۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

۱۰رمزارز برتر برای خرید امروز

۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۱۰
کد خبر: 530529
۱۰رمزارز برتر برای خرید امروز

در روزهای اخیر شاهد افت قیمت اکثر رمزارزها بوده‌ایم. با این حال، بر اساس بررسی‌های انجام شده، برخی از این ارزهای دیجیتال، مانند تتر، ریپل، بایننس کوین، بیت‌کوین کش و ...، فرصت بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاری فراهم کرده‌اند.

اقتصاد آنلاینمهسا نجاتی؛ بازار ارزهای دیجیتال به دنبال سقوط شدید در هفته گذشته، امروز روند اصلاحی در پیش گرفته است. با اعلام ممنوعیت مبادلات رمزارزها در چین، بیت‌کوین و بسیاری از سکه‌های دیجیتال پیشرو تا بیش از ۳۰درصد سقوط کرد و شرایط مساعدی برای سرمایه‌گذاران جدید فراهم آورد.

اگر می‌خواهید از ین روند اصلاحی بازار بهره‌مند شوید، در ادامه به معرفی بهترین رمزارزها برای خرید در هفته جاری می‌پردازیم.

پالی‌گان (Polygon)

پالی‌گان در مقایسه با سایر رمزارزهای موجود در بازار، پس از سقوط بازار به خوبی در حال بازگشت است. پس از تجربه افت تا ۴۰درصد در هفته گذشته، قیمت آن در طول ۲۴ساعت گذشته ۱۷.۳درصد افزایش یافته و باعث قرار گرفتن آن در میان یکی از برترین رمزارزها شده است.

قیمت امروز پلی‌گان: ۱.۴۱دلار

استلار- Stellar (XLM)

در ۲۴ساعت گذشته، پس از یک نوسان نسبتا متعادل در طول سقوط بازار، استلار ۱۳.۹درصد رشد کرده است. در حالی که عملکرد هفته گذشته استلار به طور متوسط با ۳۸.۶درصد افت همراه بود، از آنجا که این ارز دیجیتال ارزان قیمت به طور متوسط به رشد ۱.۳درصدی دست یافت، سرمایه‌گذاران به پیشرفت آن چشم دوخته‌اند.

قیمت امروز استلار: ۰.۴۴دلار

میکر-Maker (MKR)

نوسان قیمت میکر سازگار بوده که باعث می‌شود این رمزارز گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت باشد. این ارز دیجیتال پس از اینکه در سال ۲۰۱۷ ثبت شد، در طول ۸ماه از مرز ۳۰۰دلار عبور کرد و یک ساله به بالاترین قیمت آن یعنی ۱.۷۷۳دلار رسید. رشد میکر بیش از ۷۰۰۰درصد بوده که بیشتر از بیت‌کوین و اتریوم است.

قیمت روز میکر: ۳.۰۰۸دلار

تتر-Tether (USDT)

تتر در مقایسه با بیت‌کوین و اتریوم، به عنوان یک سکه پایدار شناخته شده است. ثبات در ارزش چنین سکه‌ای، باعث می‌شود کاربران با خیال راحت آن را بخرند و اطمینان داشته باشند که قیمت آن یک روز بعد یا یک ماه بعد همچنان یک دلار است.

قیمت روز تتر: ۱دلار

بایننس کوین-Binance Coin (BNB)

بایننس کوین که یکی از پنج سکه برتر در بازار به شمار می‌رود، پیش از اینکه رشد کند و با ۱۵درصد افت به ثبات برسد، زمانی که ارزش آن به صورت گسترده‌ای کاهش یافت، با سقوط بازار نیز متحمل ضرر شد. اما از آنجا که ارزش بازار آن پتانسیل بالایی دارد، سرمایه‌گذاران همچنان به آن خوش‌بین هستند.

قیمت روز بایننس کوین: ۲۷۷دلار

ریپل-Ripple (XRP)

دو دلیل اصلی برای خرید و نگهداری ریپل در سناریوی پسا سقوط بازار این است که این رمزارز مورد اعتماد موسسات مالی فعال بوده و هدف اصلی آن ساده‌سازی پرداخت‌ها است. همچنین یکی از ارزان‌ترین رمزارزها بوده که پتانسیل رشد را حتی پس از رسیدن به قیمت ۳.۱۰دلار نشان می‌دهد.

قیمت روز ریپل: ۰.۸۳دلار

دش-Dash (DASH)

یکی از خصوصی‌ترین رمزارزها در بازار، با سرعت بالا و ناشناس بودن معاملات، دش بوده که دارای سابقه خوبی است. اگر در ابتدای سال ۲۰۱۷، ۱۰دلار در این بازار سرمایه‌گذاری می‌کردید، تا دسامبر همان سال به حدود ۱۵۰۰دلار دست می‌یافتید. این نرخ رشد، ۱۴۹۰۰درصد در سال است! پس از سقوط بازار، این رمزارز در حال بهبود است.

قیمت روز دش: ۱۶۶.۱۹دلار

دوج‌کوین-Dogecoin (DOGE)

با اینکه این رمزارز منتقدان بسیاری دارد، همچنان حضور آن در تمام لیست‌ها دیده می‌شود. دوج‌کوین در حالی که پیش از سقوط بازار روندی رو به رشد داشت، به آرامی اما با اطمینان در حال بازگشت به جایگاه پیشین خود است. توییت ایلان ماسک این ارز دیجیتال را در کانون توجه قرار داد. از آنجا که قیمت دوج‌کوین بیشتر کاهش یافته، اکنون زمان مناسبی برای خرید آن است.

قیمت روز دوج‌کوین: ۰.۳۱۱۲دلار

کاردانو-Cardano (ADA)

کاردانو در حین سقوط بازار به طور شگفت‌انگیزی پایدار بود که توجه سرمایه‌گذاران بیشتری را به پتانسیل خود جذب کرد. به دنبال افت ۲درصدی در روز گذشته، قیمت آن اکنون مردم را به سرمایه‌گذاری ترغیب می‌کند.

قیمت روز کاردانو: ۱.۴۵دلار

بیت‌کوین کش-Bitcoin Cash (BCH)

بیت‌کوین کش که برای رفع اشکالات بیت‌کوین به وجود آمد، یکی از رمزارزهای مورد علاقه سرمایه‌گذاران بود. در طول ۲۴ساعت گذشته، بیت‌کوین کش ۱.۲۰درصد افت تجربه کرده است. با توجه به بهبود آن پس از سقوط بازار، بیت‌کوین کش در میان رمزارزهای برتر قرار گرفته است.

قیمت روز بیت‌کوین کش: ۶۰۷دلار