۰ نفر

نحوه استفاده از پد کامفواستریپ برای درمان درد عضلانی

۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۱۱
کد خبر: 629402
نحوه استفاده از پد کامفواستریپ برای درمان درد عضلانی

پد کامفواستریپ (Comfostrip) با تاثیرات شگفت‌انگیزش بر تسکین و درمان درد، کاربری ساده‌ای دارد و به همین دلیل برای همه اشخاص مناسب است. این دستگاه در حین استفاده آسان، برای درمان کمردرد، درمان زانودرد، درمان ساق پا، درمان درد عضلانی، درمان درد عضلانی، درمان درد مفاصل، درمان درد لگن در زنان، درمان پا درد، درمان در رفتگی لگن و درمان بی حسی بسیار مفید است.

نحوه استفاده از پد کامفواستریپ برای درمان درد عضلانی

استفاده از پد کامفواستریپ بسیار آسان بوده و برای بهره‌مندی از تاثیرات جادویی‌اش، فقط کافی است روزانه هنگام استراحت حدود یک ساعت این پد را روی اندامی که دچار درد است، قرار دهید.

این کار می‌تواند در هر مکانی انجام شود و هیچ زمان‌بندی خاصی را طلب نمی‌کند. به همین دلیل کاربرد این دستگاه بسیار آسان بوده و هر شخصی می‌تواند به تنهایی و به صورت شخصی از این پد استفاده کند.

کمردرد، درمان زانودرد، درمان ساق پا، درمان درد عضلانی، درمان درد عضلانی، درمان درد مفاصل، درمان درد لگن در زنان، درمان پا درد، درمان در رفتگی لگن، درد مچ دست و درمان بی حسی؛ در زمره کاربری‌های پرشمار این دستگاه هستند.

چرا از پد کامفواستریپ استفاده کنیم؟

2

پد کامفواستریپ با بهره‌گیری از UIC که ترکیب و هماهنگی تکنولوژی‌های اولتراسوند (Ultrasound) و مادون قرمز یا انفرارد (Infrared) با تکنیک کلاک پالس یا سیگنال ساعت (clock Pulse) است، بهره می‌برد.

بهره‌مندی از این تکنولوژی مدرن، باعث شده تا این دستگاه در کوتاه‌مدت نتایج و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد. پد کامفواستریپ با بهره جستن از این تکنولوژی، در حین استفاده آسان، یکی از درمان‌های قطعی دردهای عضلانی شناخته شده است.

امروزه در کشورهای اروپایی از ماساژ درمانی UIC برای روان کردن سطوح مفصل، تسکین درد، از بین بردن چسبندگی، رفع انسداد مفصل و بازیابی حرکات کامل بدون درد به صورت گسترده استفاده می‌‌شود. دلیل محبوبیت این تکنولوژی، نتیجه شگفت‌انگیز آن است.

نتیجه‌ای که باعث می‌شود هر استفاده کننده‌ای آن را به دیگران هم معرفی کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن و با راحت‌ترین روش، دردهای عضلانی خود را تسکین دهند.

حالا پد کامفواستریپ این همه مزایا را به ساده‌ترین شکل و آسان‌ترین طریقه استفاده به خانه شما آورده است. پس شاید شما هم با ما موافق باشید که پد کامفواستریپ، غنیمت دنیای مدرن است.

پد کامفواستریپ ساخت شرکت زایس تُرونیک آلمان بوده و جالب است بدانید این پدها علاوه بر کاربری ساده و آسان، برای تمامی نواحی بدن مناسب هستند. این پدها برای تسکین و درمان درد در شانه‌ها، لگن، دست‌ها، درد کف پا، درد پاشنه پا و حتی انگشتان به کار می‌روند. این دستگاه به راحتی با تغییرات کوچک در نحوه کاربری آن، در تمامی این نواحی قابل استفاده خواهد بود.

جدا از استفاده این پد در تمامی نواحی بدن، به کارگیری آن برای تمامی افراد از هر جنسیت یا هر سنی دیگر گزینه برتری آن در برابر بسیاری از درمان‌های دردهای عضلانی موجود است.

