۰ نفر

آیا خرید اینترنتی از سایت علی بابا و علی اکسپرس امکان پذیر است؟

۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۵۳
کد خبر: 638248
آیا خرید اینترنتی از سایت علی بابا و علی اکسپرس امکان پذیر است؟

امروزه خرید اینترنتی به یکی از روش‌های تامین کالاهای اساسی مردم دنیا تبدیل شده است. طی سالیان گذشته و بخصوص با شیوع بیماری کرونا، تمایل مردم به خرید اینترنتی از فروشگاه‌های اینترنتی بشدت افزایش پیدا کرده است.

مردم ایران نیز از این مورد مستثنی نیستند، و در حال حاضر بسیاری از کالاهای خود را بصورت آنلاین، از فروشگاه‌های اینترنتی مانند دیجی کالا خریداری می‌کنند. اما شاید تمایل داشته باشید تا کالاهای خاص، که در فروشگاه‌های اینترنتی داخلی موجود نیست را خریداری کنید!

فروشگاه‌های اینترنتی خارجی علاوه بر تنوع بسیار بالا در کالاها، دارای قیمت بسیار مناسبتری نیز هستند.

در این مطلب به معرفی دو فروشگاه آنلاین برای خرید اینترنتی می‌پردازیم. همچنین به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توان با کمترین هزینه، از این فروشگاه‌ها خرید کرد و کالای خود را درب منزل در ایران تحویل بگیریم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آیا خرید اینترنتی از سایت علی بابا و علی اکسپرس امکان پذیر است؟

خرید از علی بابا | بزرگترین عمده فروشی چین

فروشگاه آنلاین علی بابا یکی از بزرگترین وب سایت های عمده فروشی است که می توانید به  صورت آنلاین پیدا کنید. برندهای بی‌شماری در سراسر جهان، فروشگاه‌های آنلاین خود را با محصولاتی که از علی ‌بابا تهیه می‌شوند، پر می‌کنند. علی بابا بزرگترین بازار عمده فروشی کامل نیست، اما یکی از برترین‌ها در جهان است.

شما در علی بابا می‌توانید محصولات را به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. مسلماً این موردی است که بسیاری از بازرگانان و تاجران به دنبال آن هستند!

البته این به این معنا نیست که امکان خرید تکی در این فروشگاه وجود نداشته باشید. شما هنگام خرید از علی بابا این امکان را دارید تا با سازنده کالا به طور مستقیم گفتگو کنید و کالای مورد نظرتان را بصورت تکی یا عمده خریداری کنید.

خرید از علی اکسپرس | فروشگاه کالاهای برند

یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی محبوب در جهان، سایت خرید اینترنتی علی اکسپرس است. اگر به دنبال کالاهای با کیفیت هستید، خرید از علی اکسپرس توسط شرکت بازرگانی irdelivery را به شما پیشنهاد می‌کنیم!

شاید برایتان جالب باشد که علی اکسپرس، یکی از زیر مجموعه‌های علی بابا است! تفاوت بین Alibaba و Aliexpress به آنچه شما به دنبال آن هستید، بستگی دارد. در علی بابا با تولیدکنندگانی سروکار دارید که محصولات را در مقادیر زیاد به فروش می‌رسانند. اما با Aliexpress با محصولات مارک دار سر و کار دارید، که می‌توانید آن‌ها را در تعداد کمتر و با قیمت کمی بالاتر خریداری کنید.

در واقع سایت علی اکسپرس، خرده فروش وبسایت علی بابا است! صاحبان مشاغل دوست دارند از Aliexpress برای آزمایش و بررسی کیفیت محصولات، قبل از سفارش‌های بزرگتر در Alibaba استفاده کنند.

آیا خرید اینترنتی از سایت علی بابا و علی اکسپرس امکان پذیر است؟

مزایای خرید از علی اکسپرس

  • شما می‌توانید هر محصول را بصورت تکی از AliExpress خریداری و ارسال کنید. بنابراین، شما نیازی به خرید و حمل عمده بار ندارید. پس از مطمئن شدن از کیفیت کالا، محصولات را به صورت عمده خریداری کنید.
  • امکان ارسال مستقیم برای مشتریانتان. شرکت سازنده می‌تواند از طرف شما، محصولات را با هزینه کمتری نسبت به روش‌های دیگر حمل و نقل بین‌المللی، به مشتریان شما ارسال کند.
  • محصولات را می‌توان به صورت جداگانه خریداری کرد، بنابراین می‌توانید تعداد دقیق مورد نیاز خود را خریداری کنید.
  • خرید از علی اکسپرس برای کسانی که یک کسب و کار کوچک راه‌اندازی کرده‌اند، مناسب است.

