۰ نفر

قیمت اجاره کردن ویلا در شمال برای تولد

۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۰۵
کد خبر: 605932
قیمت اجاره کردن ویلا در شمال برای تولد

ایران سرزمینی پهناور است. شمال، جنوب، غرب و شرق این کشور برای تفریح و گشت و گذار بسیار مناسب بوده و سفر خوبی خواهد بود. شمال ایران به دلیل وجود دریا و جنگل‌ها فراوان انتخاب مسافران زیادی است. اقامت در شهرهای شمالی ایران نیاز به وجود اقامتگاه خصوصا ویلا را دارد.

اقامتگاه‌ها انواع مختلفی دارند. ویلا در میان تمامی اقامتگاه‌ها محدودیت کمتری دارد. ویلا نوعی اقامتگاه است که ساختمان در میان یک باغ یا باغچه قرار گرفته و فضایی زیبا را تشکیل داده است. ویلاها در شهرهای شمالی ایران به دلیل سرسبزی استقبال فراوانی از آنها شده است. یکی از دلایلی که مسافران برای اقامت خود از ویلا استفاده می‌کنند برپایی جشن‌های خصوصی با تعداد نفرات پایین است. پلتفرم‌های آنلاین رزرو ویلا به شما ویلاهایی را معرفی خواهد می‌کنند که با اجازه میزبان می‌توانید جشن تولدی در آن برگزار کرده و از مسافرت و جشن خود لذت ببرید.

عباس‌آباد؛ مازندران

مازندران شهر بسیار معروفی به اسم عباس‌آباد دارد. این شهر از شمال به دریای خزر و از جنوب به کلاردشت وصل شده است. همسایه‌های شرقی و غربی این شهر نشتارود و متل قو هستند. جاذبه‌های گردشگری این شهر مانند پارک ملی خشکه داران، جنگل مازیچال، جاده جنگلی، بقعه سید کیا و... را می‌توان نام برد.

پارک ملی خشکه داران یک منطقه حفاظت شده است. این پارک جنگلی، جلگه‌ای با مساحت نزدیک به 3 میلیون متر مربع است. گیاهانی که در این جنگل موجود هستند درخت توسکا، بلوط، ملج، شمشاد، ازگیل جنگلی، یاس وحشی و... است. تفریح در این پارک ملی حفاظت شده اوقات خوشی را برای شما خواهد داشت.

این پارک ملی شغال، گرگ، خوک، گربه وحشی، غاز، مرغابی، حواصیل از نوع خاکستری و حیوانات دیگری را در خود جای داده و از انقراض آنها جلوگیری خواهد شد. موزه تاریخ طبیعی این پارک را نباید فراموش کرد. یک مجموعه تاکسیدرمی از حیوانات وحشی در آن گنجانده شده است.

تعداد زیادی اقامتگاه از نوع ویلا در شهر عباس‌آباد وجود دارد. این ویلاها قیمت‌های مختلفی داشته و امکانات متفاوتی را ارائه خواهند داد. ویلای دوخوابه اسب چین در شهر عباس‌آباد واقع شده است. ظرفیت این اقامتگاه 6 نفر بوده و هزینه یک شب اجاره آن 800 هزارتومان در نظر گرفته شده است. ویلای اسب چین 500 متر است و 2 اتاق خواب برای مهمانان دارد. این ویلا در محیطی دور از هیاهو و شلوغی ساخته شده و برای استراحت و تفریح جایگاه خوبی است.

2

فاصله این ویلا با دریا کم بوده و برای رسیدن به آب‌های دریای خزر زمان زیادی را نیاز نخواهید داشت. وسایل خواب در این اقامتگاه دو خوابه 3 تخت 2 نفره است. سایت جاباما به صورت کاملا تخصصی برای ارائه اقامتگاه برای گردشگران شروع به کار کرده است. اجاره ویلا عباس ‌آباد راحت و ساده شده است.

صومعه سرا؛ گیلان

شهر صومعه سرا در غرب استان گیلان واقع شده است. این شهر با مرکز استان گیلان بالای 20 کیلومتر فاصله دارد. برنج، نخ ابریشم، توتون، صنوبر و... محصولات این کشور است اما مرغ در این شهر به قطبی برای تولید در سطح کشور تبدیل شده است. شهرستان صومعه سرا غیر از چند کوه کم ارتفاع، قله و کوه معروفی نداشته و در یک جلگه قرار گرفته است. بلندترین کوه در این منطقه بیشتر از 1000 متر ارتفاع دارد. این کوه‌ها جاذبه‌های طبیعی صومعه سرا را تشکیل داده‌اند.