کاربردهای اصلی پد کامفواستریپ

  • تقویت عضلات
  • بهبود گردش خون
  • کاهش ورم و تورم
  • تسکین درد
  • افزایش جریان خون و تسریع بهبودی
  • بهبود مشکلات خواب
  • کاهش استفاده از مسکن‌ها
  • افزایش عملکرد اندام

تاثیر پد کامفواستریپ در درمان درد

پد کامفواستریپ در درمان دردهای ناشی از عارضه‌های زیر موثر است:

  • سندرم تونل کارپال
  • استئوآرتریت و آرتریت روماتوئید
  • دردهای مزمن گردن، کمر و زانو
  • دردهای عضلانی
  • التهاب تاندون
  • نوروپاتی دیابتی
  • سیاتیک
  • آرتروز
  • گرفتگی عضلات
  • تسکین درد عصب

ویژگی‌های پد کامفواستریپ

پدهای کامفواستریپ مشابه هیچ‌کدام از محصولات با کاربری‌های یکسان نیست و پس از استفاده از آن در مدت کوتاهی از شر دردهای مقطعی و مزمن عضلانی خلاص می‌شوید.

نتیجه درمانی استفاده از پد کامفواستریپ کاملا بستگی به شدت درد یا مدت زمانی دارد که با آن درد دست و پنجه نرم می‌کنید. با توجه به شرایط شما و مدت زمان درمان و میزان استفاده از دستگاه، بهبود از چند روز تا چند هفته به طول خواهد انجامید.

نتایج نهایی به دست آمده با توجه به مقاومت پوست ، نوع درد و روش‌های مکانیسم کنترل درد در هر شخص با دیگری متفاوت است. تجربه نشان می‌دهد که پس از چند جلسه استفاده، نتایج قابل توجه و مثبتی در فرآیند درمانی افراد حاصل شده است.

البته که در مورد همه افراد این مورد صادق نیست؛ اما افراد مبتلا به بیماری‌ها و دردهای عضلانی توانسته‌اند پس از چند جلسه پشت سر هم و با رعایت کامل توصیه‌های متخصص فیزیوتراپی؛ به طور کامل از درد خود رهایی پیدا کنند.

باید توجه داشته باشید که شاید در روزهای اولیه درمان و تسکین درد شما به طور کامل اتفاق نیفتد، اما تغییر شرایط و بهبود را در همان روزهای نخست تجریه خواهید کرد. زمان قطعی تسکین و درمان درد عضلانی را نمی‌توان به صورت دقیق و قطعی اعلام کرد. اما روند رو به بهبود برای بیمار به صورت روشن قابل درک است.

پدهای کامفواستریپ؛ مدرن با کاربری آسان

3

امروزه راه‌های مختلفی برای درمان دردهای عضلانی بستگی به علت‌های بروز آن‌‎ها و تشخیص پزشک وجود دارد. گاهی درمان‌ها به انواع پزشکی و خانگی طبقه‌بندی می‌شوند، اما بدون شک استفاده از پدهای کامفواستریپ، یکی از راحت‌ترین و آسان‌ترین درمان‌های موجود است.

دردهای عضلانی با توجه به ناحیه درگیر، مدت درگیری و شدت آن درمان‌های مختلفی دارند. توصیه ما این است پس از بررسی دقیق و مشورت با پزشک خود یکی از راه‌ها درمان که برای‌تان مناسب‌تر است را انتخاب کنید.

در بسیاری از مواقع پزشک برای شما، داروهای مسکن، فیزیوتراپی یا انواع ورزش و گاهی عمل جراحی را پیشنهاد می‌دهد. اما باید توجه داشته باشید که هر کدام از گزینه‌های اعلام شده می‌تواند عوارض یا مشکلاتی را به همراه بیاورند. با آنکه استفاده از پد کامفواستریپ نمی‌تواند جایگزینی برای همه موارد گفته شده باشد، اما در بسیاری از مواقع، نیاز به آن‌ها را کم یا به طور کلی برطرف می‌کند.

همچنین پد کامفواستریپ این قابلیت را دارد که در بعضی از بیماری‌ها شرایط اولیه را برای انجام درمان‌های دیگر فراهم کند یا تسکین دهنده درد پس از جراحی و دیگر روش‌های درمانی باشد. در هر صورت استفاده از این پد با توجه به تکنولوژی استفاده شده از آن، قیمت مناسب و روش استفاده آسان، شرایط مطلوبی را برای شما ایجاد می‌کند.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.