۰ نفر

استارتاپ ها چطور در مدت کم فروش میلیونی را تجربه کردند؟

۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۵۳
کد خبر: 595256
استارتاپ ها چطور در مدت کم فروش میلیونی را تجربه کردند؟

آیا تا به حال به فکر راه اندازی یک استارتاپ در فضای مجازی افتاده اید؟ یا استارتاپ نوپا را تاسیس کرده اید که در پی گسترش آن باشید؟ سودآوری در جهانی که همه چیز در آن وابسته به تکنولوژی است، بدون بهره مندی از بستر اینترنت امکان پذیر نخواهد بود.

در دنیایی که در برابر ما است، اینترنت رکنی اساسی برای نمایش خدمات و محصولاتی است که می توانیم به افراد ارائه دهیم و فضایی است برای تعامل بیشتر و کسب اعتماد مشتریان. دستیابی به اهدافی که برای کسب و کار خود در این فضا در نظر دارید، گرچه در نگاه نخست بعید و دشوار به نظر می­رسد ولی با انتخاب مسیر درست و استفاده صحیح از منابعی که در اختیار دارید، دور از دسترس نخواهد بود.

نقش اینستاگرام در شتاب­دهی به کسب و کار شما چیست؟

شاید کمتر کسی را سراغ داشته باشید که روزانه زمانی را در فضای اینستاگرام سپری نکند. این شبکه اجتماعی که از همان ابتدای راه اندازی توانست تعداد قابل توجهی از افراد را به خود جذب نماید، به طور پیوسته با بهبود عملکرد خود و ارائه ویژگی­های جدید و کاربردی، رضایت کاربران را هر روز بیش از پیش جلب می­کند. همین امر صاحبان استارتاپ­های نوپا را بر آن داشته است که با خرید فالوور نهایت استفاده را از این بستر برای نشان دادن خود به طیف مخاطبان بیشتر ببرند. در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت که اینگونه استارتاپ­ها چگونه توانسته اند در مدت کم، فروش میلیونی را تجربه کنند و دیگر اینکه بست فالوور چگونه این مسیر پر پیچ و خم را برای شما هموار می­سازد؟

محدودیت­ها و چالش­های فعالیت در اینستاگرام کدام است؟

در کنار تمام مزایایی که استفاده از اینستاگرام در اختیار افراد قرار می دهد، مزایایی همچون انتخاب بهترین گزینه برای خرید در کمترین زمان ممکن برای کاربران عادی و نیز نمایش برتری­های کسب و کار برای صاحبان استارتاپ ها، این شبکه­ی اجتماعی چالش­های زیادی را پیش پای فعالان تازه کار و مبتدی این عرصه قرار می­دهد. مشکلاتی مانند فضای رقابتی شدیدی که در این بستر موجود است. کسب و کارهایی که مدت زمان زیادی است در اینستاگرام فعالیت دارند، مشتریان خاص خود را کسب کرده­اند. از سویی دیگر این روند جلب اعتماد کاربران نیز همیشه رشدی نمایی داشته و پس از مدتی هر روز به تعداد افرادی که به آن کسب و کار اعتماد می­کنند افزایش میابد. همین امر کار را برای رقبای تازه کار اینگونه استارتاپها دشوار می کند.

2

 

کسب اعتماد در اینستاگرام

اعتماد مشتری، همواره شاه کلیدی برای رسیدن به موفقیت و فتح قله های رشد در هر شکلی از فعالیت اقتصادی است. القای حس اعتماد به مخاطبانی که جامعه­ی هدف فعالیت­های اقتصادی شما را تشکیل می­دهند، همان خشت اولی است که آینده ی کاری شما را شکل خواهد داد. از این رو بسیار مهم است که در زمان مناسب و از طریقی صحیح و اصولی به این موضوع بپردازید. اما ایجاد حس اطمینان در بستر فضای مجازی همواره دشوارتر از فضای حقیقی است چرا که نبود ارتباط رو در رو و همچنین سودجویان فراوان موجود در این فضا، اعتماد را برای افراد سخت تر از همیشه کرده­است. اما نیازی به نگرانی نیست! بست فالوور در کنار شما است تا کسب و کار شما را از موانع پیش رو عبور دهد و در کوتاه­ترین زمان ممکن شما را به فروش میلیونی برساند.

