۰ نفر

۸ اکسسوری که به زیباتر شدن استایل شما کمک خواهد کرد

۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۴۱
کد خبر: 629015
۸ اکسسوری که به زیباتر شدن استایل شما کمک خواهد کرد

لباس­های مختلفی در فروشگاه­ها به فروش می­رسد و افراد زیادی هستند که این لباس­ها را می­خرند و استفاده می­کنند.

دقیقا نکته همینجاست؛ لباس­های یک شکل!! چیزی که شما را متفاوت و متمایز خواهد کرد چندان پیچیده نیست. شما با ست کردن متفاوت لباس­ها و استفاده از اکسسوری­های مختلف متفاوت خواهید بود. خانم­ها و آقایان خوش­پوش این رمز را به خوبی فراگرفته­اند و در پوشیدن لباس­های خود اکسسوری­های مناسب را به گونه­ای گلچین می­کنند که انگار یک مدل در میان شوی فشن هستند.

شما هم می­خواهید این رموز را فرا بگیرید؟ ما مثال­هایی از چند استایل برای شما داریم. در ادامه اکسسوری­های اصلی را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

1- استایل کژوال و اکسسوری­های آن

2

این استایل جذاب و محبوب به تازگی ترند شده است و طرفداران آن در سراسر جهان روزبروز در حال افزایش است. نکته جذاب این سبک پوششی در راحتی آن است. طرفداران آن عقیده دارند بدن ما لایق راحت­ترین لباس­ها است. کژوال یعنی همین. در یک کلام راحتی. استایل خاص و مورد نظر ما با تیشرت­های ساده، بدون زنجیر و حتی بدون چاپ­های پیچیده، یه همراه جین­های آزاد شکل می­گیرد. تکمیل­کننده این استایل ساعت های هوشمند هستند که خب البته آنها هم راحت و کاربردی و در عین حال زیبا هستند. ما در این استایل به کت­های کشاد و تمام لباس­های آزاد، کیف­های بزرگ و شلوار­های نخی هم احتیاج داریم. این یعنی اونج اهمیت دادن به بدن و سلامت آن.

این استایل از شلوارهای تنگ استفاده نمی­کند. این یعنی یک استایل خاص. در این سبک پوششی می­توانید دستبند­های بافتنی استفاده کنید و گردنبند­های چوبی هم در میان اکسسوری­ها قرار دارد. فراموش نکنید از هرچیز آزاردهنده­ای دوری کنید.

2-استایل وینتج

استایل جذاب وینتج در تمام فصل­ها به زیبایی خودنمایی می­کند. البته سال­های اخیر شاهد کمرنگ­ شدن این استایل در فصل­های گرم بوده­ایم اما همچنان خانم­های جوان از پیراهن­های وینتج یا جلیقه و کت استفاده می­کنند. اکسسوری­های مناسب این استایل خاص برای خانم­های جوان شامل کیف­های کوچک دوشی و کمربند­های چرمی است که دور کمر دامن بسته می­شود. این استایل با پیراهن­های سفید و آستین پفی در میان محبوب­ترینهای چند سال اخیر قرار دارد. جواهرات ظریف مانند گردنبندهای کوتاه به همراه مدال یشمی رنگ از دیگر اکسسوری­های این استایل جذاب است.

3-استایل رترو

این استایل جذاب برای بازآفرینی استایل جذاب دهه 20 تا 90 به چرخه مد بازگشته است. چیزی شبیه به استایل کژوال را در این مدل­ها خواهید یافت. این سبک تمامی استایل­های دخترانه با پیراهن­های خال خالی و چهارخانه را با خود به همراه دارد و از طرفی شلوارهای جین و مام استایل با لباس­های سفید ساده از دیگر ویژگی­های این استایل است. اکسسوری­های این استایل شامل گردنبند­های کارتیه، عینک­های آفتابی گرد و طرح دار، کیف­های چرم کج و کمربند­های ساده مشکی است.

پس از آشنایی با چند استایل اکنون به سراغ اکسسوری­هایی خواهیم رفت که شاخص هستند و می­توانند استایل شما را متفاوت و خاص کنند.

4-کیف دستی

3

کیف هم به اندازه ساعت، بازتابی از شخصیت شما خواهد بود. مهم است کیفی را متناسب با شخصیت خود انتخاب کنید. برند درسا چرم با داشتن تنوع بالا می­تواند به شما در انتخاب مدل مورد نظرتان کمک کند. داشتن یک کیف با کیفیت خوب است البته اگر از آن به خوبی مراقبت کنید.

