۰ نفر

هر آن چیزی که در مورد تبلیغات گوگل ادوردز باید بدانید

۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۱۳
کد خبر: 627495
هر آن چیزی که در مورد تبلیغات گوگل ادوردز باید بدانید

این روزها کسب و کارهای مختلف به سطح قابل قبولی از آگاهی و باور نسبت به مشاغل آنلاین رسیده‌اند و در تلاش اند که فعالیت خود را در بستر اینترنت راه اندازی کنند.

تبلیغات در گوگل و لزوم آن

آن دسته از مشاغلی که پایگاه فعالیت خود را در این حوزه بنا نهاده اند به خوبی می‌دانند که حضور در این عرصه به تنهایی برای کسب درآمد و رسیدن به موفقیت کفایت نمی‌کند. از این رو مشاغل آنلاین از خدمات و استراتژی‌هایی تحت عنوان تبلیغات در گوگل استفاده می‌کنند. فعالیت‌هایی که در حوزه تبلیغات سایت‌ها انجام می‌شود، از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. اگر صاحب یک کسب و کار اینترنتی باشید، احتمالا می‌دانید که تبلیغات گوگل ادوردز چیست و یا از اهمیت تبلیغات گوگل ادوردز در افزایش فروش آگاه هستید. در ادامه با بررسی خدمات گوگل ادوردز و نحوه تبلیغات در گوگل شما را به پاسخ شفافی از سوال تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟ می‌رسانیم.

برای این که به پاسخ تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟ برسید، لازم است که با اهمیت تبلیغات گوگل و دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید. همه شما به خوبی می‌دانید که هر کسب و کاری برای شروع فعالیت آنلاین خود باید به طراحی سایت بپردازد. در واقع کسب و کارهای آنلاین برای معرفی خود و عرضه محصولات و خدماتشان به کاربران هدف به یک پایگاه اختصاصی احتیاج دارند. علاوه بر آن اهمیت سئو سایت و بهینه سازی آن برای موتورهای جست و جو نیز بر هیچ کسی پوشیده نیست.  داشتن کسب و کار نتیجه گرا در حوزه آنلاین و کسب درآمدهای بالا از طریق مشاغل اینترنتی مسلتزم شناخت و پیاده سازی تکنیک‌ها و استراتژی‌های خاصی است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ مورد بررسی قرار می‌گیرد. هر کسب و کاری چه در حوزه فیزیکی و چه در حوزه مجازی برای جذب مشتری و افزایش فروش به تبلیغات و بازاریابی احتیاج دارد. می‌توان گفت بازاریابی مهم‌ترین اصل در رشد و توسعه هر کسب و کاری است.

دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی آنلاین در واقع به مجموعه فعالیت‌ها و خدماتی گفته می‌شود که با هدف معرفی کسب و کارها و افزایش فروش بر روی سایت‌ها پیاده سازی می‌شوند. روش‌های بسیاری در حوزه بازاریابی آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرند که هر کدام نتیجه و رویکرد خاصی دارند و به نوعی به افزایش فروش منجر می‌شوند. ‌طبیعی است که کسب و کارهای آنلاین با هدف افزایش فروش و در نهایت برندسازی وارد این حوزه می‌شوند. افزایش فروش زمانی حاصل می‌شود که کاربران بیشتری از سایت شما بازدید کنند. این روزها کاربران نیازهای خود را به روش اینترنتی و از طریق گوگل تأمین می‌کنند. بنابراین ممکن است یک بازدید اتفاقی منجر به خرید شده و مشتری بالفعل را به مشتری بالقوه تبدیل کند. اگر سایت خود را به درستی سئو و بهینه سازی کنید، موتور جست و جوی گوگل صفحه شما را در نتیجه سرچ کاربران به آن‌ها معرفی می‌کند اما مسئله اینجا است که افزایش بازدید سایت با استفاده از خدمات سئو به زمان زیادی احتیاج دارد.