چگونه می­توان فضای اعتماد بین مخاطبان و کسب و کار اینستاگرامی خود را بوجود آورد؟

برای پاسخ به این سوال باید به این نکته توجه نمود که افراد چگونه به ما و استارتاپ ما اعتماد می کنند؟ اولین بخشی از پیج اینستاگرامی که کسب و کار ما را در این فضا نمایندگی می­کند و مخاطب در همان ابتدا با آن رو به رو می­شود، تعداد فالوورهای ما است. چالش ما در این زمینه از آنجا آغاز می­شود که به شکل طبیعی هرگز نمی توانیم از همان ابتدای کار مخاطبان زیادی داشته باشیم و همین امر به شکلی دومینووار ما را از کانون توجه کاربران اینستاگرامی خارج می­کند. همانطور که بیان شد، رسیدن به تعداد دنبال کننده ی مطلوب بسیار زمان­بر است. از سوی دیگر، زمان، اصلی ترین سرمایه ی ما است و باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده نماییم. حال مسئله این  خواهد بود که چگونه قادر خواهیم بود تعادلی در رسیدن به تعداد فالوور رضایت بخش در زمانی اندک را ایجاد نماییم؟

خرید فالوور اینستاگرامی و رستگاری اقتصادی کسب و کار شما

سرمایه­ گذاری در هر زمینه اگر با نگاهی آینده ­نگر همراه باشد می­تواند موفقیت شما را تضمین نماید. خرید فالوور اینستاگرام نیز در این بین استثنا نبوده ­است. خرید دنبال کننده اگر از منبعی موثق صورت گیرد می­تواند، با ایجاد حسی مثبت در کاربرانی که برای اولین بار با صفحه­ی شما مواجه می­شوند، آن­ها را به مخاطبان همیشگی شما تبدیل نماید. این روش را می­توان میانبری برای دستیابی شما به اهدافی که برای کسب و کار خود در نظر گرفته اید دانست چرا که فاصله­ ی شما را از همتایانی که رقبای شما هستند به طرز چشم­گیری افزایش می­دهد. با خرید فالوور شما اولین جرقه را برای جلب نظر کابران روشن کرده اید و می­توانید با خیالی آسوده، قدم­های بعدی را بردارید. روی بست فالوور برای خرید فالوور اینستاگرامی حساب کنید.

چرا بست فالوور بهترین انتخاب شما برای خرید فالوور اینستاگرامی است؟

بالاتر، به تاثیر استفاده­ی بهینه از زمان در رشد کسب و کار و رساندن هرچه زودتر شما به درآمدی میلیونی پرداختیم. عامل تاثیرگذار دیگری که بسیار حائز اهمیت بوده و در ترقی شما سهم بسزایی دارد، بودجه ای است که در ابتدای فعالیت خود در اختیار دارید. بسیاری از سایت­هایی که خدمات مبتنی بر اینستاگرام را به کاربران ارائه می­دهند، قیمت­هایی نامتعارف داشته که بخش زیادی از سرمایه شما را در همان ابتدای کار از بین می­برد. این امر مانعی برای شما خواهد بود. مانعی که بست فالوور آن را از مسیر شما برداشته است تا با خاطری آسوده مسیر پیشرفت شغلی و افزایش درآمد را طی نمایید. بست فالوور با ارائه ی دنبال کنندگان معتبر اینستاگرامی خیالتان را از کیفیت خدماتی که دریافت می کنید آسوده کرده­است و از سویی دیگر با در نظر گرفتن قیمت­هایی بسیار پایین­تر از سایرین، سرمایه شما را حفظ می­کند.

