۰ نفر

نگاهی به کنسول های Nintendo DS ،GBA و PSP

۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۱۲
کد خبر: 602458
نگاهی به کنسول های Nintendo DS ،GBA  و PSP

نگاهی به Nintendo DS

Nintendo 3DS کنسول نسل هفتمی و نسخه پرتابل یا همان دستی کنسول Nintendo DS است که بدون هیچ وسیله جانبی از جمله عینک سه بعدی امکان اجرا و نمایش محتوا 3D را دارد. Nintendo 3DS دارای بازی های اختصاصی خود می باشد و همچنین میتواند تمامی بازی های کنسول Nintendo DS Roms هم اجرا نماید.

1

یکی دیگر ویژگی جالب این کنسول امکان گرفتن عکس سه بعدی می باشد. اگر شما هم طرفدار گیم باشید حتما اسم این کنسول به گوشتان خورده و دوست داشتید عناوین و بازی های سرگرم کننده آن را تجربه کنید برای همین ما نسخه Rom اصلی این بازی را در HexRom  برایتان آماده کردیم که با شبیه ساز مانند Citra یا RetroArch  میتوایند به آسانی روی کامپیوتر یا گوشی هوشمندتان اجرا کنید.

کنسول معروف GBA

نینتدو که سازنده عناوین برجسته ای مانند Super mario ، SNES ،Gameboy ,GBA,WII  می باشد سهم بزرگی در دنیای سرگرمی و گیم داشته است و تاثیرات شرکت Nintendo همچنان بر کنسول و بازی های جدید بر کسی پوشیده نیست. GBA کنسول دستی نسل ششمی و یکی از موفق ترین کنسولهای نینتدو است. سری بازی های Pokemon ، Mario Rom  و The Legend Of Zelda از جمله بازی های معروفی هستند که برای این کنسول ارائه شدند. این رام ها را می توانید با عنوان GBA Roms Download دریافت کنید.

2

انقلاب کنسول ها با Sony PlayStation Portable

به زبان ساده عرضه سونی پی اس پی Sony PlayStation Portable یکی از مهمترین اتفاقات صنعت گیم و بازی های ویدویی بود و برای شرکت سونی که تازه وارد عرصه کنسول دستی پا گذاشته بود موفقیت بزرگی به شمار میرفت و همچنین انقلابی هم در این حوزه ایجاد نمود.از دید زیبایی شناسی طراحی کنسول PSP Roms چشمگیر و زیبا بود و قبل از روشن کردن آن کاملا این طراحی زیبا جلوه میکرد. صفحه نمایش 4.3 اینچی TFT و عمق رنگ 24 بیت و با وضوح 480 در 272  برای زمان خود ایده آل بود.بازی های اختصاصی و محبوب مانند Gran Turismo PSP ، Daxter ،God of War: Ghost of Sparta ،Metal Gear Solid: Peace Walker ،Lumines ،Grand Theft Auto: Vice City Stories ،Final Fantasy 7: Crisis Core  و ... یکی از دلایل محبوبیتهای این کنسول بازی بود.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است