در این شرایط با شناخت تبلیغات گوگل ادز خواهید دانست که لزوم اجرای تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟ البته این بدان معنی نیست که سئو سایت را جدی نگیرید. بلکه نکته در این است که تا زمان تأثیر خدمات سئو بهتر است از روش‌هایی برای تبلیغات استفاده کنید که فروش قابل قبولی داشته باشید. تبلیغات گوگل ادوردز یا همان گوگل ادز بهترین نوع تبلیغات در گوگل است. البته به شرطی که به درستی مدیریت و بهینه سازی شود؛ در این صورت صاحبین کسب و کارهای آنلاین به خصوص کسب و کارهای نوپا می‌توانند از طریق خدمات گوگل ادوردز با صرف هزینه بسیار ناچیز در کمترین زمان ممکن فروش حداکثری خود را داشته باشد. حال که با اهمیت این نوع تبلیغات آشنا شدید، زمان آن رسیده است که چیستی تبلیغات گوگل ادوردز و نحوه اجرای آن را نیز بشناسید.

گوگل ادوردز2

چگونه در گوگل ادوردز تبلیغات کنیم؟

در پاسخ به سوال تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟ باید بگوییم که گوگل ادز نوعی سیستم تبلیغاتی قدرتمند و نتیجه گرا است که تبلیغ کنندگان با استفاده از آن خود را در معرض بازدید کاربران هدف قرار می‌دهند. در حقیقت در این کمپین تبلیغاتی از ابزارهای مختلفی استفاده می‌شود که مهم‌ترین آن خود گوگل است. تبلیغات در گوگل بازخورد صد در صد مثبتی برای سایت‌ها دارد و صاحبین سایت‌ها می‌توانند با اطمینان از نتیجه آن یعنی افزایش بازدید سایت و افزایش فروش تبلیغات خود را در این کمپین پیاده سازی کنند. آنچه که در استفاده از گوگل ادز مسلم و واضح است، بازگشت نرخ سرمایه و هزینه تبلبغات در کوتاه مدت و رسیدن به سودهای قابل توجه است. برای این که بتوانید در گوگل ادز تبلیغ کنید باید با سیستم گوگل ادز و پیش نیازهای آن آشنا شوید. قبل از هر چیزی باید بدانید تبلیغات گوگل ادوردز تنها زمانی کارساز خواهد بود که بتوانید آن را به درستی مدیریت و تنظیم کنید.

پاسخ سوال تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟ در کاربری این پلتفرم تبلیغاتی نهفته است. می‌توان گفت تبلیغات گوگل ادوردز در واقع تبلیغ به ازای هر کلیک است. به این صورت که تبلیغ کنندگان باید به ازای هر کلیکی که کاربران بر روی سایت آن‌ها انجام می‌دهند، هزینه‌ای پرداخت کنند. به همین دلیل مدیریت این سرویس تبلیغاتی، انتخاب کلمات کلیدی پرسرچ و قدرتمند، نوشتن تبلیغات جذاب و هدفمند و سایر سیاست‌های هدفمند اهمیت بسیاری زیادی در رسیدن به نتیجه دلخواه دارد. برای این که بتوانید در گوگل ادز تبلیغ کنید، باید اکانت آن را خریداری و شارژ کنید. سپس هزینه هر کلیک از روی شارژ شما کسر می‌شود.

گوگل ادوردز3

در این زمان گوگل با گلچین کلمات کلیدی پرقدرت در سایت شما، آن را در نتیجه سرچ کاربران به آن‌ها معرفی می‌کند. در این بین اگر کاربران بر روی سایت شما کلیک کنند، به ازای کلیک آن‌ها هزینه تبلیغ از شارژ اکانت شما محاسبه می‌گردد. اگر کاربران رفع نیاز خود را در خرید از محصول یا خدمات سایت شما ببینیند، این بازدید در نهایت منجر به خرید شده و افزایش فروش شما حتمی خواهد شد. به این ترتیب می‌توان درک کرد که اهمیت تبلیغات گوگل ادوردز چیست . در مورد تبلیغات نمایشی گوگل ادز شیوه تبلیغاتی کمی متفاوت است. در این روش سرویس گوگل ادز با استفاده از تبلیغات متنی، ویدیئو مارکتینگ و تبلیغات بنری، سایت شما را به کاربران هدف معرفی کرده و هزینه تبلیغات به ازای هر بازدید مشخص می‌شود.

