۰ نفر

آشنایی با خدمات زیبایی کلینیک پوست و مو رز در تهران

۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۴۱
کد خبر: 668943
آشنایی با خدمات زیبایی کلینیک پوست و مو رز در تهران

موها از جمله مشخصه‌های موثر و مهم در تکمیل زیبایی ظاهری چهره انسان‌ها هستند که ممکن است در طول زمان با افزایش سن دچار کاهش تراکم خفیف یا شدید در حد طاسی شوند. طی سالیان متمادی طبیبان سنتی و پزشکان مدرن با تحقیق و آزمایش سعی بر آن داشتند که راهکار موثری را برای جلوگیری از ریزش و یا حتی جبران آن پیدا کنند.

در گذشته تنها راهکارهایی که برای این امر مطرح می‌شد، استفاده از زماد و داروهای گیاهی و یا شیمیایی بود اما با پیشرفت علم و تکنولوژی به ویژه در زمینه مراقبت از زیبایی، تکنیک‌های بسیار موثری با حداکثر میزان موفقیت معرفی شد که از بهترین و پرطرفدارترین آن‌ها می‌توان به پیوند موی طبیعی اشاره کرد.

کاشت مو را می‌توان یکی از منطقی ترین راه حل‌ها برای از بین بردن مشکلاتی همچون طاسی‌های خفیف یا شدید دانست که در مراکز معتبری مانند کلینیک پوست و مو رز در تهران  توسط پزشکان آموزش دیده و باتجربه انجام می‌شود.

رز

 

خدمات کلینیک رز

کلینیک تخصصی پوست و مو رز سال‌هاست که با ارائه خدمات مراقبت از زیبایی با بالاترین کیفیت موجب کسب رضایت حداکثری از مراجعین خود شده است. ما با دربرداشتن تیمی آموزش دیده و حرفه‌ای پذیرای شما عزیزان برای انجام تکنیک‌های زیر هستیم:

