۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

پیش‌بینی قیمت دوج‌کوین/ احتمال جهش ۲۵درصدی رمزارز محبوب ایلان ماسک

۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۳۲
کد خبر: 552857
پیش‌بینی قیمت دوج‌کوین/ احتمال جهش ۲۵درصدی رمزارز محبوب ایلان ماسک

با توجه به تحلیل تکنیکال دوج‌کوین، برخی از تحلیلگران بر این باورند که اگر این رمزارز خط مقاومتی 27سنت را بشکند، احتمالا روند صعودی تا 31سنت را به زودی در پیش خواهد گرفت.

اقتصاد آنلاینمهسا نجاتی؛ قیمت دوج‌کوین در حال حاضر زیر خط مقاومت قرار دارد و فعلا به نظر می‌رسد رشد بیشتر آن متوقف شده و احتمالا این رمزارز با کنار زدن سریع موانع، دوباره روند صعودی در پیش بگیرد.

قیمت دوج‌‎کوین بین 6 و 8 آگوست 42درصد افزایش یافت. این جهش پس از یک حرکت یکنواخت برای طولانی مدت رخ داد. در زمان نوشتن این گزارش، دوج‌کوین همچنان زیر خط مقاومتی 27سنت معامله می‌شود.

در حالی که این خط مقاومت شکسته شود، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار صعود بیشتر داشته باشند.

اگرچه این صعود محتمل است، اما به دلیل وجود منطقه عرضه از 28 تا 31سنت، قطعی نیست. بسته شدن قیمت این رمزارز بالای کانال 31سنت در یک نمودار شمعی، نشان‌دهنده افزایش مجدد خریداران خواهد بود. این حرکت مسیر را برای کانال 32سنت باز خواهد کرد.

این رشد از 25 به 32سنت، به معنای جهش 25درصدی برای قیمت دوج‌کوین خواهد بود.

در حالی که روایت صعودی دوج‌کوین می‌تواند کمی خوش‌بینانه به نظر برسد، ممکن است این رمزارز نتواند از این ناحیه عرضه عبور کند و از 28سنت خود را به 31سنت برساند.

شکست در این موضوع نشان‌دهنده فشار ضعف خریداران خواهد بود و باعث روند نزولی خواهد شد.

در چنین شرایطی، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار بازگشت به سطح پشتیبانی 23سنت داشته باشند. اگرچه این روند نزولی به روایت خوش‌بینانه که ذکر شد آسیب نخواهد رساند، اما ممکن است روند صعودی را به تاخیر بیاندازد.

با این حال، اگر روند نزولی باعث افت قیمت به زیر کانال 23سنت شود، نظریه صعودی را باطل خواهد کرد و احتمالا باعث سقوط آن به کانال 21سنت می‌شود.

در نمودار ارائه شده، روند تغییر قیمت دوج‌کوین و پیش‌بینی آن در آینده را مشاهده می‌کنید؛

5