مزایای تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟

تا اینجا راجع به هدفمند بودن و نتیجه گرا بودن تبلیغات گوگل ادز صحبت کردیم و دانستیم که این تبلیغات در مدت زمان کوتاه فروش سایت‌ها را چند برابر کرده و می‌توان به بازگشت نرخ سرمایه آن مطمئن بود. یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از این کمپین تبلیغاتی برندسازی است. دنیای اینترنت گستردگی بسیار زیادی دارد. کسب و کارهای مختلف به همان نسبت به باید برای رسیدن به موفقیت تلاش کنند، باید به همان نسبت نیز دانش و آگاهی داشته و با پیچیدگی‌های این حوزه آشنا باشند. با این وجود و با توجه به این که کاربران هدف مهم‌ترین عامل در توسعه مشاغل محسوب می‌شوند، حضور پیوسته آن‌ها در بستر آنلاین این امکان را برای صاحبین کسب و کارها فراهم ساخته که اگر مسیر درست را انتخاب کنند، به سرعت پیشرفت کرده و به دنبال رفع نیاز کاربران به پیشرفت و موفقیت می‌رسند. یکی از اهداف اصلی کسب و کارهای آنلاین برندسازی است. تبلیغات گوگل ادوردز با افزایش بازدید از سایت سبب می‌شود کاربران بیشتری با برند شما آشنا شده و برندینگ سریع‌تر اتفاق می‌افتد.

اکانت تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟

برای انجام این تبلیغات باید اکانت گوگل ادز را از شرکت دیجیتال مارکتینگ خرید کنید. این اکانت به صورت اختصاصی یا مدیریت شده است. صاحبین کسب و کارهای آنلاین می‌توانند به راحتی با استفاده از اکانت اختصاصی کمپین تبلیغاتی خود را مدیریت کنند‌ این اکانت‌ها کاملا معتبر بوده و قابلیت شارژ مجدد دارند. آن دسته از کارفرمایانی که تخصص و آگاهی جامعی در مورد نحوه مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی ندارند، می‌توانند از اکانت مدیریت شده استفاده کنند. این نوع اکانت‌ها تمام امور مربوط به تبلیغات و راه اندازی کمپین به عهده تیم‌های متخصص آژانسی است که اکانت گوگل ادز و سایر خدمات بازاریابی را از آن‌ها دریافت کرده اید.

عوامل مؤثر بر هزینه تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟

هزینه این نوع تبلیغات بر اساس نوع کسب و کار و نوع کلمات کلیدی و همچنین میزان رقابت بین سایت‌ها تعیین می‌شود. معمولا هزینه تبلیغات گوگل ادز به صورت رقابتی است. اگر رقابت بر سر یک کلمه کلیدی باشد، سایت‌های رقیب مبالغ بالاتری را برای آن پیشنهاد می‌دهند. با توجه به این که در حوزه‌های کم رقابت هزینه تبلیغ ارزان‌تر است، سایت‌های نوپا می‌توانند از پلن‌های ارزان قیمت گوگل استفاده کنند و پس از مدتی که بازدید سایتشان افزایش یافت به سراغ پلن‌های گران‌تر بروند.

گوگل ادوردز4

معیار انتخاب بهترین شرکت ارائه دهنده تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟

آژانس‌هایی که گوگل آن‌ها را به عنوان پارتنر رسمی خود بشناسد، قطعات خدمات باکیفیتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات گوگل ادز ارائه می‌دهند. آژانس وی دبحیتال مارکتینگ به عنوان پارتنر رسمی گوگل و مجری تبلیغات گوگل در ایران به شما کمک می‌کند که با راه اندازی کمپین تبلیغاتی هدفمند به بهترین نتیجه در کسب و کار اینترنتی خود برسید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این آژانس و خدمات آن بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://vdigimarketing.com

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.