  1. کاشت مو: کاشت موی طبیعی به دو روش اصلی FUE و FUT انجام می‌شود که هرکدام برای افرادی با ویژگی‌های خاص انجام می‌شود. تفاوت اصلی این دو روش در نحوه برداشت فولیکول‌های مو از بانک مو (ناحیه اهدا کننده که غالبا در پشت سر است) می‌باشد. به اینصورت که برای تکنیک FUE (که به آن FIT نیز گفته می‌شود) هر فولیکول مو به صورت تکی و دانه دانه از پشت سر برداشته می‌شوند اما در روش FUT، پزشک یک نوار از پوست سر که حاوی مو می‌باشد برمی‌دارد و سپس به جدا کردن موها از پوست می‌کند. کاشت مو اگر در مراکز معتبر انجام شود، در یک جلسه نتیجه 100 درصد موفقیت آمیز خواهد داشت و فرد را در کوتاه‌ترین زمان نقاهت به زندگی عادی بازمی‌گرداند.
  2. کاشت ابرو: برخی از افراد به دلایل مختلف دچار ریزش یا کاهش ابرو می‌شوند و برخی از بدو تولد بصورت ارثی ابروهای کم پشت دارند. یکی از روش‌های جدیدی که برای پرپشت کردن ابرو وجود دارد، کاشت ابرو است که مانند پیوند مو به 2 روش FUE و FUT در کلینیک پوست و مو رز توسط دکتر رضا روحانی انجام می‌شود. طی این تکنیک بالای گوش زیباجو یا پشت سر وی را به عنوان منطقه بانک مو انتخاب می‌کنند و فولیکول‌های ظریف مو که شبیه به تارهای طبیعی ابرو هستند را انتخاب می‌کنند تا به ناحیه ابرو شخص پیوند زده شود. از مزایای کاشت ابرو می‌توان به بدون درد بودن، باقی نماندن آثار زخم و اسکار و رشد سریع ابروها اشاره کرد.
  3. لیپوماتیک: برخی از افراد هستند که با وجود رژیم غذایی مداوم، ورزش و تحرک و حتی استفاده از داروهای گیاهی و شیمیایی نمی‌توانند از شرّ چربی‌های مزاحم بدنشان خلاص شوند. برای این دست از افراد یک روش بسیار شگفت انگیز و موثر به نام لیپوماتیک که نوعی لیپوساکشن است را معرفی می‌کنیم. طی این روش که تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود، یک پزشک حاذق و ماهر با استفاده از دستگاه‌های مخصوص یک لوله نازک (که کانولا نام دارد) را وارد نواحی پرچربی می‌کند. این لوله حرکات ارتعاشی و تناوبی دارد و از همین طریق موجب خرد شدن بافت چربی در بدن می‌شود. پس از خرد شدن چربی، پزشک با استفاده از یک لوله خلا (که به آن وکیوم نیز گفته می‌شود) چربی‌ها را از نواحی مورد نظر تخلیه می‌کند. از مزایای لیپوماتیک در کلینیک رز می‌توان به کم تهاجمی بودن، عدم نیاز به برش‌های بزرگ در پوست، عدم نیاز به بیهوشی و تحمل عوارض بعد از آن، دوره نقاهت کوتاه و موثر بودن آن اشاره کرد. نکته‌ای که درباره این روش باید بدانید این است که لیپوماتیک موجب کاهش وزن شما نمی‌شود (نهایت کاهش وزن در حد 2 الی 5 کیلو است).
  4. مزوتراپی: مزوتراپی که به آن مزوپلاستی نیز می‌گویند، روشی است که طی آن داروهایی بر پایه ویتامین و تقویتی‌ها بصورت مستقیم به پوست سر یا صورت تزریق می‌شوند و به مرور موجب رشد مو و یا از بین رفتن آثار پیری در پوست می‌گردد. این روش بر روی اپیدرم، بافت همبند پوست، گردش خون و سیستم ایمنی و عصبی حسی پوست تاثیر می‌گذارد و در بهبود برخی از انواع چین و چروک‌های پوست و (اگر در سر تزریق شود) انواع آلوپسی مانند تلوژن افلوویوم، آلوپسی آندروژنتیک، آلوپسی آره آتا و آلوپسی استرس مفید است. هدف از این روش وقتی که موها تحت درمان باشند، بازیابی و افزایش میکروسیرکولاسیون در پوست سر، تأمین مواد مغذی و تحریک رشد مو است. مکمل‌هایی که حین مزوتراپی استفاده می‌شوند، می‌توانند رشد مو را تحریک کرده و رویش موهای جدید را باعث شوند. کلینیک رز از بهترین کوکتل‌های معتبر در دنیا برای زیباجویان خود استفاده می‌کند.
  5. پی ار پی: تزریق پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) برای بهبود یا درمان مشکلات مختلفی از آسیب‌های ورزشی گرفته تا ریزش مو، محبوبیت پیدا کرده است. در این درمان از سلول‌های خونی خود فرد برای تسریع بهبودی در یک ناحیه خاص استفاده می‌شود. پلاسمای غنی از پلاکت از دو عنصر تشکیل شده است: پلاسما (یا قسمت مایع خون) و پلاکت‌ها (گروهی از سلول‌های خونی که نقش مهمی در بهبودی در سراسر بدن دارند). پلاکت‌ها به دلیل توانایی‌هایی که در لخته کردن دارند شناخته شده‌اند، اما آن‌ها همچنین حاوی فاکتورهای رشدی هستند که می‌توانند تولید مثل سلولی را تحریک کرده و بازسازی یا بهبود بافت را در ناحیه تحت درمان تحریک کنند. پی آر پی درواقع خونی است که تعداد پلاکت‌های بیشتری نسبت به حالت عادی دارد. برای ایجاد پلاسمای غنی از پلاکت، پزشکان از فرد نمونه خون می‌گیرند و آن را در دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار می‌دهند که به سرعت نمونه را می‌چرخاند و سایر اجزای خون از پلاکت‌ها را جدا می‌کند. نهایتا پلاسمای باقی مانده را با سرنگ‌های مخصوص به نواحی تحت درمان تزریق می‌نمایند.
  6. جراحی بینی: جراحی بینی و یا رینوپلاستی از دیگر خدمات ارزنده گروه پزشکی کلینیک رز به افرادی است که از اندازه یا شکل بینی خود ناراضی هستند. رینوپلاستی علاوه بر مزایای زیبایی شناخته شده‌ای که دارد، به گونه‌ای تکامل یافته است که کاربردهای بسیار متنوع‌تری مانند بهبود عملکرد بینی پس از آسیب یا بیماری، کمک به حل مشکلات تنفسی که بر خواب و توانایی ورزش تأثیر می‌گذارد و مشکلات بلع پیدا کرده است. هدف از عمل بینی، اصلاح ظاهر آن و بهبود عملکرد مطلوب فرد با در نظر گرفتن نوع پوست و کل ساختار صورت است. جراحان پلاستیک ما علم و هنر را برای رینوپلاستی با هم ترکیب می‌کنند تا نتایج موثر و ماندگاری را به مراجعان خود ارائه دهند.
  7. ابدومینوپلاستی: ابدومینوپلاستی که به آن تامی تاک (Tummy tuck) نیز می‌گویند روشی است که با برداشتن چربی و پوست اضافی و سفت کردن عضلات دیواره شکم، شکم شما را صاف می‌کند. بسته به میزان پوست و چربی، می‌توان این روش را در ابعاد گسترده یا کوچک انجام داد با این حال این روش را نیز مانند لیپوماتیک نباید به عنوان جایگزینی برای کاهش وزن در نظر بگیرید. طی این متد یک برش بزرگ در زیر شکم (در قسمت خط سزارین) ایجاد می‌کنند تا دسترسی به چربی‌های زیر شکمی راحتتر باشد و همچنین جای اسکار این زخم در معرض دید نباشد.

 

رز

کاشت مو و ابرو در کلینیک رز

امروزه شاهد نوآوری‌های گسترده‌ای در حوزه خدمات زیبایی در دنیا هستیم و می‌بینیم که مرتباً روش‌های مختلف و خارق العاده‌تری معرفی می‌شود. با افزایش تقاضا از سمت زیباجویان در سراسر دنیا، بسیاری از پزشکان روی به ارائه خدمات در این حوزه آورده‌اند و کلینیک‌های زیادی سودای یکه‌تازی سر می‌دهند. با این حال باید هوشیار بود و با عجله و بدون انجام تحقیق کلینیکی را انتخاب نکنید که گمنام باشد یا از کادر پزشکی بی‌تجربه و ناشی تشکیل شده باشد. انتخاب پزشک و مرکز درمانی مناسب تنها راهی است که می‌تواند علاوه بر تضمین نتایج نهایی، به شما اطمینان دهد که دچار عوارض جانبی جدی و جبران ناپذیری نشوید. شما هموطنان عزیز در صورت تمایل برای کسب اطلاعات در مورد خدمات زیبایی می‌توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز به صورت کاملا رایگان از طریق شماره  02148679 در ارتباط باشید. هچنین می‌توانید از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09052106009 تمامی سوالات خود در این رابطه و سایر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارید و یا یک نوبت حضوری با دکتر رضا روحانی پزشک باتجربه و ارزشمند کلینیک رز ترتیب دهید.

https://utswmed.org/medblog/rhinoplasty-nose-job

این خبر رپورتاژ آگهی است و توسط تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.