قدمی که پس از کسب تعداد فالوورهای مطلوب باید بردارید

موفقیت هرگز در نتیجه­ی به کار بستن یک یا دو عامل بوجود نمی آید. برای اینکه بتوانید از سایر کسب و کارهایی که خدمات یا کالای مشابه شما را ارائه می­دهند پیشی بگیرید و سکان­دار عرصه ی فعالیت خود شوید لازم است به نکاتی دیگر نیز توجه لازم را داشته باشید. زمانی که شما با خرید فالوور توانستید توجه افرادی را که شاید حتی اتفاقی با پیج شما رو به رو شده­اند را کسب نمایید، باید بتوانید با مدیریت صحیح قدم­های بعدی، باعث شوید صفحه­ی شما را دنبال نمایند و در واقع اندک اندک فالوورهای پیج را به خریداران محصولات موجود در صفحه خود تبدیل نمایید.

3

تولید محتوای خوب را هرگز دست کم نگیرید!

شکل ظاهری پیج شما به استارتاپی که در فضای مجازی آن را مدیریت می­کنید، زیبایی بصری غیرقابل انکاری می­دهد که از تاثیر آن بر فروش هرگز نمی توان چشم پوشی نمود. انتخاب ترکیب رنگ مناسب و رعایت کیفیت پست­هایی که در پیج خود قرار می­دهید، چه از نظر کیفیت عکاسی و نیز چه از نظر کیفیت کپشن پست­ها تاثیر بسیاری در ناخودآگاه کاربران گذاشته و آنان را ترغیب به خرید از شما می­کند. شما باید به شکل غیرمستقیم این ذهنیت را در مخاطب خود ایجاد نمایید که به کالایی که شما ارائه می کنید نیاز دارد حتی در صورتی که در واقعیت اینطور نباشد. این یکی از اصول فعالیت اقتصادی است. از تاثیرات غیر مستقیمی که می­توانید داشته باشید غافل نشوید.

تعداد لایک چه تاثیری در رشد فروش شما دارد و چرا بست فالوور می­تواند در این زمینه نیز همراه شما باشد؟

حال که پله پله مسیری که باید برای رسیدن به موفقیت طی نمایید را با هم بررسی نمودیم، نوبت به اثر برخورداری از تعداد لایک بالا برای پست­های صفحه اینستاگرامتان می­رسد. همان گونه که از معنای خود واژه­ی لایک مشخص است، تعداد لایک بالا یعنی افراد زیادی مطالبی را که شما در فضای مجازی منتشر می کنید پسندیده اند. این تعداد هرچه بیشتر باشد محبوبیت بیشتر شما را نشان می­دهد. مسئله از آن­جا آغاز می­شود که در ابتدای فعالیت نمی توان این تعداد لایک را دریافت نمود چرا که مخاطبان هنوز محتوای پیج شما را چندان معتبر نمی دانند. اینجاست که بست فالوور باری دیگر به کمک استارت آپ شما می­شتابد و شما را یک قدم دیگر به فروش بالا و سودآوری بسیار نزدیک­تر می­کند.

از سویی دیگر زمانی که شما با خرید لایک اینستاگرام ، لایک بالا برای پست­های خود دریافت کنید به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا می­کنید و این برای شما موهبتی دوچندان خواهید بود چرا که استارت آپ شما را در معرض نگاه افراد بیشتری قرار می­دهد و بدین صورت شما این فرصت را خواهید داشت که کسب و کارتان را به طیف وسیع تری از مخاطبان نشان دهید. پس قدرتی که تعداد لایک بالا برایتان فراهم می­کند، فرصتی است که باید نهایت استفاده را از آن ببرید. حال بست فالوور که باری دیگر کیفیت و هزینه ی مناسب را یکجا برایتان فراهم نموده است اینجاست تا این امتیاز را به شما هدیه کند تا با خیالی آسوده فاصله­ی خود را از رقبایتان بیشتر و بیشتر نمایید و هر روز بیش از دیروز خود به موفقیت و فروش میلیونی در بستر اینستاگرام نزدیک شوید.

