۰ نفر

انتخاب بهترین کمپ ترک الکل در تهران

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۰۱
کد خبر: 637234
انتخاب بهترین کمپ ترک الکل در تهران

مصرف مواد اعتیادآور یک بیماری است که در جسم و روان افراد مصرف کننده نفوذ کرده و زندگی آنها را مختل می کند. الکل نیز یکی از همین مواد اعتیاد آور می‌باشد. عموما افرادی که خود مصرف کننده الکل هستند یا فردی در بین اعضای خانواده آنها اعتیاد به الکل دارد سردر‌گم می شوند و نمی‌دانند که چطور با این موضوع مواجه شوند. و چه طور شخص مبتلا به اعتیاد الکل را راضی به ترک کنند.

امروزه به خوبی می‌دانیم که مواد اعتیاد آور الکل چه تاثیرات و عوارضی بر ذهن و زندگی فرد می‌گذارد بنابراین سردرگمی برای درمان آن امری طبیعی است.

اعتیاد به الکل مبحث پیش پا افتاده‌ای نیست الکل نه تنها جسم بلکه روح و روان فرد را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و زندگی شخصی، خانوادگی، تحصیلی و کاری فرد را مختل می‌کند و غلبه با آن به تنهایی و بدون حمایت و کمک یک متخصص کار دشوار است.

سوء مصرف الکل نیز مانند هر بیماری دیگری نیاز به انتخاب روش مناسب درمان و محیطی با آرامش دارد. به همین دلیل لازم است که از کمپ‌های ترک الکل کمک بگیریم.

امکانات و خدمات کمپ ترک الکل خصوصی در تهران

اعتیاد به الکل مانند مصرف تریاک یا سایر مواد مخدر و مخصوص افرادی با وضعیت خاص نیست و نمی‌توان با استفاده از روش های سنتی و در منزل آن را رفع کرد.

کمپ‌های ترک اعتیاد الکلی وجود دارند خدمات مختلفی را ارائه می دهند که دوران ناخوشایند خارج کردن مواد مخدر از بدن و سم زدایی را برای افراد مصرف کننده راحت کنند.

یکی از کمپ‌های ترک  الکل خصوصی در تهران نوروکمپ است که برای رفاه حال مراجعه کنندگان خدماتی از جمله وسایل تفریحی مانند بیلیارد، فوتبال دستی، بازی ها و سرگرمی های گروهی و آموزشی را برای آنها فراهم می کند.

وجود اتاق های خصوصی و نیمه خصوصی موجود در کمپ ترک الکل موجب می شود تا آرامش لازم برای موفقیت در دوره درمان اعتیاد فراهم شود.

خدمات رفاهی چون وان و جکوزی به بیماران در حال ترک الکل کمک می کند تا دوران سم زدایی با راحتی بیشتری بگذرانند.

کارگاه‌های آموزشی که در کمپ ترک الکل برگزار می‌شود به تمام مراجعه‌کنندگان کمک می کند تا انگیزه‌ی بیشتری برای ترک  اعتیاد به الکل داشته باشند.

برنامه تغذیه ای روزانه کمپ ترک الکل بسیار مهم است تا بدن فرد مصرف کننده به خوبی تقویت شود و بتواند با عوارض ترک الکل کنار بیاید. برنامه غذایی کمپ ترک الکل توسط متخصصان تغذیه طوری تنظیم می‌شود که بتواند جبران اختلالات درونی این افراد را داشته باشد.

کمپ ترک الکل لاکچری نوروکمپ کادر مجرب و متخصصی از روانشناس، پزشک متخصص، روان درمان را در نورو گرد هم آورده تا به صورت علمی بتوانند مسئله الکل و اعتیاد به مشروبات الکلی را درمان کرده و به سریع ترین دوره درمان دست پیدا کنند.

وجود روانشناس‌ها کمک می کند تا افراد درگیر اعتیاد به الکل بتوانند موضوعات روانی، مشکلات شخصی و دغدغه‌های خود را به راحتی بیان کنند و از مشاوره‌های درست بهره ببرند.

برنامه روزانه‌ای که در کمپ ترک الکل خصوصی تهیه می شود با توجه به شرایط بدنی فرد و نوع مشروبات الکلی متفاوت است و این به افراد کمک می کند تا کنار گذاشتن الکل برای آنها راحت‌تر شود.

2

ترک الکل به صورت دائمی در کمپ ترک الکل نورو

یکی از مشکلاتی که در ترک الکل وجود دارد وسوسه و بازگشت به دام اعتیاد می باشد که عموما اتفاق می‌افتد و روندی طبیعی است.

برای جلوگیری از این اتفاق در کمپ ترک اعتیاد نوروکمپ پس از درمان نیز برنامه‌ی حمایتی و دوره‌های گروهی برگزار می‌شود. تا درمان بتواند روند خود را طبق اصول جهانی و متدهای روز دنیا تکمیل کند.

در این دوره‌های گروهی افرادی که دوره ترک را گذرانده‌اند و اکنون در بیرون از محیط کمپ با مسائل و مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند شرکت می کنند تا با بیان مشکلات خود امکان بروز هرگونه لغزش را بگیرند.

همفکری و صحبت گروهی که در این دوره‌ها اتفاق می افتد از وسوسه‌های احتمالی جلوگیری کرده و انگیزه‌ی دوباره‌ای برای ادامه دادن به مسیر ترک می‌شود.

همچنین خانواده افراد مبتلا به اعتیاد الکل نیز می‌توانند در دوره‌های روان شناسی شرکت کنند تا درمان فرد معتاد به الکل تکمیل شود.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.