زمان راه اندازی جهانی آن را در شبکه توزیع کرد، این یعنی هیچکس نمی تواند تورگ را کنترل کند.

امروزه مردم سراسر جهان نگاهی کلیشه ای به ارزهای دیجیتال دارند و تورگ قصد دارد این دیدگاه را به چالش بکشد و آن را تغییر دهد. در واقع سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال معتقدند که ارزهای دیجیتال برای این خلق شده اند که آن را بخریم، مدتی آن را ذخیره کنیم و بعد در قیمت بالاتر آن را بفروشیم! این دیدگاهی محدود کننده است که پتانسیل بزرگ ارزهای دیجیتال برای خلق سیستم پرداختی جدید، امن، کاربردی و قابل اعتماد را به کلی نادیده می گیرد. این چیزی است که تورگ قصد تغییر آن را دارد. برای ایجاد چنین انقلاب عظیمی، پذیرش همگانی و افزایش محبوبیت ارزهای کاربردی جهانی یا یوتیلی میم ها ضروری است.

مأموریت تورگ چیست و چه چیزی آن را متمایز می کند؟

با وجود بیش از 6000 ارز دیجیتال مختلف در بازار، ممکن است از خود بپرسید: «چه چیزی تورگ را تا این اندازه خاص کرده است؟» خودتان را آماده کنید، زیرا قرار است با هیجان انگیزترین و بلند پروازانه ترین پروژه دنیا آشنا شوید: همه چیز به کاربرد پذیری این کوین ختم می شود.

هر کسی می تواند یک ارز دیجیتال جدید ایجاد کند و امیدوار باشد که ارزش آن به خاطر الهام گرفتن از یک الگوی فرهنگی (میم) محبوب و معروف، افزایش یابد. با اینحال، این نمی تواند سطح بالای کاربرد پذیری آن را که در نهایت منجر به توسعه انسانی شود را تضمین کند. وقتی صحبت از TORG می شود، داستان فرق می کند. در واقع داستان تورگ شاید دقیقاً همان چیزی باشد که می خواهید روی آن سرمایه گذاری کنید.

رویکرد و چشم انداز بنیاد تورگ (TORG Foundation) برای آینده این ارز دیجیتال بسیار شفاف است: حل مشکلات امروز جهان. این ارز دیجیتالی قصد دارد توسط فروشگاه ها و بازرگانان سراسر جهان پذیرفته شود و نوعی جدیدی از یک ارز غیر متمرکز را ایجاد کند و انواع مختلفی از صنایع در دورتادور جهان را متحول کند. به بیان دیگر، تورگ می خواهد در دنیای واقعی کاربرد داشته باشد.

چیزی که تورگ را تا به این اندازه خاص کرده، چشم انداز منحصر به فرد و متمرکز بر کاربرد آن برای در دسترس قرار دادن تکنولوژی پیشرفته مالی برای انسان هاست. تورگ طراحی شده تا راه حلی با ثبات و جهانی باشد تا نسل کنونی ارزهای دیجیتال را یک قدم به ارائه کاربرد واقعی در جهان، نزدیک تر کند. بر خلاف کوین های مبتنی بر الگوی رفتاری (میم)، تورگ قصد دارد از طریق توانمند سازی سرمایه گذاران خود در سراسر جهان، کاربردی واقعی داشته باشد و جوامع مختلف را به سمت بهتر شدن سوق داد تا بتوانند هزینه کالا و خدمات مختلف را با این کوین بپردازند.

تورگ با سایر کوین ها فرق دارد، زیرا هدف آن فراهم کردن امکان پرداخت کریپتویی با این ارز برای مصارف مختلف زندگی روزمره است. بر این اساس، اولین قدم برای حرکت در این مسیر که مدتی از آن می گذرد، همکاری تورگ با شرکت CoinPayments است. این شرکت در واقع یک پردازنده پرداخت هاست که به فروشگاه ها امکان پذیرش ارزهای دیجیتال را می دهد و هم اکنون در بیش از 200 کشور جهان در دسترس است. به عبارت دیگر، دارندگان تورگ از همین حالا هم می توانند برای پرداخت هزینه کالا و خدمات خود از تورگ استفاده کنند.

همچنین بر خلاف اغلب کوین ها و توکن های کنونی، TORG به لطف بهره مندی از قراردادهای هوشمند قابل توقف، تولید یا بلاک شدن نیست. قراردادهای هوشمند برنامه ای است که در یک بلاکچین ذخیره می شود و در صورت محقق شدن شرایط و ضوابط از پیش تعیین شده، اجرا می شوند. همچنین فشارهای تورمی ناشی از تولید کوین های جدید در تورگ وجود ندارد.

چگونه تورگ بخریم؟

تورگ فراتر از یک موج گذرای مرتبط با یک الگوی رفتاری محبوب در دنیای رمزارزهاست. همچنین لازم به ذکر است که این ارز کاربردی جهانی در کیف پول های مختلفی که از شبکه های Polygon، BSC ، Solana، xDai  یا ERC20 پشتیبانی می کنند، قابل ذخیره سازی است.

آیا برای سرمایه گذاری در تورگ نیاز به کمک دارید؟ بنیاد تورگ انجمن بزرگ آنلاینی دارد که دارندگان تورگ در سراسر جهان را در کنار هم قرار می دهد تا اخبار، دیدگاه ها و نظرات خود را راجع به آینده این ارز دیجیتال با یکدیگر به اشتراک بگذارند. شما می توانید جوامع تورگ در پلتفرم های مختلفی مثل توییتر، تلگرام و Medium پیدا کنید. این جوامع در حال حاضر در 18 کشور در سراسر جهان شکل گرفته اند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی تورگ به آدرس https://torg.to  و همچنین توییتر https://twitter.com/TORGTogether و تلگرام https://t.me/TORG_Together یا انجمن فارسی تورگ  https://t.me/TORGPersian مراجعه کنید.

منبع خبر: https://coindoo.com/what-you-need-to-know-about-torg/

سلب مسئولیت: این یک بیانیه مطبوعاتی است و نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری در نظر گرفته شود.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تیم تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.