اگر قصد اقامت در شهر صومعه سرا را داشته باشید مرداب و رودخانه‌های زیادی را می‌توانید ببینید. برای اقامت در این شهر زیبای استان گیلان کافیست وارد این سامانه آنلاین شوید. این شهر در سایت تعدادی اقامتگاه داشته و برای رزرو مناسب هستند.

ویلای یک خوابه صفری در شهر صومعه سرا قرار گرفته و می‌توانید آن را رزرو کنید. ظرفیت این ویلا 3 نفر به صورت پایه و 4 نفر اضافه است. مجموعا این اقامتگاه 7 نفر را برای اقامت خواهد پذیرفت.

 هزینه یک شب اقامت در این ویلای یک خوابه 350 هزار تومان است که برای نفرات اضافه باید مبلغی جداگانه پرداخت کنید. زمان ورود به این اقامتگاه همراه داشتن کارت شناسایی الزامی است. این اقامتگاه برای خواب مهمانان از تخت یک نفره و رخت‌خواب سنتی استفاده کرده است. در مجموع این ویلا فضایی کاملا منظمی دارد. سامانه جاباما تعدادی دیگری اقامتگاه در شهرستان صومعه سرا دارد که برای رزرو و اجاره آن باید به سایت یا اپلیکیشن مراجعه کنید. در این سامانه شما برای  اجاره ویلا صومعه سرا گزینه‌های خوبی را پیش رو دارید.

نور؛ مازندران

نور در استان مازندران قرار گرفته است. برای رسیدن به این شهر جاده هراز بهترین انتخاب خواهد بود. گویش مردم نور کجوری یکی از گویش‌های زبان مازنی است. گویش مردم شهرستان نور به چالوس و نوشهر بسیار نزدیک است. این شهرستان میان مسافران شمال طرفدار زیادی داشته و سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر خواهد بود.

منظره این شهر در جنوب آن کوه‌ با درختان است. درختان این منطقه پهن برگ هستند. شمال این شهرستان را دریای خزر پوشانده است. نور یکی از زیباترین جنگل‌های شمال را در خود دارد. این جنگل قسمتی از جنگل‌های هیرکانی هستند. اکثر کسانی که به شهر نور سفر می‌کنند علاقه زیادی به گشت و گذار و تفریح در جنگل‌های نور را دارند. این جنگل‌ها شما را بسیار سرگرم کرده و به شما امکان دیدن یکی از جنگل‌های بسیار قدیمی را خواهد داد.

اقامت در شهرستان نور از زمان شروع به کار سایت جاباما امکان پذیر شده و دیگر نیاز به جست‌وجوهای حضوری نیست. صفحه اول سایت را باز کرده و در قسمت ذره‌بین اسم این شهر را بنویسید. تعدادی اقامتگاه که در میان آنها ویلا نیز وجود دارد به شما معرفی خواهد شد. ویلاهای این شهر در انواع مختلفی مانند ویلای ساحلی، دوبلکس، جنگلی و استخردار وجود دارند

ویلا دو خوابه جنگلی پامچال یکی از ویلاهای شهر نور است. قیمت این ویلا برای 4 نفر کمتر از 200 هزارتومان ثبت شده است. کل بنای این ویلا 250 متر بوده و ساختمان ویلا در این فضا ساخته شده است. این اقامتگاه فاقد سرویس بهداشتی ایرانی بوده و برای 4 مهمان خود از تخت استفاده کرده است.

3

اجاره ویلا نور برای شروع یک سفر بی دغدغه بسیار پسندیده است. این سامانه خدمات خوبی را به شما ارائه کرده و راحتی خیال را به شما هدیه می‌دهد.

شمال ایران شهرهای زیبایی دارد. این شهرها در هر فصل سال زیبایی‌های خاصی داشته و برای گشت و گذار باید میان چندین مورد یکی را انتخاب کنید. استان‌های شمالی ایران گیلان، مازندران و گلستان هستند که برای تفریح و بازدید از جاذبه‌های گردشگری آنها باید یک برنامه منظم داشته باشید. سفر به این استان‌ها خاطره‌ای ماندگار برای شما خواهد بود.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد وتوسط تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.