اهمیت یک کیف دستی فقط به ظاهر بیرونی آن نیست. همه ما افرادی را می­شناسیم که کیف دستی­شان به هم ریخته است. آن‌ها انواع و اقسام چیزهایی را حمل می‌کنند که به ندرت مورد نیازشان خواهد بود و زمانی که به چیزی خاص احتیاج دارند ممکن است کمی طول بکشد تا کالای مورد نظر را پیدا کنند. به خود و دیگران لطفی کنید و کیف دستی خود را به خوبی مرتب کنید. اگر عادت بدی دارید که بعضی وسایل را در کیف دستی خود جمع آوری کنید (مانند رسیدهای غیرضروری و سایر زباله ها) عادت کنید هفته­ای یک بار کیف دستی خود را تمیز کنید.

5-ساعت

اکسسوری که استایل شما را خاص­تر می‌کند، یک ساعت باکیفیت است که با لباس شما هماهنگی کامل دارد. یک ساعت فقط برای نشان دادن زمان کاربردی نیست بلکه استایل شما را متفاوت­تر خواهد کرد. اما ممکن است تعجب کنید که چرا باید ساعت بپوشم در حالی که می­توانم زمان را از طریق تلفن خود بررسی کنم. اغلب، چک کردن تلفن شما برای مشاهده ساعت، منجر به فعالیت‌های خرگوشی از جمله بررسی هر رسانه اجتماعی و برنامه پیام‌رسان می‌شود. اگر نیاز به دانستن زمان دارید و ساعت دارید، احتمال اینکه به عنوان حواس پرتی به گوشی خود بازگردید، کمتر است.

یک نگاه سریع به سمت مچ دست روش بسیار کلاسیک‌تری برای در خاطر نگه‌داشتن به موقع قرار ملاقات یا جلسه است. ناگفته نماند که اگر در حین مکالمه بیرون آوردن گوشی برای چک کردن زمان، برای همراهانتان به نوعی بی احترامی تلقی خواهد شد. ساعت‌های مچی علاوه بر تعیین زمان، حس استایل کاربر را نشان می‌دهند. یک ساعت می تواند اطلاعات زیادی در مورد شخصیت استفاده کننده داشته باشد.

6-دستبند

یکی از اکسسوری­های پرطرفدار که تنوع بالای دارد و هرگز از مد نیوفتاده است دستبند است. دستبندها همیشه شیک هستند. اگر نگاهی به مچ دست‌های شیک‌پوش‌ترین زنان در حال حاضر بیندازید، متوجه می‌شوید که مچ دستانشان با جواهراتی از فلزات گرانبها مانند طلا، برلیان، الماس، طلای رزگلد و نقره پر شده است.

یک دستبند روی دست زنان می­تواند استایل شما را به تنهایی کامل کند. ظرافت دستان خانم­ها زمانی که دستبندی شیک و ظریف به دست دارند چند برابر خواهد شد. اغلب اوقات، دستبندها و سایر زیورآلات دست، دست را فریبنده­تر و باریک­تر نشان می­دهند.

7-گردنبند

گردنبند دیگر اکسسوری جذاب برای خانم­های خوش پوش است. گردنبند باعث جلوه­ی زیبای بیشتری روی بدن شما می­شود. فقط با انتخاب گردنبند مناسب می­توانید با استایل­ها بازی کنید و مدل­های مختلفی بسازید. مدل مو و گردنبند را با هم هماهنگ کنید. اگر می­خواهید موهای خود را بالا ببندید، گردنبند کوتاهی را بدون پلاک استفاده کنید و اگر موهای باز را ترجیح می­دهید، گردن آویز بلندی به همراه پلاک برای شما مناسب­تر است.

8-عینک آفتابی

افراد زیادی هستند که تاثیر زیاد عینک بر استایل خانم­ها و آقایان را به شوخی می­گیرند. این حقیقت دارد. استایل شما با عینک کاملا خاص و متفاوت خواهد شد و تغییر چشمگیری خواهید داشت. یک عینک آفتابی خوب تهیه کنید و فراموش نکنید اگر چشمان شما ضعیف است از یک برند معتبر عینک مورد نظر خود را تهیه کنید. با انتخاب درست عینک شما دچار سردرد نخواهید شد.

اکسسوری­های مختلف دیگری هم برای تکمیل استایل شما وجود دارد. ابتدا استایل خاص خود را انتخاب کنید تا بتوانید اکسسوری­های لازم را با آن هماهنگ کنید.

نویسنده: سارااقبالی

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.