۰ نفر

دوج کوین چیست، آشنایی با رمزارز دوج کوین

۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۹
کد خبر: 543366
دوج کوین چیست، آشنایی با رمزارز دوج کوین

افراد برای رشد و پیشرفت هرچه بیشتر خود، نیاز به سرمایه گذاری را هر لحظه بیشتر از قبل حس می‌کنند.

اما سوال مهمی که برای خیلی از ما پیش می‌آید این است که بر روی چه حوزه یا حوزه‌هایی بهتر است سرمایه‌گذاری کنیم؟ آیا وارد حوزه‌ی خرید املاک شویم؟ آیا در بازار سرمایه و بورس ثبت نام کنیم؟ آیا از خرید و فروش ماشین برای سرمایه‌گذاری بهره‌مند شویم؟  یا گذشته از همه‌ی این‌ها وارد حوزه‌ی هیجان‌انگیز و صد البته پر منفعت بازار ارزهای دیجیتال مانند خرید دوج کوین یا خرید اتریوم شویم؟

پاسخ به این سوالات ساده است؛ اگر به دنبال یک سرمایه‌گذاری پر سود و مطمئن (البته با تحلیل) هستید به سراغ رمزارزها بروید. در بازار جهانی و بزرگ رمزارزها، وقت طلاست. هر لحظه که می‌گذرد افراد سودهای کلان به دست می‌آورند. بنابراین با فکر و البته حساب شده، این بازار را تحلیل کنید و واردش شوید. خیلی از افراد ریسک بازار رمزارزها و خرید ارز دیجیتال را زیاد ارزیابی می‌کنند؛ در جواب اینگونه افراد باید بگوییم که بله درست است! هرچیزی که بدون فکر و تحلیل باشد و صرفا از روی دهن بینی یا احساس اتفاق بیوفتد قطعا دارای ریسک است. در سوی مقابل هرچه بیشتر با افراد کاردان و مشاوران حرفه ای مانند صرافی‌های آنلاینی که در این حوزه تخصص دارند، مشورت کنید ریسک این بازار کمتر و  در نتیجه آن پرسود تر و باورنکردنی ترخواهد شد. جالب است بدانید در حال حاضر خیلی از هموطنان ما زندگی و کسب درآمد خود را از همین راه جلو می‌برند و بسیار هم راضی هستند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا هرچه بیشتر با بازار ارزهای دیجیتالی آشنا شوید. برای آشنایی بیشتر شما با این حوزه از توضیح خرید دوج کوین به عنوان مثالی رایج استفاده خواهیم کرد.

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

  • آشنایی با رمزارز دوج کوین

  • چگونه از دوج کوین استفاده کنیم؟

  • آیا برای سرمایه گذاری، خرید دوج کوین گزینه مناسبی است؟

  • خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین و تخصصی اوکی اکسچنج

2

آشنایی با رمزارز دوج کوین

دوج کوین یک رمزارز پایه غیرمتمرکز و منبع باز (open source) است که در دسامبر ۲۰۱۳ معرفی شد. دوج کوین توسط برنامه نویسانی به نام های بیلی مارکوس از پورتلند، اورگان و جکسون پالمر از سیدنی استرالیا ایجاد شد. ایده اصلی ساخت Dogecoin ایجاد رمزارزهای پایه بود که با هدف افزایش آگاهی از فناوری بلاکچین برای مردم به یادماندنی تر و محبوب تر شد.

دوج کوین بر اساس همان فناوری رمزارزهای پایه ساخته شده است که سایر ارزهای دیجیتال پایه اولیه مانند بیت کوین و لایت کوین Litecoin نیز براساس همین فناوری ساخته شده اند. دوج کوین از بلاکچین برای تأیید معاملات استفاده می کند؛ بنابراین راهی مطمئن برای انتقال رمزارز بدون استفاده از سیستم واسطه متمرکز را فراهم می کند.

برخلاف سایر رمزارزهای پایه، Dogecoin بی نهایت قابل استخراج است. این بدان معناست که محدودیتی در تعداد Dogecoins قابل گردش و خرید دوج کوین وجود ندارد. در دسامبر سال ۲۰۲۰، بیش از ۱۲۷ میلیون دوج کوین در حال گردش بود. جالب است بدانید دوج کوین در حال حاضر چهارمین رمزارز بزرگ جهان است.

چگونه از دوج کوین استفاده کنیم؟

مانند هر رمزارز دیگری، شما می توانید روزانه DOGE را در صرافی های تخصصی و مطمئنی مانند اوکی اکسچنج معامله کنید و با سرمایه گذاری در خرید دوج کوین، این رمزارز پر بازده، سودهای باورنکردنی کسب کنید. با افزایش قیمت هر DOGE، می توانید DOGE خود را به یک سکه یا کوین ثابت مانند Tether یا USD تبدیل کنید. به این دلیل که Dogecoin یک ارز دیجیتال پویا است؛ یعنی حتی یک حرکت کوچک نیز می تواند بر سود کلان سرمایه‌گذاران تأثیر بگذارد.

3

آیا برای سرمایه گذاری، خرید دوج کوین گزینه مناسبی است؟

در بازار خرید ارز دیجیتال، دوج کوین یکی از مناسبترین و سودرسان ‌ترین ارزهای دیجیتالی است که توسط سرمایه‌گذاران بسیاری در این حوزه خرید و فروش می‌شود. این رمز ارز به شکلی طراحی شده است که دارای سرعت انتقال بسیار سریعتری نسبت به بیت کوین است. بنابراین آن را برای معاملات و تبادلات پر تکرار بهتر می دانند. همچنین همانطور که احتمالا می‌دانید؛ ایلان ماسک که فردی قدرت‌مند در حوزه‌ی تکنولوژی و ارز دیجیتال است؛ با هر توییتی که می‌کند ارزهای دیجیتالی را دچار سود و ضرر می‌کند. نکته بسیار خوب و مهمی که برای خرید دوج کوین وجود دارد این است که این رمز ارز مورد حمایت این غول تکنولوژی یعنی آقای ماسک قرار گرفته است. پس بدون شک افرادی که روی این رمزارز سرمایه گذاری می‌کنند؛ می توانند سودهای کلانی را کسب کنند؛ چراکه این رمزارز از آینده‌ی و افق روشنی برخوردار است.

خرید ارز دیجیتال از اوکی اکسچنج

تا اینجا با خرید ارز دیجیتال به ویژه خرید دوج کوین آشنا شدیم. شما می‌توانید برای سرمایه‌گذاری سودآور و مفید در حوزه کریپتوکارنسی و ارزهای دیجیتالی، با صرافی‌های تخصصی که از جمله آن‌ها می‌توانیم به صرافی رمزارز مطمئن «اوکی اکسچنج» اشاره کرد، کار کنید. شما در این صرافی آنلاین، می‌توانید بیش از ۴۰۰ کوین را تبادل و مبادله کنید. به عنوان مثال می توانید اقدام به خرید اتریوم، خرید بیت کوین، خرید لایت کوین و خرید دیگر ارزهای دیجیتالی معروف و محبوب کنید. مطمئن باشید هرکار حساب شده‌ای برایتان سود و منفعت زیادی را در پی خواهد داشت.