مزایای خرید از علی بابا

  • هنگام خرید از علی بابا، حق انتخاب بیشتری برای انتخاب دارید. در علی بابا، طیف وسیع‌تری از کالاها در دسترس شما است.
  • امکان خرید محصولات سفارشی. کالاهای خود را از ابتدا با استفاده از طرح‌های دلخواه خود تولید کنید.
  • قیمت بسیار پائین کالاها، برای خریدهای عمده
  • خرید از علی بابا برای کارآفرینان، فروشندگان بزرگ، تاجران و بازرگانان مناسب است.

 اگر می‌خواهید محصولات سفارشی خود را تولید کنید، پایین‌ترین قیمت‌ها را داشته باشید، امکان رقابت با رقبا را داشته باشید و به منبعی از کالا با موجودی فراوان دسترسی داشته باشید، خرید اینترنتی از علی بابا را پیشنهاد می‌کنیم.

خرید اینترنتی خود را از کدام فروشگاه انجام دهیم؟!

شما باید بر اساس اهدافی که دارید تصمیم بگیرید که از کدام فروشگاه اینترنتی خرید کنید. اگر یک بیزینس کوچک دارید، یا تازه شروع به کار کرده‌اید، و می‌خواهید محصولات را با یک سفارش کوچک تست کنید، خرید از علی اکسپرس برای شما مناسب است. اما اگر قصد خرید سفارش‌های بزرگتر را دارید، عمده فروشی علی بابا گزینه بهتری است.

با این حال بهتر است کار خود را با علی اکسپرس شروع کنید. هنگامی که شغل خود را تثبیت کردید و قصد داشتید سود خود را به حداکثر برسانید، به علی بابا بروید و سفارش‌های بزرگ را خریداری کنید.

چگونه از علی بابا و علی اکسپرس خرید کنیم؟

حالا که بیشتر با این دو فروشگاه اینترنتی بین المللی آشنا شدید، سوال اینجاست که چگونه باید از این دو وبسایت خرید کنیم!

خرید از راه دور چالش‌های خود را دارد، به خصوص زمانی که فروشنده در یک کشور دیگر باشد! شما در حال معامله با فروشنده‌ای هستید که نه آن را می‌شناسید، و نه به آن دسترسی دارید! این امر ایجاب می‌کند تا حداکثر دقت را هنگام خرید اینترنتی از علی بابا و علی اکسپرس بکار ببریم. علاوه بر این، در حال حاضر به دلیل تحریم‌های بین المللی و محدودیت‌های موجود برای نقل و انتقالات مالی، انتقال پول بسیار دشوار است.

موانعی که به طور کلی، هنگام خرید اینترنتی از یک فروشنده خارجی با آن روبرو هستید، عبارتند از:

  • عدم اطمینان به فروشنده
  • عدم دسترسی به فروشنده
  • تا زمانی که کالا را از نزدیک ندیده‌ایم، نمیتوان کیفیت آن را تائید کرد
  • به دلیل مسافت زیاد، مرجوع کردن کالا میسر نیست
  • سختی حمل و نقل و ترخیص گمرکی
  • آشنا نبودن با زبان گفتاری فروشنده

اگر یک بازرگان با تجربه باشید، شاید انجام مراحل واردات کالا برایتان دشوار نباشد! اما آیا راهی وجود دارد تا بتوان بدون نگرانی، خرید اینترنتی خود را انجام دهیم، و کالا را در ایران تحویل بگیریم؟!

خرید اینترنتی آسان بوسیله شرکت های حمل و نقل بین المللی معتبر

شما به راحتی می‌توانید به وسیله یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر مانند شرکت بازرگانی irdelivery، هر کالایی را که می‌خواهید، از فروشگاه های اینترنتی خارجی خریداری کنید، و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

پس از انتخاب کالای خود در سایت علی بابا یا علی اکسپرس، کلیه مراحل عقد قرارداد با فروشنده یا سازنده کالا، خرید، انبارداری، ترخیص گمرک، حمل به ایران، انجام امور گمرکی و تحویل را برای شما انجام می‌دهند!

زمانی که شما فرآیند خرید اینترنتی خود را به افراد با تجربه می‌سپارید، علاوه بر اینکه خیالتان از بابت انجام امور دست و پا گیر واردات کالا، پرداخت و انتقال پول راحت می‌شود، در هزینه‌های نهایی شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

چه قصد خرید از علی بابا را داشته باشید، یا خرید از علی اکسپرس، استفاده از خدمات حمل و نقل بین المللی می‌تواند در تسریع روند کار شما بشدت تاثیرگذار باشد.

اگر دارای یک کسب و کار هستید و قصد دارید محصولات را به صورت آنلاین، و با قیمت‌های رقابتی بفروشید، خرید از علی بابا و علی اکسپرس می‌تواند برای شما مفید باشد. با داشتن درک بهتر از نحوه عملکرد این دو فروشگاه اینترنتی و نحوه خرید از آنها، کسب و کار شما می‌تواند بهترین رشد ممکن را داشته باشد.

این خبر رپرتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.