۰ نفر

اگر منظم و وسواسی هستی، با متولدین این ماه ها ازدواج نکن

۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۰۲
کد خبر: 660174
اگر منظم و وسواسی هستی، با متولدین این ماه ها ازدواج نکن

شلختگی یکی از خصوصیات ناپسندیده در بین افراد است و در برخی مواقع با ماه تولد افراد در رابطه است .افراد نامرتب در ماه یکسانی متولد شده اند.

همسر متولد چه ماهی، بی نظم و شلخته تره؟

​به گزارش اقتصاد آنلاین، شلختگی اصلا ویژگی خوبی نیست و باعث می‌ شود که خود فرد و اطرافیانش از این موضوع آزار ببینند اما این خصلت هم جزء آن دسته از ویژگی هایی است که می‌ توان آن را طبق طالع بینی بررسی کرد به همین دلیل در این قسمت به صورت سرگرمی قصد داریم به شما بگوییم که افراد کدام ماه شلخته تر از بقیه هستند.

فروردین

فروردین ماهی ها دوست ندارند در یک فضای شلخته و کثیف باشند اما خودشان هم خیلی حوصله ندارند که بخواهند محیط اطراف را تمیز کنند. از منظم بودن زیاد بویی نبرده‌اند؛ بنابراین نمی‌ توانید توقع یک خانه تمیز و مرتب از آن ها داشته باشید.

علائم اختلال وسواس در افراد

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها افراد منظمی هستند. معمولاً محیط را منظم می کنند تا بتوانند تمرکز داشته باشند. آنها از این که چیزی سر جای خودش نباشد، کمی کلافه می شوند؛ ‌بنابراین می توانید توقع یک محیط مرتبط از آن ها داشته باشید.

خرداد

خرداد ماهی ها افراد سرگرم کننده ای هستند اما ناگهانی تصمیم می‌ گیرند. به یکباره می‌ خواهند وسط یک مهمانی باشند یا از وسط یک مهمانی دوست دارند که تنها باشند. آن ها هیچ مشکلی با شلختگی محیط اطراف ندارند اما اگر مدیریت کار ها در دست خودشان باشد، حتماً آن را تمیز و منظم می کنند و ذاتا شلخته نیستند.

تیر

تیر ماهی ها همیشه راحتی را به هر چیز دیگری ترجیح می‌ دهند. اما در جایی راحت هستند که آن محیط منظم باشد‌ بنابراین سعی می‌ کنند که اول محیط را تمیز کنند و تمام لوازم را به طور منظم بچینند تا حس راحتی داشته باشند.

در این زمینه بخوانید؛

زنان و مردان کدوم ماه بسیار زیبا و خوشگل هستند؟

عشق از دیدگاه متولدین هر ماه سال چگونه است؟

دل کندن از متولدین کدوم ماه سخت تره؟

با معرفت ترین آدم ها متولد کدام ماه هستند؟

مرداد

مرداد ماهی ها شلخته هستند. با این تفاوت که می دانند جای هر چیزی دقیقا کجاست اما همه چیز را به هم ریخته می‌ کنند و نمی‌ توانند نظم کافی را در محیط ایجاد کنند و اگر وارد اتاق آن ها شوید، قطعاً از این همیشه بهم ریختگی تعجب می کنید.

شهریور

شهریور ماهی ها ایده آل گرا هستند و همیشه در هر چیزی به دنبال بهترین می‌ گردند. حتی کوچکترین آلودگی و کثیفی را از محیط اطراف خود پاک می‌ کنند تا آرامش پیدا کنند و در نتیجه شلختگی اصلاً در ذات آن ها نیست ‌.

مهر

شاید تعجب کنید؛ اما مهر ماهی ها اصلا افراد منظمی نیستند و عقیده ای هم به نظم ندارند. آن ها از اینکه بخواهند اتاقشان را مرتب کنند متنفرند؛ بنابراین والدین و کسانی که با آن ها زندگی می‌ کنند، همیشه از دست شان شاکی هستند.

آبان

آبان ماهی ها اولویت های مختلفی دارند. آن ها دوست دارند که یک زندگی بدون استرس داشته باشند. خیلی به تمیز کردن محیط اطراف نمی‌ پردازند و بیشتر روی کارهای دیگر تمرکز می کنند اما جز افراد شلخته هم محسوب نمی شوند. زمانی محیط خانه را تمیز می کنند که مجبور به انجام آن باشند اما کارشان را خوب انجام می دهند.

آذر

آذر ماهی ها دوست دارند فعال باشند و زیاد سفر کنند‌ و مدام بیرون از منزل باشند. به همین دلیل خیلی به محیط خانه توجه نمی کنند. آن ها به دنبال کشف و ماجراجویی هستند اما از این که بخواهند در خانه بمانند و خانه را تمیز کنند اصلا لذت نمی‌ برند. به همین علت شلخته هستند.

دی

دی ماهی ها در دسته افراد منظم قرار می‌ گیرند. آن ها اصلا شلخته نیستند و سیستماتیک عمل می کنند. کارهای خانه را خودشان انجام می‌ دهند؛ بنابراین اتاق شان هرگز شلخته و به هم ریخته نیست. آن ها حتماً لیست انجام کار های روزانه هم دارند که مرتب کردن خانه در این لیست جا می گیرد.

بهمن

بهمن ماهی ها افراد خلاقی هستند. همیشه در دنیای خیالی خود زندگی می کنند و دوست دارند که کارهای خلاقانه به انجام برسانند. خانه تمیز و زیبا سطح خلاقیت آن ها را بالا می‌ برد اما خودشان اقدام به تمیز کردن محیط اطراف نمی‌ کنند؛ مگر اینکه کسی آن ها را مجبور کرده باشد.

اسفند

اسفند ماهی ها دوست دارند که در یک محیط تمیز زندگی کنند. سطح تمرکزشان در محیط تمیز و منظم افزایش پیدا می کند و از این بابت آرامش خاطر بیشتری پیدا می‌ کنند اما به طور کل خیلی هم در این مورد و وسواس به خرج نمی دهند.