دیگر چه برایمان آورده ای مارکو؟

نه موفقیت دستاوردی اتفاقی است و نه شانس آن­چنان قدرتمند که بتوانید تنها با تکیه بر آن پیش بروید. استفاده­ی صحیح از منابع صحیح و اعتماد بجا و مناسب نقشی موثر در موفقیت شما ایفا می کند. تیم حرفه­ای بست فالوور با دانش و درکی عمیق از مشکلات و چالش هایی که فعالیت­های نوپای اقتصادی در اینستاگرام را تهدید می­کنند و در نظر گرفتن راه حل و چاره ای مناسب برای هر یک، بهترین حامی شما در این فضای رقابتی تنگاتنگ خواهد بود. علاوه بر فروش فالوور و لایک واقعی، بست فالوور امکان خرید ویو اینستاگرام را هم برایتان فراهم کرده است.

اگر توجه نموده باشید بسیاری از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی، تعداد ویویی حتی بیشتر از تعداد دنبال کننده های خود دریافت می­کنند. حال تاثیر این امر بر مخاطبان چه خواهد بود؟ شما چه زمانی یک ویدیو را برای دوستان و افرادی که در اینستاگرام خود دارید ارسال می کنید؟ پاسخ به این سوال ساده است. زمانی که محتوا برای شما جذاب باشد و حس کنید دوست شما نیز از آن خوشش خواهد آمد. حال زمانی که شما بازدید و یا ویوی بالا داشته باشید این حس را ایجاد می کنید که افراد زیادی ویدیو شما را پسندیده اند. از طرفی با وایرال شدن ویدیویی که پست کرده ­اید، مجددا به اکسپلور اینستاگرام راه خواهید یافت و همانطور که در بالاتر اشاره شد، بازدید شما به صورت یک تابع نمایی افزایش خواهد یافت.

روی بست فالوور حساب کنید!

ما تا آخرین لحظه در کنار شما خواهیم بود. ارائه ی کیفیتی شایان توجه در کنار قیمتی بسیار پایین تر از سایرین همان نقطه عطفی است که بست فالوور را متمایز ساخته است. با اعتماد به خدماتی که بست فالوور ارائه می­دهد دیگر لزومی برای نگران بودن از بابت جذب مخاطبان اینستاگرامی در ابتدای فعالیت و حتی پس از آن نخواهد بود. می­توانید با آسودگی تمام، پیچ و خم فعالیت در اینستاگرام را به ما بسپارید و از رسیدن به درآمدی میلیونی در کم­ترین زمان ممکن نهایت بهره را ببرید. این همان انتخابی است که کسب و کارهای موفق زیادی برگزیده­اند و شما نیز با انتخاب آن قادر خواهید بود استارتاپ خود را در صدر لیست کسب و کارهای موفق اینستاگرامی قرار دهید.

4

سخن آخر

هیچ مشکلی نیست که راه حلی مناسب برای آن وجود نداشته باشد. درست است که فعالیت­های اقتصادی در اینستاگرام با وجود صدها و حتی هزاران رقیب موجود، به سختی می­توانند رشد کنند ولی سرمایه­ گذاری شما با خرید خدماتی که بست فالوور در اختیارتان قرار می­دهد، میانبری خواهد بود که می­تواند به راحتی شما را سال­ها زودتر از آنچه تصورش را دارید به هدف برساند. هدفی که دیگر هرگز غیرقابل دسترس نخواهد بود و با هوشمندی می­توانید به آن برسید و حتی پس از آن بلند پروازانه تر از پیش هدفگذاری نمایید.

بست فالوور توانسته است با جلب رضایت مشتریان و مخاطبان خود در مدت زمانی کوتاه کسب و کارهای بسیاری را به آرزوی خود در کسب درآمد میلیونی برساند. رضایت و اعتماد شما مهم­ترین سرمایه ما است که همواره در تلاش برای جلب و حفظ آن، با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه خواهیم داد. پشتیبانی تمام وقت بست فالوور این اطمینان را به شما خواهد داد که هرگز تنها نخواهید بود و به همین دلیل شما می­توانید با خیالی آسوده روی ما حساب کنید. ما شما را به رویایتان می­رسانیم!

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد وتوسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.