۰ نفر

توکن بیت کوین به زیر 4هزار دلار رسید

۵ آذر ۱۳۹۷، ۲۱:۰۵
کد خبر: 317687
توکن بیت کوین به زیر 4هزار دلار رسید

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی هر توکن بیت کوین 3 هزار و 966.5 دلار قیمت‌گذاری شد. این برای نخستین بار در بیش از یک سال گذشته است که قیمت بیت کوین به زیر 4 هزار دلار کاهش می‌یابد.

به گزارش راشاتودی، طی هفته گذشته قیمت بیت کوین دوبار سقوط کرد که در سقوط اول از مرز 5 هزار دلار و در سقوط دوم از مرز 4 هزار دلار سقوط کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، هم اکنون هر توکن بیت کوین 3 هزا رو 966.5 دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی داد و ستد می‌شود که طی 14 ماه گذشته بی‌سابقه بوده است.

در ساعات پایانی روز گذشته قیمت بیت کوین حتی به 3 هزار و 750 دلار رسید در واقع این ارز مجازی از روز دوشنبه هفته گذشته یک چهارم ارزش خود را از دست داده است.

این سقوط قیمت در بازار ارزهای مجازی تنها به بیت کوین محدود نمی‌شود چرا که بسیاری از ارزهای مجازی طی هفته گذشته شاهد سقوط قیمت خود بودند.

آخرین باری که بیت کوین زیر 4 هزار دلار در هر توکن معامله شده بود ماه آگوست سال 2017 بود و در آن زمان این ارز در حال دور خیز برای افزایش شدید قیمت خود بود به گونه‌ای که در ماه دسامبر شاهد رسیدن قیمت این ارز به 20 هزار دلار بوده‌ایم.

هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین به 68.996 میلیارد دلار رسیده است.